Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharon89 schreef:Wat Chiqa zegt vraag ik me ook af.. Want hebben die agenten op de plek waar hij als eerste kwam niet met zon walki-talki naar de andere agenten gesproken over die auto.. etc etc etc..
allemaal vragen..
ukje schreef:Ik hoorde dat hij, terug gereden is en daarna omgekeerd en met hoge snelheid de agenten is gepasseerd dus door de afzetting heen gereden. Maar wat ik eigenlijk niet begrijp is dat ze op dat soort plekken niet gewoon met betonblokken hebben gewerkt en waar de koningin direct langskomt wel gewoon dranghekken hebben.
ukje schreef:Ik hoorde dat hij, terug gereden is en daarna omgekeerd en met hoge snelheid de agenten is gepasseerd dus door de afzetting heen gereden. Maar wat ik eigenlijk niet begrijp is dat ze op dat soort plekken niet gewoon met betonblokken hebben gewerkt en waar de koningin direct langskomt wel gewoon dranghekken hebben.
Lyonesse schreef:Dat schieten is onzin van geen stijl. "Zien jullie die kogelgaten?" Ehm, nee, dat was lichtval.
Roos_s schreef:ik weet niet of je tegen zulk soort acties ooit alles goed beveiligen kan... dan kun je idd niet meer koninginnedag vieren zoals het nu gedaan wordt, maar met veel meer bewaking en afzettingen en mogen we vanachter een raampje gluren naar het koningshuis...