Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Mooie samenvatting maar de beste man heette niet Petty maar Pretti....hakkipilke87 schreef:ICE , 32 mensen is niet veel , als je kijkt naar hoeveel inwoners usa heeft. en het fimpje dat op het nieuws verscheen van die vrouw die wegreed en doodgeschoten werd , keur ik niet goed .. maar je moet ook niet weg rijden als de politie zegt dat je moet uitstappen
Het is natuurlijk wel een beetje slordig als er tientallen mensen omkomen, vind je niet....?
En weg willen rijden uit een bewezen gevaarlijke situatie is niet zo heel vreemd an sich.
Ja in principe had ze moeten stoppen. Maar er werden verschillende dingen geroepen.
En bovendien lijkt iemand executeren voor wegrijden, me een wat zware straf.....![]()
Agent had haar gegevens, ze hadden gewoon langs kunnen gaan op een later moment.
Electra63 schreef:Ik sprak van de week mijn kapster; zij vindt Trump ook geweldig ! Zij gelooft echt dat hij de elite, de pedofielen en de kanibalen (die kinderen opeten) aanpakt en dat wij (de slaven) bevrijd worden.
Met hulp van de rijkste mensen zoals Musk enz.
Ik kan het gewoon niet geloven, dat mensen echt zo denken.
We gaan ook terug naar de gulden enz....
Echt, waarom ga je daar een wildvreemde mee lastig vallen
8nnemiek schreef:Ik weet niet waarom, maar er zijn inderdaad echt gek veel kapsters die complotdenkers zijn, heel opvallend!
Ik snap ook werkelijk waar niet hoe mensen zo naïef kunnen zijn.
Vorig jaar kwam ik gewoon in het wild een man tegen, begon wat te vertellen over koetjes en kalfjes, en uiteindelijk kwam hij uit bij chemtrailsEcht, waarom ga je daar een wildvreemde mee lastig vallen
Benzz schreef:8nnemiek schreef:Ik weet niet waarom, maar er zijn inderdaad echt gek veel kapsters die complotdenkers zijn, heel opvallend!
Ik snap ook werkelijk waar niet hoe mensen zo naïef kunnen zijn.
Vorig jaar kwam ik gewoon in het wild een man tegen, begon wat te vertellen over koetjes en kalfjes, en uiteindelijk kwam hij uit bij chemtrailsEcht, waarom ga je daar een wildvreemde mee lastig vallen
Ik ben nu 2 maal gewisseld van kapper om deze reden. Destijds tijdens corona tijd dat ze compleet wappie werden en nu weer.
BigOne schreef:Er is zelfs een geluidsopname van trump die dreigt dat wanneer hij ten onder gaat aan de Epstein files hij iedereen mee zal sleuren. Nou graag denk ik dan.
pmarena schreef:Mooie samenvatting maar de beste man heette niet Petty maar Pretti....hakkipilke87 schreef:ICE , 32 mensen is niet veel , als je kijkt naar hoeveel inwoners usa heeft. en het fimpje dat op het nieuws verscheen van die vrouw die wegreed en doodgeschoten werd , keur ik niet goed .. maar je moet ook niet weg rijden als de politie zegt dat je moet uitstappen
Het is natuurlijk wel een beetje slordig als er tientallen mensen omkomen, vind je niet....?
En weg willen rijden uit een bewezen gevaarlijke situatie is niet zo heel vreemd an sich.
Ja in principe had ze moeten stoppen. Maar er werden verschillende dingen geroepen.
En bovendien lijkt iemand executeren voor wegrijden, me een wat zware straf.....![]()
Agent had haar gegevens, ze hadden gewoon langs kunnen gaan op een later moment.
8nnemiek schreef:Maar het gaat er imo niet eens zo zeer om dat er onschuldige mensen worden doodgeschoten. Dat is afschuwelijk. Maar wat nog veel erger is, dat is wat er daarna met zo’n zaak gebeurt.. Geen diepgaand onderzoek, geen consequenties voor de schutter, die wordt gewoon direct door Trump vrijgesproken.. Ongeacht hoe verkeerd zo’n schutter is, al zou die een onschuldig kind in een speelveldje afschieten, ze vinden altijd wel een reden waarom zo’n figuur onschuldig is. En dan zie je hoe corrupt dat land is.. niet alleen die schutter, of die ICE figuren, maar het hele zooitje dat aan de top zit.
BigOne schreef:Er is zelfs een geluidsopname van trump die dreigt dat wanneer hij ten onder gaat aan de Epstein files hij iedereen mee zal sleuren. Nou graag denk ik dan.
DubbelFun schreef:Israël weet veel meer over de Epstein files en de Mosad zou ook betrokken zijn erbij. Zowel Epstein als Maxwell hadden banden in die richting (beiden een joodse achtergrond).
(wat me overigens ook niet zó ongeloofwaardig voor komt gezien de hele toestand rond zijn (zelf)moord) . DubbelFun schreef:Niet alleen in handen, ook ongeredacteerd!!
Maar de complottheorieën vliegen je om de oren, ik heb zelfs al een foto van Epstein gezien geflankeerd tussen 2 mosad-agenten in Israël.(wat me overigens ook niet zó ongeloofwaardig voor komt gezien de hele toestand rond zijn (zelf)moord) .
hakkipilke87 schreef:Die aanslag was zo gruwelijk en vernederend, denk niet dat de Mossad dat bewust hebben laten gebeuren
BigOne schreef:De vader van Maxwell was een Mossad spion. Epstein en Maxwell zijn joods , zussen van Maxwell zitten op hoge posities. Enzenz. Kushner is joods , bijna alle media is in handen van joden. Ook waar wij naar kijken.
hakkipilke87 schreef:Die aanslag was zo gruwelijk en vernederend, denk niet dat de Mossad dat bewust hebben laten gebeuren
Electra63 schreef:hakkipilke87 schreef:Die aanslag was zo gruwelijk en vernederend, denk niet dat de Mossad dat bewust hebben laten gebeuren
Misschien hebben zij de aanval onderschat; masr het was een mooi excuus om de Palestijnen te verdrijven en te vermoorden.
Trump kan niet zonder de informatie van de Mossad en laat Israel hun gang gaan in Gaza en de Westelijke Jordaanoever. En in Libanon en nu Iran.
Of geloof jij dat Trump dit doet om die arme Iraniërs te bevrijden?
Dat er geen andere belangen zijn ?