Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:44

Dinopino schreef:
Wow dat ik zo aangevallen wordt omdat ik een andere mening heb is toch wel apart.

Waarom zou je geen weerwoord willen of verwachten op je tekst?

En ook: waarom vind je het ok om de democratie zo te minachten en dan te verwachten dat het behandeld wordt als ook maar een mening?
Je probeert te doen alsof keuzes tussen Trump en Biden gelijkwaardig zijn, zoals sommige voor Ajax zijn en anderen voor PSV, en weer anderen liever schaatsen kijken dan voetbal.
Maar het gaat over dingen die behoorlijk groter zijn dan dat. Trump begon al voor de vorige verkiezing met een neonazi (en een zeer opruiende neonazi) als campagne-adviseur. Zijn regering is een aaneenschakeling van leugens maar bv ook corruptie. Onder zijn wanbestuur zijn 260.000 mensen overleden in een pandemie waarvan een aanzienlijk deel mogelijk nog geleefd had met een betere aanpak.

ALs je kiest voor Trump en je uitspreekt als supporter van Trump, of hoopt dat hij zal 'winnen' (= de macht grijpen tegen de keuze van het volk in), dan verklaar je je zelf daarmee blijkbaar akkoord. Waarom vind je dat je daar niet op aangesproken hoeft te worden?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:49

Dinopino schreef:
Wat mij toen na de verkiezingen opviel, dat hij uberhaupt gekozen is. Ik begreep niet hoe het Amerikaanse volk zo dom kon zijn. Ze zijn toch geen ontwikkelingsland?

Dinopino, dit zeije nog in mei. Wat is er de afgelopen maanden gebeurt dat je van “ontwikkelingsland” en “dom” naar voorstander bent gegaan?

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:49

Dinopino, wat is er gebeurd tussen je openingspost en nu?

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-20 18:49

Ik eis nergens wat.Blue_Eyes. Geinig dat je dat zegt. Want de enige die hier wat eist ben jij. Misschien moet ik een topic starten met de vraag: Wie denkt net als ik dat Trump president blijft? Wanneer ik de enige ben blijft dat topic leeg:-)

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:50

secricible schreef:
Dinopino schreef:
Wat mij toen na de verkiezingen opviel, dat hij uberhaupt gekozen is. Ik begreep niet hoe het Amerikaanse volk zo dom kon zijn. Ze zijn toch geen ontwikkelingsland?

Dinopino, dit zeije nog in mei. Wat is er de afgelopen maanden gebeurt dat je van “ontwikkelingsland” en “dom” naar voorstander bent gegaan?

Volgens mij was dit een farce om te kijken hoe bokt zou reageren. Kan me ergens herinneren dat ze zoiets heeft gepost. Een 'oh grapje ik vind dat helemaal niet maar wilde jullie reacties zien' zegmaar.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-20 18:51

Askja dat heb ik toen allang verteld. Dat ik een Trumpaanhanger ben. Dus ik snap niet dat jullie er nu zo verbaast over doen. Maar je mag van jullie geen andere mening hebben.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:54

Ach ja, dat is waar ook. Reacties uitlokken is ook een discussiestijl natuurlijk.
En er zullen vast wel wat mensen (complotdenkers enzo) zijn die graag meegaan in jouw gevoel wishful thinking wat Trumps 'overwinning' betreft.
Laatst bijgewerkt door Askja op 09-11-20 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:54

Bijzondere manier van reageren. Je vindt niet dat iemand in zo'n belangrijke functie dingen als fatsoen/normen/waarden moet hebben?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:55

Dinopino schreef:
Askja dat heb ik toen allang verteld. Dat ik een Trumpaanhanger ben. Dus ik snap niet dat jullie er nu zo verbaast over doen. Maar je mag van jullie geen andere mening hebben.

Van mij mag je dat wel! Geen enkel probleem.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:55

IMANDRA schreef:
secricible schreef:

Volgens mij was dit een farce om te kijken hoe bokt zou reageren. Kan me ergens herinneren dat ze zoiets heeft gepost. Een 'oh grapje ik vind dat helemaal niet maar wilde jullie reacties zien' zegmaar.

Aah, dat past beter bij onze complotdenkster dinopino, geloven in Qanon en dat Trump onze grote redder is van de kindermisbruikende elite.
Ik vond het al zo niet-passend.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:58

Pien, ik vind het niet eens nodig om te zeggen 'dat dat wel mag', dat is een open deur. Niemand wordt hier de mond gesnoerd, alleen vatten sommigen het zo op elke keer als ze tegengas krijgen. Bijzonder vermoeiend.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:00

Rinske schreef:
Hij probeert in iedergeval lekker autoritair te zijn. Maar als je Trump en familie bent is blijkbaar alles geoorloofd, zelfs het oproepen tot totalen Krieg. En nu dit weer:

[ [url=m/omhqzo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waarom verbaasd mij dit nou niets, als dit zo gaat zijn dan is dit stap 3 voor Trump om president te kunnen blijven.

Trump junior retweet het al, dus ik denk wel dat dit het plan van aanpak gaat zijn.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:00

Dinopino, waarom heb je in eerste instantie dit topic aangemaakt met een openingspost dat het tegenovergestelde van wat je, toen al, werkelijk denkt? Zo ga je mee in reacties, en ineens slaan je reacties om. Wat is je doel? Reacties uitlokken? Aandacht krijgen?

Het probleem zit er opzich niet in dat je een Trumpfan bent (hoewel ik dat niet kan begrijpen, moet ik eerlijk toegeven), maar je algehele gedrag in dit topic, wat je zelf opgestart hebt met deze titel die nu gelukkig waar is, is op zijn minst opmerkelijk te noemen.
Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 09-11-20 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Daphara

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:02

Zet DinoPino toch in je foei lijst, zo heb je er geen last van wat ze zegt. Als jullie denken dat ze hier zit voor de aandacht, dan is het niet verstandig om die ook te gaan geven!

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-20 19:03

Ik verlaat dit topic weer, want je mag wel een ander gevoel hebben of mening, maar alleen wanneer ik overal aan voldoe. Dit rondje hebben we al meerdere keren gehad. En is zinlos. Biden wint of Trump wint. Ik denk Trump jullie denken Biden.We zien het wel er in januari President wordt. Ik kan het fout hebben.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:05

Dinopino heeft haar lolletje trolletje weer gehad, misschien kunnen we nu weer serieus discussieren over wat er gaat komen :D

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:06

Dinopino schreef:
Ik verlaat dit topic weer, want je mag wel een ander gevoel hebben of mening, maar alleen wanneer ik overal aan voldoe. Dit rondje hebben we al meerdere keren gehad. En is zinlos. Biden wint of Trump wint. Ik denk Trump jullie denken Biden.We zien het wel er in januari President wordt. Ik kan het fout hebben.

Maar het punt is; Biden is al gekozen. Jij ziet dit als volledig open en dat klopt gewoon niet. De kans dat het de andere kant uit gaat is heel klein EN zou tegen de wil van het volk ingaan.

Gevoel is gewoon niet van toepassing, het is al besloten.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:09

IMANDRA schreef:
Dinopino heeft haar lolletje trolletje weer gehad, misschien kunnen we nu weer serieus discussieren over wat er gaat komen :D
:j

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:11

Even mijn reactie als stille meelezer: de reacties van Dinopino verklaren eigenlijk alles op zichzelf, als nu blijkt dat zij Trump-aanhanger is. Het is van hetzelfde laken een broek, zeggen we hier. TS, je mag een andere mening hebben, maar bewust mensen op een verkeerd been zetten om zo je punt (net niet) te maken, getuigt van weinig respect voor je discussiepartners. Redelijk Trumpiaans, al hou je daar misschien van.

Ik heb niks met Biden als persoon, ik vind hem nog steeds ongepast met (andermans) vrouwen en dochters omgaan. De beelden zijn wat ze zijn. Zijn speech kon mij ook niet raken of overtuigen, maar dat hoeft natuurlijk ook niet. Dat is ook een kwestie van gevoel en persoonlijke smaak.

Maar de USA had dit wel nodig, deze verandering, voor het land helemaal in de afgrond zou zakken. Er is nu héél veel herstel en verbinding tussen de mensen nodig, los van partijen en organisaties. De Trump-aanhangers moeten ook gehoord worden en in die zin zijn de rechtzaken een goede zaak om het vertrouwen te herstellen als zal blijken dat de uitslag correct is.

Ik richt me vooral op Harris, ik ben héél benieuwd naar hoe haar rol zal evolueren.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:12

Dinopino schreef:

Ik heb meer het gevoel dat Kanye gaat winnen, mag dat ook? :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:15

Dinopino schreef:

Wanneer je je er echt in had verdiept had je aan kunnen zien komen dat er in Texas een grote verandering van bevolking is geweest de laatste jaren en die mensen hebben nu net er voor gezorgd dat geen blanco mandaat van Texas kreeg. Maar wel dat de steun voor Trump ook daar afbrokkelt.

En beeld je eens in, een president die in Augustus al bezig is de post te saboteren door sluiting van kantoren en nog meer van die fratsen. Waarom? Omdat hij donders goed wist dat de democraten voor een heel groot deel vroeg en via de post zouden gaan stemmen. Hij gaf aan dat het niet anders kan dan dat er fraude gepleegd was, in de avond stond hij glorieus boven aan maar na het tellen van post verdween dit meteen. En hij wist dit, daarom doet hij ook zo zijn best om de postbiljetten ongeldig te verklaren.
En wat nog erger is, een paar simpele hollanders hebben het spelletje wat hij speelt gewoon door omdat het zo doorzichtig is als wat en dan komen de Qanon en dy hard fans van TRump er qua logisch nadenken en eventuele verstand gebruiken toch wel heel erg bekaaid van af, vind je niet??

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:22

secricible schreef:
Dinopino schreef:

Neeee joh, Homer Simpson! :D

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:30

SimoneeM schreef:
secricible schreef:

Neeee joh, Homer Simpson! :D

Nee joh, Deez Nuts.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:31

Niobe schreef:
Ik heb ook altijd het gevoel dat ik miljonair ga worden, maar dat gebeurt ook al 34 jaar niet.

Dat heb ik met superkrachten maar is ook nog niet gelukt! :)

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:56

Krijg net een melding van de buurt-app: 'Donald Trump heeft de groep verlaten'.
:)