Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Wow, wat ben ik toch goed dat ik meeleef...![]()
Het zal de verslaggever in mij wel weer zijn dat ik de behoefte voel om het te delen. Gelukkig leven we in een vrij land en mag iedereen op zijn of haar eigen manier meeleven. Als je niet wilt meeleven, dan hoeft dat niet. En als je wel wilt meeleven maar niets wilt delen, dan mag dat ook.
LadyMadonna schreef:Karin schreef:Wow, wat ben ik toch goed dat ik meeleef...![]()
Het zal de verslaggever in mij wel weer zijn dat ik de behoefte voel om het te delen. Gelukkig leven we in een vrij land en mag iedereen op zijn of haar eigen manier meeleven. Als je niet wilt meeleven, dan hoeft dat niet. En als je wel wilt meeleven maar niets wilt delen, dan mag dat ook.
Zo'n bericht als dat van jou bedoel ik zéker niet Karin. Zal er ook aan liggen welke persoon het schrijft misschien, maar zo'n oneliner met om 4 uur ben ik ook een minuut stil, daar kan ik vaak niks mee
LadyMadonna schreef:Net een bewoner van het dorpje heel emotioneel horen vertellen: als u (nabestaanden) hier naartoe wilt komen bent u welkom, wij zullen u opvangen, onderdak en eten geven en doen wat we kunnen...
En we hopen dat u ons kunt vergeven...
Citaat:Mijn naam is Salvator. Ik doe de Tempel, de Marktplaats en de luchten dreunen, de ijzige en onheilspellende duisternissen breng ik in beweging, als ook de koude brengende winden. Met mijn zwaar geluid van de diapason dring ik door de bossen, maar door de zielen van jong en oud met een stevige stem, waarin zoetheid schuilt. Een dergelijke eer was er nog niet sinds dit dak gemaakt is. Geert van Wou maakte mij in het jaar des Heren 1505."
LadyMadonna schreef:Net een bewoner van het dorpje heel emotioneel horen vertellen: als u (nabestaanden) hier naartoe wilt komen bent u welkom, wij zullen u opvangen, onderdak en eten geven en doen wat we kunnen...
R12312 schreef:Ze kwamen vlak langs mijn stal, dus ook ik ben daar blijven staan om een eerbetoon te geven. Echter wel zowat iemand neergehoekt. Vrouwen naast mij waren erg verdrietig en ineens probeerde een andere dame met mobiele telefoon en vervelende klik om een foto te maken te duwen om er tussen te komen, en ze bleef maar foto's maken ( en dat terwijl er op dat viaduct een hekwerk zit waar je doorheen moet kijken), roept ze ineens, kunnen jullie aan de kant gaan, ik kan zo geen goede foto maken...![]()
Dus helaas zonder nadenken zei ik: Zeg ga jij ff ergens anders staan met dat vervelende paparazzigedrag van je, beetje normaal respect kan je toch wel tonen. Ze droop wel af.....
Terugweg kwam ik de lijkenwagens weer tegen op de terugweg.
Erg indrukwekkend.
geerke schreef:LadyMadonna schreef:Net een bewoner van het dorpje heel emotioneel horen vertellen: als u (nabestaanden) hier naartoe wilt komen bent u welkom, wij zullen u opvangen, onderdak en eten geven en doen wat we kunnen...
arme mensen...en dat terwijl er in hun land deze week 700 doden zijn gevallen onder de bevolking.Daar is geen stille tocht,ceremonies enzo voor gehouden.We weten het nieteens
![]()
Je hebt waarschijnlijk ''goede doden'' en ''slechte doden''
Nikass schreef:LadyMadonna schreef:Net een bewoner van het dorpje heel emotioneel horen vertellen: als u (nabestaanden) hier naartoe wilt komen bent u welkom, wij zullen u opvangen, onderdak en eten geven en doen wat we kunnen...
Ja dat was in Nieuwsuur. Vond t aangrijpend hoe hij Nederland om vergiffenis vroeg dat de ramp in hun land is gebeurd. Zou die man graag willen zeggen dat we (ik) hem niets kwalijk nemen.