Edit: behoorlijk wat typo's weggehaald. Ligt een kat op m'n arm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amy77 schreef:nee, ik bedoel de agent legt zijn verklaring af onder ede, zoiets kan en mag je niet verzinnen..dat dat soort dingen wel gebeuren bij corrupte agenten, ja das weer een ander verhaal
Amy77 schreef:Ja absoluut mee eens Katia..toch DENK IK, dat zijn actie een zelfmoordactie was en wel de waarheid sprak, anders hoef je het niet zo en publique een statement te zetten pp deze walgelijke zieke manier..
Nouks schreef:Amy77 schreef:Ja absoluut mee eens Katia..toch DENK IK, dat zijn actie een zelfmoordactie was en wel de waarheid sprak, anders hoef je het niet zo en publique een statement te zetten pp deze walgelijke zieke manier..
Als juist de maatschappij is waar hij zo boos op was, kan ik me ergens best indenken waarom hij ervoor koos voor de ogen van die gehele maatschappij te sterven.
Tamara21 schreef:Nou ikke dus niet.
Der staan daar duizenden onschuldige mensen die er niks mee temaken hebben!!!!!!!!
Chiqa schreef:Ik twijfel ook niet aan de uitspraak van de agent, zou ook niet nodig moeten zijn.
Hoop van harte dat ze nog een afscheidsbrief vinden oid, maar dan zou die al gevonden moeten zijn lijkt me.
Iemand bekend met zijn huiszoekingen of er nog iets uit is gekomen want daar heb ik niet echt veel ove rgehoort nog.