Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 10:17

IMANDRA schreef:
Nou ja ik snap Biden wel hoor. Zeker wbt Corona moet hij een vliegende start maken, en met klimaatproblematiek staat hem ook flink wat te wachten.

Eerst coronapuinhopen opruimen en dan de economie weer terug aanzwengelen.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 10:18

Berdien schreef:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... ingen-barr

De Amerikaanse minister van Justitie heeft opdracht gegeven onderzoek te doen naar verkiezingsfraude, vanwege 'substantiële beschuldigingen'.

En aan de andere kant presenteert Biden zich alsof hij al in het Witte Huis zit, met allerlei plannen etc.

Hij is toch ook formeel gekozen en als elect verklaard? Het zou raar zijn als hij geen plannen maakt om straks gelijk aan de slag te kunnen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 10:18

Berdien schreef:
En aan de andere kant presenteert Biden zich alsof hij al in het Witte Huis zit, met allerlei plannen etc.

Da's normaal hoor. Normaliter staan deze 2 maanden in het teken van overdracht tussen twee presidenten. Dan heeft ie natuurlijk allemaal plannen nodig, en daar is ie ook niet vorige week pas mee begonnen :)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 10:19

Onderzoek, prima. De beschuldigingen die er zijn, zijn inderdaad substantieel. Het bewijs daarentegen lijkt er nog steeds niet te zijn, dus honderd tegen een dat de conclusie van dat onderzoek is 'Niets gebeurd. Prima verkiezingen'. Maar dan is het tenminste onderzocht en kan iedereen ophouden met mauwen.

En idd. Het zou een beetje vreemd zijn als Biden nu zegt: 'Joe, bedankt he, tot in januari :wave: '. Die moet gewoon gelijk van start kunnen als ie ingezworen is.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 10:21

HorseTimeXL schreef:
[ Video ]
:') :')

Ha ha, geniaal.! Thanks voor het delen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 10:22

Ja overdracht, maar dit is niet echt een overdracht. Dit is de president elect (dus niet ingezworen!) die op ramkoers begint terwijl Trump nog om zich heen aan het slaan is. Ik denk dat deze houding van Biden ook wel een goede zet is, het toont wel een stukje daadkracht en kordaat optreden. Als hij het land mee wil krijgen dan is dat denk ik ook de manier om zich te presenteren. De verbinding zoeken, maar wel doorpakken.

Ik vind het contrast alleen zo heel groot, dat bedoelde ik meer te zeggen.

IMANDRA

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 10:25

Ah zo, ja het kwam een beetje over alsof je dat juist niet goed vond, maar dan begreep ik je verkeerd :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 10:39

Normaal is het zo dat de toekomstige president geld en ruimte in het witte huis krijgt om een goede overdracht te bewerkstelligen. De fondsen zijn hem al ontzegt ( zgn omdat de uitslag niet officieel is) doordat een vriendinnetje van trump daar over moet beslissen. En er gaan al geruchten dat trump donders goed weet dat hij verslagen is en dit gedonder alleen een optreden voor de bühne is zodat hij zonder te erkennen dat hij een verliezer is zijn plek in kan ruimen. Ook zou het zijn bedoeling zijn om over vier jaar weer president te worden.
Ik hoop één ding, dat Biden het de komende vier jaar zo goed doet dat Trump niet eens in de buurt komt van het aantal stemmen die hij nu heeft gekregen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 11:01

bigone schreef:
Normaal is het zo dat de toekomstige president geld en ruimte in het witte huis krijgt om een goede overdracht te bewerkstelligen. De fondsen zijn hem al ontzegt ( zgn omdat de uitslag niet officieel is) doordat een vriendinnetje van trump daar over moet beslissen. En er gaan al geruchten dat trump donders goed weet dat hij verslagen is en dit gedonder alleen een optreden voor de bühne is zodat hij zonder te erkennen dat hij een verliezer is zijn plek in kan ruimen. Ook zou het zijn bedoeling zijn om over vier jaar weer president te worden.
Ik hoop één ding, dat Biden het de komende vier jaar zo goed doet dat Trump niet eens in de buurt komt van het aantal stemmen die hij nu heeft gekregen.

Echt bizar dat dit allemaal kan gebeuren.
Dat is mijn grootste bezwaar tegen Trump: altijd maar verdeeldheid zaaien en nooit saamhorigheid.
Hij gaat het Biden heel lastig maken de komende 2 maanden.
Gelukkig heeft Biden veel ervaring, maar het zou natuurlijk fijn zijn, als er toch een fijne overdracht zou plaatsvinden.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 11:12

Electra63 schreef:
bigone schreef:

Dat is mijn grootste bezwaar tegen Trump: altijd maar verdeeldheid zaaien en nooit saamhorigheid.
Gelukkig heeft Biden veel ervaring, maar het zou natuurlijk fijn zijn, als er toch een fijne overdracht zou plaatsvinden.

Ik hoop ook dat hier gauw een streep onder gezet kan worden en dit niet eindeloos gerekt kan worden. Lijkt me dat daar niemand gebaat bij is.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 11:12

Electra63 schreef:
bigone schreef:

Dat kun je gerust vergeten. Maar zelfs dat helpt Biden: als President Elect gewoon al aan het werk gaan terwijl je voorganger, nog steeds The President of The United States een 3 maanden durende hissy fit gaat hebben.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 11:16

Dat is Bidens tactiek ook momenteel denk ik. Zich boven het geruzie en geschreeuw van Trump plaatsen en zich inzetten voor het land. Heel classy.

Merk ook op dat hij (voor zover ik heb gezien) hij niet 1x de hertellingen / Trump / de rechtszaken heeft veroordeeld of zelfs maar genoemd in zijn speeches. Geen aandacht aan geven is denk ik het beste nu.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 11:21

Ja.... negeren.. en als zelfs Fox jouw persconferenties onderbreekt of niet uitzendt, dan is dat toch een teken :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 11:26

Fox greep gisteren/vannacht weer in, toen die blonde persmevrouw weer begon te roeptoeteren over het tellen van de stemmen en de legale stemmen etc. Toen onderbrak de Fox-journalist de uitzending om aan te geven dat deze uitspraken ongefundeerd zijn, en ze hier afstand van willen nemen.

En als zelfs Fox dat inderdaad doet... :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 11:28

Berdien schreef:
Fox greep gisteren/vannacht weer in, toen die blonde persmevrouw weer begon te roeptoeteren over het tellen van de stemmen en de legale stemmen etc. Toen onderbrak de Fox-journalist de uitzending om aan te geven dat deze uitspraken ongefundeerd zijn, en ze hier afstand van willen nemen.

En als zelfs Fox dat inderdaad doet... :=

De press secretary van Trump? Da's ook een oud-collega van Fox toch? :=

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 11:33

"A mere survey of the fact shows that voters in blue counties like philadelphia county, were given certain privileges that voters in red counties were not afforded."
https://twitter.com/i/broadcasts/1gqxvokDQzlKB

Gaan ze nu echt roepen dat republikeinen juist surpressed zijn :))? Wauw. De ironie.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 11:34

elnienjo schreef:
Ten koste van de gewone burger...

Bewijs? Bron?

Electra63 schreef:
Ja.... negeren.. en als zelfs Fox jouw persconferenties onderbreekt of niet uitzendt, dan is dat toch een teken :D

Welnee :+ fox is nu ook omgekocht door communisten en is meegezogen in het complot, enzovoort :') :z

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 12:12

Fox is van Rupert Murdoch en die is ipv vriendje van Trump een criticus geworden, hij ergert zich de rambam aan Donald vandaar dat hij vorige week al zijn kranten en tv stations opdracht heeft gegeven om zeer kritisch met Dagobert om te gaan.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 12:15

Dagobert :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 12:20

Ailill schreef:
Dagobert :')

Zie hem zo voor me in zijn pakhuis verzuipend in de munten.

Karl66Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 12:20

bigone schreef:
Fox is van Rupert Murdoch en die is ipv vriendje van Trump een criticus geworden, hij ergert zich de rambam aan Donald vandaar dat hij vorige week al zijn kranten en tv stations opdracht heeft gegeven om zeer kritisch met Dagobert om te gaan.

Hij ergert zich al maanden aan de houding van Trump t.o.v. corona. Dat is de reden waarom hij zijn mediabedrijven, waaronder Fox, al voor de verkiezingen opdracht had gegeven zich kritisch op te stellen tegen Trump.

En stiekem kan ik daar toch niet zo blij mee zijn, mediabedrijven die hun verslaggeving af laten hangen van de nukken van hun eigenaar...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 12:36

So the democrats stole the elections, but not the senate?
Did they get the free version of satanic powers and is the senate a premium feature?

_O-

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 13:05

Ja maar als het op een post-it note staat dan is dat toch echt genoeg bewijs!!

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 13:15

Magrathea schreef:
[ Video ]
Did they get the free version of satanic powers and is the senate a premium feature?

_O-

Super leuk stukje! En inderdaad... een post-it... Wauw!! :roll:

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 13:21

Magrathea schreef:
[ Video ]

_O-

Heerlijk.

Die advocaten weten zeker wel hoe de vlag er bij hangt, maar zolang ze betaald worden melken ze het zinkende schip wel uit. En ergens is dat begrijpelijk, associatie met Trump kan je wel eens je geloofwaardigheid kosten en dan kan je beter een flinke bankrekening hebben om dat een tijdje op te vangen.