Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Def schreef:Ooh wat een onzettende onzin van die schoten weer...
Weet je wat ik denk, dat hij door aliens ontvoerd is geweest die tegen de monarchie waren en hij is gehersenspoelt...
Daarom heeft hij dit gedaan..
En weet je waarom ik dat denk? Er is een boek over buitenaards leven gevonden in de bibliotheek waar hij vorige week nog is geweest...
germie schreef:En een complottheorie is ook al weer opgedoken (hij bewoog z'n arm nog nadat hij tegen dat monument geknald is, en volgens dit stuk zou dat niet kunnen), Karst Tates is neergeschoten:
http://www.kovandijkvertelt.nl/?p=3086
katiavl schreef:Het is normaal menselijk gedrag, mensen zijn vaak niet in staat een simpele uitleg te aanvaarden.
Lovely schreef:Def schreef:Ooh wat een onzettende onzin van die schoten weer...
Weet je wat ik denk, dat hij door aliens ontvoerd is geweest die tegen de monarchie waren en hij is gehersenspoelt...
Daarom heeft hij dit gedaan..
En weet je waarom ik dat denk? Er is een boek over buitenaards leven gevonden in de bibliotheek waar hij vorige week nog is geweest...
Hahahaha, dit is gewoon als een grapje bedoeld hoop ik??? Want anders, sjiiiiit, ik ben van de week naar een film geweest over Che Guevara, dan zal ik ook wel een revolutionair in de dop zijn???
sax89 schreef:er is wel degelijk op die karst geschoten, hier zijn getuigen van. het is alleen wel vreemd dat hier niets over wordt verteld in de media
Polivy schreef:sax89 schreef:er is wel degelijk op die karst geschoten, hier zijn getuigen van. het is alleen wel vreemd dat hier niets over wordt verteld in de media
Ik vind het wel bizar dat het nergens te horen is op filmpjes of te zien op film, op de auto en echte getuigenverhalen. Enige wat ik er van gehoord had was die donkere man van de dansgroep die DACHT schoten te hebben gehoord. Maar vergeet niet dat je gehoor en geheugen trucjes met je kan spelen. Het lijkt op... Maar het is het dan niet.
Denk ook dat als er geschoten was, men niet alleen met hand op holster aan kwam rennen, maar al het wapen getrokken zou hebben.
detour schreef:sax, het lijkt me zwaar heftig om eht allemaal zo dichtbij mee te maken en om te zien wat het doet met omstanders, heb je er zelf nog last van of heb je het al iets laten bezinken?
Ik hoorde in de media wél over schoten, dacht zelfs iets te horen tijdens het nieuws.
maar als er kogels waren gevonden, dan was dit toch vermeld geweest?
Blijft mysterieuze zaak...
Lalidan schreef:Ook mij zit dat hele gedoe van gesloten gordijnen en teruggetrokken leven dwars. Ook ik heb een teruggetrokken leven. Ook hier zitten de gordijnen 's ochtends erg lang dicht. Ook ik heb weinig contacten in de buurt, en niet veel sociale contacten in het algemeen. Praatje maken met de buren? Liever niet. Sociale controle? Sodemieter toch alsjeblieft een eind op, laat me met rust. Al dat gedoe kost mij gewoon veel te veel energie. Laat mij gewoon mijn eigen gang gaan. Betekend dit dan nu ineens dat ik straks mijn gang niet meer mag gaan omdat men bang is dat ik ook dit soort idiote, onbegrijpelijke acties ga uitvreten? Moet ik straks ook ineens per sé onderworpen worden aan sociale controle en activiteiten? moet ik daar echt mijn kostbare energie aan verspillen? Moet ik echt energie gaan steken in het ophouden van een zogenaamd normaal sociaal leven, enkel omdat men anders denkt dat ik niet normaal ben? Zijn dit de maatstaven voor dit soort gedrag? ik mag toch werkelijk waar hopen van niet......![]()
Die complottheorie geloof ik niks van. Ik heb, net als veel anderen, zijn handen nog zien bewegen. Ik weet uit ervaring van mijn vader, dat je best ernstig hersenletsel kan hebben en meteen daarna nog goed aanspreekbaar kan zijn en weet wat je zegt. En twee uur later dood kan zijn. Dus ik geloof prima dat hij nog heeft gesproken, want dat hij bij bewustzijn was, hebben we allemaal kunnen zien. Wát hij precies heeft gezegt, tja, daar kunnen we enkel die agent en de politiewoordvoerder op geloven. En óf ze hadden niks gezegd, óf gezegd dat hij wel iets gezegd had, maar in het kader van het onderzoek konden ze niet zeggen wat, óf de waarheid. Maar een leugen? Dat lijkt mij persoonlijk toch niet.....
Overigens ben ik gister met mijn moeder nog langs apeldoorn geweest, toen we terugkwamen uit Helmond. Het was er nog erg druk, en toch wel erg indrukwekkend. Inderdaad nog vlekken op het wegdek..... Onvoorstelbaar.
Verder heb ik toch wel erg veel respect voor onze koningin, die ondanks deze gebeurtenis zich niet laat afschrikken en er met dodenherdenking gewoon bij is. En met de herdenkingsdienst voor de doden en gewonden van deze gebeurtenis. Ik denk dan ook dat ze zich er niet van laat weerhouden om volgens jaar gewoon weer koninginendag te vieren. In Apeldoorn lagen briefjes met de vraag of Apeldoorn volgend jaar een herkansing kan krijgen. En ik vind dat ze die verdienen.