IMANDRA schreef:Nou ja ik snap Biden wel hoor. Zeker wbt Corona moet hij een vliegende start maken, en met klimaatproblematiek staat hem ook flink wat te wachten.
Eerst coronapuinhopen opruimen en dan de economie weer terug aanzwengelen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... ingen-barr
De Amerikaanse minister van Justitie heeft opdracht gegeven onderzoek te doen naar verkiezingsfraude, vanwege 'substantiële beschuldigingen'.
En aan de andere kant presenteert Biden zich alsof hij al in het Witte Huis zit, met allerlei plannen etc.
Berdien schreef:En aan de andere kant presenteert Biden zich alsof hij al in het Witte Huis zit, met allerlei plannen etc.
bigone schreef:Normaal is het zo dat de toekomstige president geld en ruimte in het witte huis krijgt om een goede overdracht te bewerkstelligen. De fondsen zijn hem al ontzegt ( zgn omdat de uitslag niet officieel is) doordat een vriendinnetje van trump daar over moet beslissen. En er gaan al geruchten dat trump donders goed weet dat hij verslagen is en dit gedonder alleen een optreden voor de bühne is zodat hij zonder te erkennen dat hij een verliezer is zijn plek in kan ruimen. Ook zou het zijn bedoeling zijn om over vier jaar weer president te worden.
Ik hoop één ding, dat Biden het de komende vier jaar zo goed doet dat Trump niet eens in de buurt komt van het aantal stemmen die hij nu heeft gekregen.
Electra63 schreef:bigone schreef:Normaal is het zo dat de toekomstige president geld en ruimte in het witte huis krijgt om een goede overdracht te bewerkstelligen. De fondsen zijn hem al ontzegt ( zgn omdat de uitslag niet officieel is) doordat een vriendinnetje van trump daar over moet beslissen. En er gaan al geruchten dat trump donders goed weet dat hij verslagen is en dit gedonder alleen een optreden voor de bühne is zodat hij zonder te erkennen dat hij een verliezer is zijn plek in kan ruimen. Ook zou het zijn bedoeling zijn om over vier jaar weer president te worden.
Ik hoop één ding, dat Biden het de komende vier jaar zo goed doet dat Trump niet eens in de buurt komt van het aantal stemmen die hij nu heeft gekregen.
Echt bizar dat dit allemaal kan gebeuren.
Dat is mijn grootste bezwaar tegen Trump: altijd maar verdeeldheid zaaien en nooit saamhorigheid.
Hij gaat het Biden heel lastig maken de komende 2 maanden.
Gelukkig heeft Biden veel ervaring, maar het zou natuurlijk fijn zijn, als er toch een fijne overdracht zou plaatsvinden.
Electra63 schreef:bigone schreef:Normaal is het zo dat de toekomstige president geld en ruimte in het witte huis krijgt om een goede overdracht te bewerkstelligen. De fondsen zijn hem al ontzegt ( zgn omdat de uitslag niet officieel is) doordat een vriendinnetje van trump daar over moet beslissen. En er gaan al geruchten dat trump donders goed weet dat hij verslagen is en dit gedonder alleen een optreden voor de bühne is zodat hij zonder te erkennen dat hij een verliezer is zijn plek in kan ruimen. Ook zou het zijn bedoeling zijn om over vier jaar weer president te worden.
Echt bizar dat dit allemaal kan gebeuren.
Dat is mijn grootste bezwaar tegen Trump: altijd maar verdeeldheid zaaien en nooit saamhorigheid.
Hij gaat het Biden heel lastig maken de komende 2 maanden.
Gelukkig heeft Biden veel ervaring, maar het zou natuurlijk fijn zijn, als er toch een fijne overdracht zou plaatsvinden.
Berdien schreef:Fox greep gisteren/vannacht weer in, toen die blonde persmevrouw weer begon te roeptoeteren over het tellen van de stemmen en de legale stemmen etc. Toen onderbrak de Fox-journalist de uitzending om aan te geven dat deze uitspraken ongefundeerd zijn, en ze hier afstand van willen nemen.
En als zelfs Fox dat inderdaad doet...
bigone schreef:Fox is van Rupert Murdoch en die is ipv vriendje van Trump een criticus geworden, hij ergert zich de rambam aan Donald vandaar dat hij vorige week al zijn kranten en tv stations opdracht heeft gegeven om zeer kritisch met Dagobert om te gaan.
Magrathea schreef:[ Video ]
So the democrats stole the elections, but not the senate?
Did they get the free version of satanic powers and is the senate a premium feature?
Magrathea schreef:[ Video ]
So the democrats stole the elections, but not the senate?
Did they get the free version of satanic powers and is the senate a premium feature?