Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 20:27

mysa schreef:
Krijg net een melding van de buurt-app: 'Donald Trump heeft de groep verlaten'.
:)

_O- :)F _O-

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 20:32

(CNN)
President Donald Trump announced on Twitter Monday that he has fired Secretary of Defense Mark Esper, and that Christopher Miller, who serves as director of the National Counterterrorism Center, will become acting secretary "effective immediately."
https://edition.cnn.com/2020/11/09/poli ... index.html

Zou dit nog effect kunnen hebben op alles?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 20:38

Mariska_28 schreef:
(CNN)
President Donald Trump announced on Twitter Monday that he has fired Secretary of Defense Mark Esper, and that Christopher Miller, who serves as director of the National Counterterrorism Center, will become acting secretary "effective immediately."
https://edition.cnn.com/2020/11/09/poli ... index.html

Zou dit nog effect kunnen hebben op alles?

Ik las het net op zijn twitter, maar die namen zeggen me niks. Kan iemand het even uitleggen. Er zijn vast bokkers met meer VS kennis dan ik 8-)

Foaly

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 20:39

Mijn gok: die Esper heeft zich versproken en 'president-elect Biden' gezegd waar Trump bij was. Maar dat is mijn gevoel :+

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 20:41

Foaly schreef:
Mijn gok: die Esper heeft zich versproken en 'president-elect Biden' gezegd waar Trump bij was. Maar dat is mijn gevoel :+

Nee, in het CNN artikel staat dat hij onder andere Trump niet wou bijstaan met zijn idee om militairen in te zetten tegen BLM protesten.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 20:46

Aha. Ik dacht al, hij heeft vast iets gedaan waar Trump niet blij mee was :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 21:47

Foaly schreef:
Aha. Ik dacht al, hij heeft vast iets gedaan waar Trump niet blij mee was :')

Loopt al een tijdje. Esper wilde ontslag pakken. But you don’t quit on the Donald, the Donald quits on you. 2e Minister van Defensie in minder dan 4 jaar. Generaal James Matthis was nummer 1.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 21:53

Ik zou zo graag een gesprek willen voeren met iemand op mijn FB. Maar dat is verloren tijd. Ik had geschreven dat Biden president is. Reageert diegene met no no no... en ik met yes yes yes..
Volgende reactie van haar: He is a communist that already taking away our rights! In caps lock.
Wilde eigenlijk antwoorden met: You mean Trump? :+

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 21:53

:') :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 00:27

Ik ben de overwinningsspeech van Biden aan het kijken. Het is toch ongelofelijk hoe blij je kan zijn met een president in de VS die volzinnen spreekt en niet een incoherent verhaal uitkraamt over wat voor een loser de tegenstander wel niet is

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 01:04

Zelf ben ik ook erg blij met de 1ste vrouwelijke vice president. Zo'n power vrouw.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 01:21

pien_2010 schreef:
Zelf ben ik ook erg blij met de 1ste vrouwelijke vice president. Zo'n power vrouw.

Ja ik ben benieuwd naar haar! Ik had me eigenlijk nog helemaal niet zo in ze verdiept... ik was er vanuit gegaan dat Trump zou winnen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 01:24

pien_2010 schreef:

Een voorbeeld voor velen!

En wat een verschil met het Trump-kamp.
Gewoon weer normale taal, zonder al die agressiviteit en leugens.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 08:16

Het is goed dat Biden een taskforce heeft opgericht. Heb ik Trump nog niet zien doen

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 08:40

Ik hoorde net op de radio dat het team van Trump zoveel leugens vertelde tijdens een persconferentie vannacht dat zelfs Fox het weg draaide..

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 09:01

Ik hoorde net op t nieuws dat Trump boos is. Niet omdat er zo verschrikkelijk veel mensen zijn overleden aan corona, maar nee, omdat het nieuws over het corona vaccin na de verkiezingen naar buiten wordt gebracht. Alsof we het anders aan hém te danken zouden hebben. Wat een vreselijk kleine man is het toch.

Edit* en ik zie dat Fox news inderdaad de persconferentie heeft afgekapt vanwege de heftige beschuldingen en leugens die worden geuit. Wauw, uitgerekend Fox!
Laatst bijgewerkt door nps op 10-11-20 09:07, in het totaal 1 keer bewerkt

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 09:05

Over de overwinning speech: die zegt niet zo veel, dacht dat die van Trump destijds ook best meeviel, sprak ook verbindende woorden, dacht ik. De ellende kwam vooral daarna.

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 09:36

8nnemiek schreef:
En niet te vergeten op het klimaat. Wie weet hoe veel lager de CO2 uitstoot van Amerika dan nu zou zijn. Hij had grote plannen voor duurzame energie.

U bedoelt el gore die zelf grootverbruiker is van energie met verschillende mega villa’s en jachten? En die anderen dan gaat vertellen wat en hoe het beter moet, hoe hypocriet wil je het hebben.

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 09:41

bigone schreef:
robert45 schreef:
Ik denk niet dat Trump het gaat winnen. Maar het is zijn goed recht om zaken aan te spannen, is er voldoende bewijs en daar moet de rechter over oordelen dan zullen er hertellingen kunnen komen.

Trump is dit eigenlijk ook verplicht, er is 1.5 miljard in zijn campagne gestopt, iets van 60/ 70 miljoen mensen hebben op hem gestemd en er zijn in hele land duizenden mensen die iets gedaan hebben aan campagne voeren. Dan gooi je niet direct de handdoek in de ring. Overigens zou Biden in zijn plaats dezelfde mogelijkheden onderzoeken/uitvoeren om een kans te maken.

Welk bewijs ?

Kan het je niet vertellen heb het niet gezien, hij claimt dat hij bewijzen heeft. Hij gaat ermee naar de rechter en de rechter mag zich uitspreken. Zo hoort een rechtsgang te gaan.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 09:43

robert45 schreef:
Kan het je niet vertellen heb het niet gezien, hij claimt dat hij bewijzen heeft. Hij gaat ermee naar de rechter en de rechter mag zich uitspreken. Zo hoort een rechtsgang te gaan.

Hij claimt/claimde ook dat hij bewijzen heeft/had dat China het “chinavirus” heeft gefabriceerd en los heeft gelaten...

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 09:50

robert45 schreef:
8nnemiek schreef:
En niet te vergeten op het klimaat. Wie weet hoe veel lager de CO2 uitstoot van Amerika dan nu zou zijn. Hij had grote plannen voor duurzame energie.

U bedoelt el gore die zelf grootverbruiker is van energie met verschillende mega villa’s en jachten? En die anderen dan gaat vertellen wat en hoe het beter moet, hoe hypocriet wil je het hebben.

Hypocriet of niet, hij had enorm veel kunnen verbeteren.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 09:59

8nnemiek schreef:
Hypocriet of niet, hij had enorm veel kunnen verbeteren.

Ten koste van de gewone burger...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 10:07

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... ingen-barr

De Amerikaanse minister van Justitie heeft opdracht gegeven onderzoek te doen naar verkiezingsfraude, vanwege 'substantiële beschuldigingen'.

En aan de andere kant presenteert Biden zich alsof hij al in het Witte Huis zit, met allerlei plannen etc.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 10:16

Berdien schreef:

De Amerikaanse minister van Justitie heeft opdracht gegeven onderzoek te doen naar verkiezingsfraude, vanwege 'substantiële beschuldigingen'.

En aan de andere kant presenteert Biden zich alsof hij al in het Witte Huis zit, met allerlei plannen etc.

Nou ja ik snap Biden wel hoor. Zeker wbt Corona moet hij een vliegende start maken, en met klimaatproblematiek staat hem ook flink wat te wachten.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 10:16

Berdien schreef:

Ik vind het goed dat hij met een corona taskforce begint. Had Trump ook moeten doen