Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:31

Oh nee, hoor. Ik vond het wel interessant om te lezen evenals die info hoe het er 'echt' aan toe zou gaan. Dus pleur maar gewoon raak :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:36

Sammie schreef:
Hoe de situatie *nu recent* is weet ik niet, maar voor de grote opruiming gooiden ze gewoon blokkades op de weg en klommen gewoon in de trailers. Overal in of op. En dat laatste doen ze nog steeds: http://www.lavoixdunord.fr/region/ghyve ... -dunkerque

Schade.. zo'n slordige 25.000 euro, waarvan 5000 euro voor de vervoerder zelf (maximaal bedrag). Van een van de werknemers van het bedrijf begrepen dat er in een andere silo óók mensen zaten, maar daar kwamen ze pas achter toen de silo op kiepstand stond.. Levensgevaarlijk!!! Die mensen mogen van geluk spreken dat ze het na kunnen vertellen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 15:07

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 15:27

Heel erg triest...waar heb je het dan nog over.

In België is er dan voor iedere vluchteling wat besluit terug te gaan naar zijn land van herkomst een "budget" van 2000 euro als ze zelf hun terugkeer niet kunnen bekostigen.

En in NL belandt dan een gezin met kinderen op straat omdat ze 900 euro niet kunnen ophoesten :(

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 15:36

Kende het filmpje al. Zeer triest.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 15:41

En zo krijg je dus de haat tegen vluchtelingen en asielzoekers.Maar die kunnen er zelf niks aan doen,het is het Kabinet die dit doet,niet die mensen.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 16:05

Klopt, grotendeels is de politiek schuldig, das ook de reden waarom veel mensen boos zijn. Maar als je onderstaande cijfers bekijkt is het denk ik niet alleen aan de politiek toe te schrijven, maar toch ook zeker aan de mentaliteit van Zuidelijke mannen (asielzoekers etc) tov vrouwen.

Deze gegevens betreffen Duitsland.
1991: 2 registraties van incidenten waarin bovengenoemde mannen betrokken zijn.
2014: 104 registraties.
2015: (nog) geen gegevens.

Maar elders vond ik 10 meldingen voor de eerste week van februari dit jaar. Als dit cijfer representatief is voor heel 2016, kom je op 520 meldingen.

Bronnen: Metapedia en politikversagen.

Kon zelf de humor er wel van inzien :+

"Carnavalsclub moet leus 'Alaaf Akbar' verwijderen"

http://www.gelderlander.nl/algemeen/bin ... -1.5698526

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 16:29

Je weet dat 1 op de 4 Nederlandse vrouwen sowieso al te maken heeft gehad met seksueel grensoverschrijdend gedrag Aslo? En dat voor heel kort geleden nog de mentaliteit in Nederland heerste..

'maar met die kleding vraagt ze er ook om'?

Nu er incidenten zijn met vluchtelingen, lijken de Nederlanders ineens Roomser dan de Paus.
Terwijl de Nederlanders zelf er ook flink pap van lusten om te grijpen, te graaien, te tikken, kussen te stelen, ongevraagd keel uitgraafpraktijken, klemzetten, tot verkrachtingen aan toe.

Het is mij te gemakkelijk om te kijken naar wat de media populair vind om vervolgens de realiteit maar te vergeten.

om een voorbeeld te noemen:
Nog steeds is er sprake van Genderdenken, in het 'oh zo brave Nederland'.

Citaat:
„We hebben aan jonge jongens en meisjes gevraagd wiens verantwoordelijkheid het is om de grens aan te geven van wat seksueel wenselijk is, en zowel meisjes als jongens vinden dat meisjes duidelijk moeten zijn"
van het rutgers

met andere woorden, als een meisje niet meer zo duidelijk in staat is om nee te zeggen, dan mag een jongen gewoon toeslaan.. En dat gebeurd ook nog steeds veelvuldig.

nog een simpel voorbeeld..

Als je vraagt of een vrouw een kort rokje aan mag in Nederland, zegt iedereen natuurlijk, ja dat mag en dat kan..

Maar kan het ook echt? Want je krijgt gegarandeerd seksuele gewelddadigheden ergens..
waarbij het lichtste een fluitende bouwvakker is.. of loerende mannen..
maar ga er mee naar de winkel en bij de kassa moet en zal er al snel wel ergens een man per ongeluk te dicht op je staan in de rij.. in druk OV, kun je bijna zeker zijn dat op meerdere van je reizen er een hand te voelen is op een plek waar die niets te zoeken heeft.. Een bij een deel zal het nog veel verder uit de hand lopen.

Nederlanders vinden dat het mag, maar er naar handelen, dat is dan weer een 'vrouwenkwestie' waarbij ze bijna zeker op een bepaald moment te maken krijgt met seksueel geweld gewoon van Nederlanders die netjes zeggen: Ja een vrouw mag gewoon een rokje aantrekken als ze dat wenst.

we zeggen dus niet meer 'ze vraagt er toch om', maar er wordt nog steeds als zodanig gehandeld.

cijfers van vorig jaar.. en dat betreft dus alleen de meldingen bij de politie

Citaat:
Nederland - Terwijl seksuele delicten op internet stijgen, nemen ‘klassieke’ zedenmisdrijven langzaam af. Vorig jaar zijn er 1084 aangiftes van verkrachting binnengekomen bij de politie, een daling van vijf procent. Er waren 1710 aanrandingen en 503 gevallen van incest.
van de politie

dat zijn dus ruim 3000 aangiftes van seksuele misdrijven.. De 'kleine dingen' zoals ongewenste betasten, de tik op de billen vallen vaak niet eens onder aanranding.

staar je dus aub niet stuk op meldingen met betrekking tot vluchtelingen..
want de komende dagen tast dronken Nederland er ook weer vrolijk op los..
het grote verschil.. door de angst om vluchtelingen, en het serieus nemen van die meldingen, gaat men voor die zaken sneller naar de politie, en staat het hoger op de prio lijst van de media..

maar ondertussen gaan de hollanders ook gewoon vrolijk door met hun praktijken, die momenteel blijkbaar niet belangrijk genoeg zijn.

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 17:06

Vind het gelul.
Wanneer ik met een rokje liep kon ik prima laten blijken dat aanraken niet gewenst was en was ook duidelijk voor de personen in mijn omgeving.

Ging ik stappen en er waren moslims in de bar, die op een ongewenste manier bleven kijken, moest ik eerst mijn arm om een andere jongen doen, om ze weer weg te laten kijken.

Ook mijn blik "ik heb geen interesse" , maakt alleen bij moslims geen indruk. En gingen ze met me proberen te praten.
Uiteindelijk bleek alleen "ik vind je lelijk" te helpen om een einde te maken aan het "gesprek" .

En ja, gerust ook wel eens een vervelende dronken nederlander gehad, maar zonder de alcohol waren het prima jongens.
En wanneer ze dronken waren, kon ik altijd indien nodig wel van hun vrienden op aan. Die wouden geen problemen voor mij en niet voor hun vriend.

In tegen stelling tot mijn ervaring bij moslims, dat die niet ingrijpen wanneer 1 van hun vrienden zich vreselijk opdringerig bleef gedragen. (Vond het gewoon eng in de trein) tot ik zei dat hij lelijk was en hij werd uitgelachen door zijn vrienden.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 17:28

Je zegt het zelf toch al sneeuwpop,
jij moest het laten blijken.

ik heb zowel last van dronken als niet dronken Nederlanders gehad.
Tijdens koninginnedag zelfs ooit gewoon klemgezet, zogezegd door de menigte gedreven, maar stond wel ineens tegen een muur gedrukt met een vent die 'zozegd' per ongeluk mij bij mijn borst greep.

dat je ervaring met een groep moslims was, wil niet zeggen dat hetzelfde soort gajes niet ook gewoon in hollandse verpakking rondloopt.

ik snap ook niet helemaal hoe je harde cijfers en onderzoeken gewoon als gelul afdoet,
op basis van persoonlijke ervaring.

De harde cijfers zijn gewoon dat de mentaliteit in Nederland in woorden wel veranderd is en in daden licht dalend, maar dat het via internet juist weer hard stijgend is.. het totale plaatje is nog steeds dat ook de vrouw nog veelvuldig lastig gevallen wordt door de nederlandse man..

dat je zelf niet bent lastig gevallen door een van hem.. dat is heel mooi voor je.. Maar gemiddeld 1:4 vrouwen is sowieso lastig gevallen en het grootste deel daarvan door familie, bekenden en collega's. Verontrustend, maar nog steeds een realiteit.

dat wil niet zeggen dat geen moslim een vrouw zal aanranden of betasten of verkrachten..
maar zeeeeeeeeeer zeker niet dat Nederlanders zo braaf zijn op dat gebied.
Er wordt nog steeds behoorlijk pap van de vrouw gelust door alle lagen van de bevolking en alle komaf.

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 17:53

Flirten is toch altijd? Dat bedoel ik ermee. Een hand op je schouder etc. En ja, met een jurkje krijg je wat meer bekijks.
Krijgt een knappe jongen zonder shirt ook hoor.
Dus nee, ik zeg het zelf niet.

Cijfers en ervaring zijn imo 2 verschillende dingen ja. Cijfers worden nog wel eens mooi gemaakt. Kwestie van de juiste vragen stellen, om de juiste cijfers te verkrijgen.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:41

We hebben hier idd al genoeg criminaliteit, zit niet te wachten op nog meer. En dat meer is er al en zal nog meer worden naarmate het aantal migranten stijgt. Zweden is er helaas een goed voorbeeld van. Als het daar allemaal zo fijn gaat met de opvang van die grote aantallen vluchtelingen, waarom zijn ze dan sinds kort het roer aan het omgooien?

Ander voorbeeld:
Tich honden die de laatste tijd met name in de grensstreek gekidnapt worden, hetzij voor broodfok hetzij voor hondengevechten. Tich crossmotoren en aanverwanten die onze landsgrens over getrokken worden.
Het aantal gestolen busjes bijvoorbeeld stijgt ook, alleen in januari dit jaar al 25 en dat dus alleen in Oost NL. En dan binnenkort hoogstwaarschijnlijk ook een stijging van het aantal aanrandingen of erger.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:46

Nederlanders weten dat ze,ongeacht hoe een vrouw/meisje gekleed is,er gewoon vanaf moeten blijven.Iedereen hier weet dat je van iemands lijf afblijft,dus ook iemand in een minirokje of korte broek.
Er zijn ook Nederlanders die denken dat zij dat wel ff mogen,terwijl ze echt wel weten dat het niet mag.
Dit zijn, net als de vluchtelingen en asielzoekers die dit doen, smeerlappen.
Dat ze vluchtelingen/asielzoekers geen leren hoe je hier met een vrouw moet omgaan is de grootste onzin die ik ken! die weten 100% hoe we hier met vrouwen omgaan.Maar ze doen hier precies wat ze thuis ook doen,hebben schijt aan de wetten hier.Niet álle vluchtelingen/asiezoekers doen dit,net zoals niet álle Nederlanders dit doen.
Beide moeten keihard aan gepakt worden,asielzoekers/vluchtelingen terug sturen naar het eerste veilige land waar ze vandaan kwamen [meestal Turkije of Griekenland] Nederlanders aantal maanden de cel in.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:02

sneeuwpop schreef:
Flirten is toch altijd? Dat bedoel ik ermee. Een hand op je schouder etc. En ja, met een jurkje krijg je wat meer bekijks.
Krijgt een knappe jongen zonder shirt ook hoor.
Dus nee, ik zeg het zelf niet.

Cijfers en ervaring zijn imo 2 verschillende dingen ja. Cijfers worden nog wel eens mooi gemaakt. Kwestie van de juiste vragen stellen, om de juiste cijfers te verkrijgen.

bij een onderzoek ja, kan..

gewone criminele statistieken, nee..
dat zijn doodgewoon de gedane aangiften.

vind je een klap op je kont flirten?
of niet langs een man kunnen als je naar het toilet gaat zonder dat je gedwongen wordt om je boezem langs diegene's borst te strijken onder t mom 'geen ruimte' (achter diegene nog ruimte zat om een stapje naar achter te doen).

dat is precies wat er bedoeld wordt met de vrouw voelt zich nog altijd verantwoordelijk voor een situatie.. wordt vaak afgedaan als 'tja, meer bekijks'.. of tja kort rokje, vraagt er toch wel een beetje om. precies zoals we tot enkele jaren ook nog eens hardop durfden te zeggen.

dat het de Nederlandse aangiften wat teruggelopen zijn de afgelopen jaren, zegt heel weinig, dat is nog recent + een groot deel van de ellende is naar internet geschoven..

of is het ook de eigen verantwoordelijkheid van een meisje dat ze op een bangalijst beland.. of dat haar pikante foto (die ze voor de wet idd niet mag maken en zeker niet versturen naar wie dan ook) die ze maakt om haar vriendje een pleziertje te doen, over de hele school en internet verspreid raakt? Dat is namelijk de grootste toename van seksuele delicten in Nederland.

Aslo..

en waar laten die vluchtelingen die dan? in de schuurtjes van de AZC's?

je koppelt dit blijkbaar direct aan vluchtelingen of buitenlanders..

wel eens gedacht aan dat criminaliteit altijd in beweging is.. gaat de ene optie dicht, dan gaan ze zich ergens anders op richten..

winkels zijn lastiger bij in te breken, dus ging men weer ouderwets naar huizen, maar huizen worden steeds beter beveiligd, dus ging het aantal auto inbraken weer omhoog, tesamen met het aantal autodiefstallen..

verschillende groepen hebben weer verschillende hoeken waar ze zich op richten..

vluchtelingen en mensen die net in Nederland zijn, richten in mijn ogen niet op het stelen van rashonden (heb het net opgezocht, gaat vooral om rashonden. die verkocht worden of voor de fok.. niet om te vechten dus).. Waarom niet? dan moet je toch eerst een goede afzet markt in kaart hebben, je moet je klanten en de wensen kennen, daarvoor zul je toch een stukje taal beheersing moeten kennen.. daarbij zit de hond zeer dicht op de mens.. hoe dicht mogen vluchtelingen bij jouw persoonlijke bezittingen komen? hoe dicht mogen buitenlanders op je persoonlijke leefsituatie komen... Die honden zijn uit het park verdwenen of uit tuinen, of uit huizen neem ik aan.. dus dicht uit de directe veiligheid van zijn baas.. laten we wel wezen, we zijn allemaal wat allerter met een buitenlander als die ineens wat van ons of onze dieren moet.

dat lijkt mij meer een gevalletje georganiseerde europeanen die dit doen.. kennen europa goed, weten precies waar de rassen zitten en waar de vraag zit.

gestolen busjes idem.. stelen a la, maar dan ook nu al een afzetmarkt hebben? het stelen van auto's en met name busjes is al een jaren gaande probleem en de busjes verdwijnen bij bosjes richting het oostblok..

ik vind je erg kort door de bocht om dit op moslims te willen schuiven en/of vluchtelingen..
Dat het mede door de media gevoed wordt, begrijpelijk.. als er straks 1 moslim een busje jat, heb je gelijk het 'zie je wel spelletje'..

misschien moet je als je zo'n soort nieuws hoort gewoon even verder googlen en kijken wat er nog meer over te vinden is..

het voorbeeld van je busjes en honden was in no time zichtbaar.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:10

gohya schreef:
Nederlanders weten dat ze,ongeacht hoe een vrouw/meisje gekleed is,er gewoon vanaf moeten blijven.Iedereen hier weet dat je van iemands lijf afblijft,dus ook iemand in een minirokje of korte broek.
Er zijn ook Nederlanders die denken dat zij dat wel ff mogen,terwijl ze echt wel weten dat het niet mag.
Dit zijn, net als de vluchtelingen en asielzoekers die dit doen, smeerlappen.
Dat ze vluchtelingen/asielzoekers geen leren hoe je hier met een vrouw moet omgaan is de grootste onzin die ik ken! die weten 100% hoe we hier met vrouwen omgaan.Maar ze doen hier precies wat ze thuis ook doen,hebben schijt aan de wetten hier.Niet álle vluchtelingen/asiezoekers doen dit,net zoals niet álle Nederlanders dit doen.
Beide moeten keihard aan gepakt worden,asielzoekers/vluchtelingen terug sturen naar het eerste veilige land waar ze vandaan kwamen [meestal Turkije of Griekenland] Nederlanders aantal maanden de cel in.

de smeerlappen onder de vluchtelingen, hebben net zoveel schijt aan hoe het hoort als de smeerlappen onder de nederlanders..

ook moslims mogen zich niet vergrijpen aan een vrouw, hoe ze er ook bij gekleed gaat..
Het intiem met een vrouw is het hoogste goed.. in beide 'geloven' is dit voorbestemd aan de echtgenoot en niet aan de willekeurige voorbijganger die denkt dat hij/zij overal maar aan mag zitten..

vind het echt van de zotte om te veronderstellen dat het ook maar ergens ter wereld normaal is om vrouwen waarmee je niet getrouwd bent maar gewoon te betasten en te gebruiken. want dat wordt in geen enkele cultuur of geloof als normaal over gedragen.

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 05:02

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 05:05

Raar, maar mijn inziens wel waar:

Afbeelding

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 05:19

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 08:58

Nee, deze dan: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... eval.dhtml
Kind is voor zijn leven getekend.

Ik ga er maar vooralsnog eens vanuit dat er in welke groep nationaliteiten ook foute mensen zitten.
Maar voor mensen als die uit bovengenoemd stuk?
Linea recta retour waar ze vandaan komen.
Dat is met niks goed te praten, en daar zit je bovenop de criminaliteit die er al was niet ook nog op te wachten.

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 09:34

Elena, jij maakt aannames hoe ik er over zou denken.
Heel vervelend!

Daarbij heb ik idd geen vertrouwen in cijfers. Vaak is het een beetje rekenen met die cijfers en wordt er niet van alles aangifte gedaan.

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 09:37

Mixje90 schreef:

[ [url=m/CVNsxy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weet je waarom?
De zogenaamde "boodschap" heeft slechts 1 persoon bereikt, die de "taak" uit voert.
Het is daarom makkelijk om te de denken dat die persoon waanbeelden heeft (ziek)

Moslims die moorden vanuit hun geloof,zijn over het algemeen aangesloten in een groep.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 10:01

Elena, ik koppel die diefstallen niet aan de vluchtelingen. Maar aan de open grenzen. Wat ze gemeen hebben? voor de vluchtelingen staan de grenzen ook open.

Vwb dat jongetje uit Oostenrijk: in- en intriest. En dat vanwege hoge nood, kom op zeg.

nog zo'n 'leuke' bijkomstigheid :

Lees dit nieuwsbericht bij de Gelderlander:

"'Aantal verminkte vrouwen in Nederland zal groeien'"

http://www.gelderlander.nl/algemeen/bin ... -1.5700500

Willen we dit? Nu kun je zeggen als die vrouwen in hun thuisland waren gebleven, was t ook gebeurt. Wat al erg genoeg is. Maar gevolg is wel dat we hier zo zachtjes aan ook terug geworpen worden naar t stenen tijdperk. Ik wil dat in ieder geval niet en vooral niet voor mijn 4 kinderen en mogelijke toekomstige kleinkinderen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 10:33

Een quote uit de link: Daarom zullen we asielzoekerscentra bezoeken, bewoners bestoken met informatie en iedereen duidelijk maken: het is mishandeling en het mag hier niet. Daar kan geen misverstand over bestaan, punt uit.''

Ze weten echt wel dat het hier niet mag,maar ze storen er zich niet aan en doen wat ZIJ willen.Gewoon illegaal.

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 11:59

sneeuwpop schreef:
Mixje90 schreef:

[ [url=m/CVNsxy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weet je waarom?
De zogenaamde "boodschap" heeft slechts 1 persoon bereikt, die de "taak" uit voert.
Het is daarom makkelijk om te de denken dat die persoon waanbeelden heeft (ziek)

Moslims die moorden vanuit hun geloof,zijn over het algemeen aangesloten in een groep.

En waarop baseer je dat?

Bush zei dat de oorlog in Irak door God geïnspireerd was en heeft het zelfs een kruistocht genoemd. Maarja... Die zit vast niet aangesloten aan een groep?

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 12:33