Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joostvangestel schreef:En dat er ergens een sluipschutter zou staan die Karst stond op te wachten met een geluidsdemper op zijn vuurwapen, dan leef je denk ik echt wel in Fantasialand.
zonnebloem18 schreef:Trouwens denk ik dat de geluiden waarvan mensen denken dat het schoten zijn eigenlijk het lawaai van de dranghekken is die omvergereden zijn.
Zelf zie ik ook helemaal niks qua kogelgaten in zijn hoofd of auto.
Daarbij kan je wel heel erg goed schieten als je vanaf een x aantal meters afstand iemand in zijn hoofd kan schiet die iets van 70km per uur rijd.
Polivy schreef:Sharon89 schreef:Misschien hebben de politieagenten die bij de weg afzetting stonden wel op hem geschoten omdat hij door reed...
Nou, dat lijkt me echt van niet. Mijn moeder is oud-politieagente en die zei ook: je schiet niet in zo'n menigte. Gewoon geen optie.
Sharon89 schreef:en daarna is hij dus naar die andere straat gereden en daar reed hij bij de agenten door, en die hebben misschien wel op hem geschoten.....
Sharon89 schreef:Precies... als de dingen die wij zeggen waar zijn over de politie dan horen we dat toch nooit..
Want stel dat ik gelijk heb dat de politie hem misschien wel in zijn hoofd heeft geschoten.. dan zou het misschien betekenen dat hij daardoor hersenletsel heeft gekregen en eraan is overleden, dan zou zijn familie misschien wel gaan zeggen dat de politie hem vermoord heeft..
Maar als je naar dat filmpje kijkt, dan zie je niemand uit de auto springen.. Dus volgens mij is daar niks van waar..