aslo schreef:
Kan iemand dit vertalen? M'n Duits is niet zo goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mixje90 schreef:sneeuwpop schreef:
Weet je waarom?
De zogenaamde "boodschap" heeft slechts 1 persoon bereikt, die de "taak" uit voert.
Het is daarom makkelijk om te de denken dat die persoon waanbeelden heeft (ziek)
Moslims die moorden vanuit hun geloof,zijn over het algemeen aangesloten in een groep.
En waarop baseer je dat?
Bush zei dat de oorlog in Irak door God geïnspireerd was en heeft het zelfs een kruistocht genoemd. Maarja... Die zit vast niet aangesloten aan een groep?
MarvanTom schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/a ... Laan.dhtml
Pegida krijgt (standaard) de slechte naam, maar lees eens verder?
Electra63 schreef:gohya schreef:Ik vind Pegida de nakomelingen van Jan Maat [CD] die was ook zo Nazi achtig.
Toentertijd, zat een vader van een collega in de partij van Janmaat. Dat was een echte racist en wij hadden ook een Surinaamse collega, die hebben heel wat discussies gehad......
gohya schreef:Electra63 schreef:
Toentertijd, zat een vader van een collega in de partij van Janmaat. Dat was een echte racist en wij hadden ook een Surinaamse collega, die hebben heel wat discussies gehad......
Ja die Janmaat was echt erg hoor,daar is Wilders nog heilig bij.
Electra63 schreef:MarvanTom schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/a ... Laan.dhtml
Pegida krijgt (standaard) de slechte naam, maar lees eens verder?
Ik vind Pegida een enge organisatie met teveel banden met rechts-extremisme/neo-nazi's.
Dus van mij mogen dit soort demonstraties verboden worden.
Sowieso, snap ik niet dat zij bij Van der Laan voor de deur willen demonstreren.
geerke schreef:Bij de Pegida demonstratie van gisteren was het extreem links die voor de onrust zorgde.
Vreemd dat als je voor je eigen land/burgers opkomt je meteen racist en neo-nazi word genoemd.
Pegida had trouwens een vergunning om te demonstreren,de tegenhangers niet.
Sassy schreef:Heel erg triest...waar heb je het dan nog over.
In België is er dan voor iedere vluchteling wat besluit terug te gaan naar zijn land van herkomst een "budget" van 2000 euro als ze zelf hun terugkeer niet kunnen bekostigen.
En in NL belandt dan een gezin met kinderen op straat omdat ze 900 euro niet kunnen ophoesten
Electra63 schreef:@Geerke,
Lutz Bachmann, de leider van de beweging is omstreden, o.a. door een foto van hem als Hitler en de begeleidende tekst die een grote belediging was voor buitenlanders. Tevens is hij een meervoudig veroordeelde crimineel. Dus ik zie wel overeenkomsten met de neo-nazi's en dat is voor mij al genoeg om daar afstand van te nemen.
Ik heb trouwens een paar keer wat van die aanhangers gezien op TV en internet, ik zie toch duidelijk overeenkomsten met de relschoppers bij de AZC's en hooligans
Ik zie ook overeenkomsten met Donald Trumph, wie had ooit gedacht, dat dit soort schreeuwlelijkerds zo populair zouden worden.