Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Gewoon krankzinnige keuzes andere landen platbombarderen. Onschuldige slachtoffers vermoorden en een oorlog veroorzaken
Loretta schreef:De president die zo graag de geschiedenis in wilde gaan als vredesstichter. Dat vrede stichten wilde niet zo goed lukken. En toen ging hij maar ouderwets op oorlogspad.
Gnome schreef:De burgers hebben de VS zowat gesmeekt om in te grijpen. Vieren nu feest.. ik denk dat dit een prima ingreep is. Nu alleen hopen dat het vervolg beter gaat zijn en inderdaad niet de volgende gek de plek inneemt.
Gnome schreef:karuna schreef:Gewoon krankzinnige keuzes andere landen platbombarderen. Onschuldige slachtoffers vermoorden en een oorlog veroorzaken
De burgers hebben de VS zowat gesmeekt om in te grijpen. Vieren nu feest.. ik denk dat dit een prima ingreep is. Nu alleen hopen dat het vervolg beter gaat zijn en inderdaad niet de volgende gek de plek inneemt.
mysa schreef:De Iraniërs die ik volg op sm zijn blij met de aanval maar wijzen erop dat het regime zich al lang geleden heeft voorbereid op de dood van de ayatollah en een aanval op het regime. Zij zeggen dat elk lid van de regering en de republikeinse garde 4 back-ups heeft dus dat het land toch wel geleid blijft worden door de fundamentele geestelijkheid.
Irak en Afghanistan laten ook zien dat westers ingrijpen puinhoop veroorzaakt.
Toch hoop ik op een wat gematigder regime met wat minder invloed van religie.