Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Hoe de situatie *nu recent* is weet ik niet, maar voor de grote opruiming gooiden ze gewoon blokkades op de weg en klommen gewoon in de trailers. Overal in of op. En dat laatste doen ze nog steeds: http://www.lavoixdunord.fr/region/ghyve ... -dunkerque
van het rutgersCitaat:„We hebben aan jonge jongens en meisjes gevraagd wiens verantwoordelijkheid het is om de grens aan te geven van wat seksueel wenselijk is, en zowel meisjes als jongens vinden dat meisjes duidelijk moeten zijn"
van de politieCitaat:Nederland - Terwijl seksuele delicten op internet stijgen, nemen ‘klassieke’ zedenmisdrijven langzaam af. Vorig jaar zijn er 1084 aangiftes van verkrachting binnengekomen bij de politie, een daling van vijf procent. Er waren 1710 aanrandingen en 503 gevallen van incest.
sneeuwpop schreef:Flirten is toch altijd? Dat bedoel ik ermee. Een hand op je schouder etc. En ja, met een jurkje krijg je wat meer bekijks.
Krijgt een knappe jongen zonder shirt ook hoor.
Dus nee, ik zeg het zelf niet.
Cijfers en ervaring zijn imo 2 verschillende dingen ja. Cijfers worden nog wel eens mooi gemaakt. Kwestie van de juiste vragen stellen, om de juiste cijfers te verkrijgen.
gohya schreef:Nederlanders weten dat ze,ongeacht hoe een vrouw/meisje gekleed is,er gewoon vanaf moeten blijven.Iedereen hier weet dat je van iemands lijf afblijft,dus ook iemand in een minirokje of korte broek.
Er zijn ook Nederlanders die denken dat zij dat wel ff mogen,terwijl ze echt wel weten dat het niet mag.
Dit zijn, net als de vluchtelingen en asielzoekers die dit doen, smeerlappen.
Dat ze vluchtelingen/asielzoekers geen leren hoe je hier met een vrouw moet omgaan is de grootste onzin die ik ken! die weten 100% hoe we hier met vrouwen omgaan.Maar ze doen hier precies wat ze thuis ook doen,hebben schijt aan de wetten hier.Niet álle vluchtelingen/asiezoekers doen dit,net zoals niet álle Nederlanders dit doen.
Beide moeten keihard aan gepakt worden,asielzoekers/vluchtelingen terug sturen naar het eerste veilige land waar ze vandaan kwamen [meestal Turkije of Griekenland] Nederlanders aantal maanden de cel in.
Mixje90 schreef:Raar, maar mijn inziens wel waar:
[ [url=m/CVNsxy.jpg]Afbeelding[/url] ]
sneeuwpop schreef:Mixje90 schreef:Raar, maar mijn inziens wel waar:
[ [url=m/CVNsxy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet je waarom?
De zogenaamde "boodschap" heeft slechts 1 persoon bereikt, die de "taak" uit voert.
Het is daarom makkelijk om te de denken dat die persoon waanbeelden heeft (ziek)
Moslims die moorden vanuit hun geloof,zijn over het algemeen aangesloten in een groep.