Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Mwoah, ik geloof niet dat deze manier van doen representatief is voor de politiek in zijn algemeenheid.Volgens mij noemen ze dat 'politiek' toch?
Het is toch af en toe één grote poppenkast en dan bedoel ik echt niet alleen Wilders.
Ann schreef:Dat betreffende vragenuurtje heb ik gezien en ik vond het heel leuk gebracht door Halsema.
Wilders moest er ook erg om lachten. Ik deel niet zijn standpunten, maar hij heeft soms wel gevoel voor humor, vind ik.
janesmith schreef:Zelfs Rouvoet verwijt Femke momenteel dat ze hypocriet is. Tijdens de besprekingen van paars had ze bepaalde punten ingeleverd waar ze nu ineens weer moord en brand over schreeuwt!
Heino schreef:Ann schreef:Sommige politici hebben het nl. niet nodig om op deze wijze te moeten 'scoren' bij de achterban, vind ik.
Sterker nog, op het moment dat Halsema met krachttermen als kopvoddentax gaat strooien ben ik daar weg
Waves schreef:janesmith schreef:Zelfs Rouvoet verwijt Femke momenteel dat ze hypocriet is. Tijdens de besprekingen van paars had ze bepaalde punten ingeleverd waar ze nu ineens weer moord en brand over schreeuwt!
waarom hebben we het hier over Femke Halsema? Dit is toch niet het Groen Links topic? Ik weet niet of hier mensen Groenlinks stemmen (ik in elk geval niet) maar ik betwijfel of veel mensen hier wakker liggen van de vermeende hypocrisie van Femke Halsema.
Het gaat hier over waarom PVV stemmers zich zo aangevallen voelen. Als je de verloedering van de politieke debatstijl of hypocrisie van de politiek in zijn algemeenheid aan de kaak wil stellen dan is volgens mij het topic "politiek, hoe nu verder" beter geschikt. Voor we hier weer helemaal offtopic gaan....
sarabande schreef:http://www.nu.nl/binnenland/2339988/cri ... daalt.html
Kijk daar heb je Geert helemaal niet voor nodig, de dingen die al tijden in gang gezet zijn kunnen nu in cijfers gezet worden
jantergouw schreef:Volgens mij is juist Femke een van de grootste aanvallers van de PVV! Dit heeft dus wel degelijk met dit topic te maken. Zij is een van de grootste waar het gaat om het demoniseren van Wilders, de PVV en PVV stemmers. Ze wordt weer nagepraat door haar stemmers en zo is de cirkel rond.
Citaat:het gaat mij om het mensbeeld dat de heer Wilders de afgelopen vijf jaar heeft neergezet. Dat is er een van geweld, en discriminatie van grote groepen mensen in dit land.
sarabande schreef:http://www.nu.nl/binnenland/2339988/cri ... daalt.html
Kijk daar heb je Geert helemaal niet voor nodig, de dingen die al tijden in gang gezet zijn kunnen nu in cijfers gezet worden
janesmith schreef:Dat is een steeds weer voorkomend gebrek aan de slagkracht van links. Ze bezigen vooral van leugens en halve waarheden.
Het resultaat is averechts wat blijkt uit de wekelijkse peiling waar bijna alle partijen schommelingen vertonen, behalve de PVV.
Die stemmers kunnen heel goed het kaf van het koren scheiden en blijven dan ook trouw en honkvast.
De mensen die die flauwekul wel geloven zijn toch al anti PVV'ers en het lijkt me dat dat nou net niet de groep is die ze bereiken willen.