Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSagan

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 12:17

Dat klopt wel inderdaad. Fijn verjaardag vieren op die manier.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 12:30

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 13:01

Zijn ex Fergie is ook niet helemaal Epstein-'vrij'....ze zou zelfs haar dochter(s) hebben aangeboden.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 14:26

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 19:58

Is het stom dat ik er wel iets van vindt dat ze hem aanhouden op zijn verjaardag? Had ook eerder gekund of desnoods een dag later.

Verder weinig medeleven hoor.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 22:35

Douce schreef:
Is het stom dat ik er wel iets van vindt dat ze hem aanhouden op zijn verjaardag? Had ook eerder gekund of desnoods een dag later.

Verder weinig medeleven hoor.

Die kinderen die hij misbruikt heeft kregen hoogstwaarschijnlijk ook geen "vrij" op hun verjaardag.

Als hij zich niet schuldig had gemaakt aan dit soort praktijken had hij gewoon zijn verjaardag kunnen vieren met de familie.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 23:09

Das dus de grap, daarvoor is hij niet opgepakt.

Maar vandaar ook, verder geen medeleven. Vindt het alleen bijzonder. Had het omschreven als 'iets', denk dat ik nu ga voor 'bijzonder'.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 09:07

heidy_wilco schreef:
Als hij zich niet schuldig had gemaakt aan dit soort praktijken had hij gewoon zijn verjaardag kunnen vieren met de familie.

Welke familie?? Hij is gescheiden, zijn dochters moeten hem niet meer en de kon. familie houdt zich ook verre van hem.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 17:42

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 18:28

Goed!

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 10:20

Bron Kirsten Verdel:

– Door Kennedy benoemde adviseurs lieten een subsidie van 1,6 miljoen dollar versneld en zonder gebruikelijke checks goedkeuren bij de CDC voor een project in Guinee-Bissau waarin bij een deel van de pasgeborenen de hepatitis B-prik na geboorte pas later kreeg. De studie onderzoekt de effecten van dit uitstel op de baby’s.

Ik moest dit echt twee keer lezen. De regering van de VS voert experimenten uit met het niet tijdig geven van vaccins op baby’s in een Afrikaans land |( :x

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 10:33

Nado schreef:
Bron Kirsten Verdel:

– Door Kennedy benoemde adviseurs lieten een subsidie van 1,6 miljoen dollar versneld en zonder gebruikelijke checks goedkeuren bij de CDC voor een project in Guinee-Bissau waarin bij een deel van de pasgeborenen de hepatitis B-prik na geboorte pas later kreeg. De studie onderzoekt de effecten van dit uitstel op de baby’s.

Ik moest dit echt twee keer lezen. De regering van de VS voert experimenten uit met het niet tijdig geven van vaccins op baby’s in een Afrikaans land |( :x

Dokter Mengele praktijken

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 10:51

Nou, inderdaad zeg! En dat dan expres in een land waar hepatitis B waarschijnlijk vaak voor komt. En niemand die er een stokje voor kan of wil steken...

Hij zegt ook een ziekenhuisschip naar Groenland te sturen om die arme zieken daar te helpen. Groenland heeft gewoon een ziekenhuis en wat ze daar niet kunnen behandelen, wordt naar Denemarken gevlogen. (allemaal op kosten van de staat).

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 11:21

mysa schreef:
Nou, inderdaad zeg! En dat dan expres in een land waar hepatitis B waarschijnlijk vaak voor komt. En niemand die er een stokje voor kan of wil steken...

Hij zegt ook een ziekenhuisschip naar Groenland te sturen om die arme zieken daar te helpen. Groenland heeft gewoon een ziekenhuis en wat ze daar niet kunnen behandelen, wordt naar Denemarken gevlogen. (allemaal op kosten van de staat).

Het was toch America first? Waarom zorgen ze dan niet eerst dat de Amerikaanse burgers zorg krijgen?

Trouwens als Groenlander zou ik dat schip niet eens vertrouwen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 13:21

Laten de Amerikanen op Groenland eerst hun achtergelaten rotzooi maar eens opruimen nadat Operatie Iceworm werd afgeblazen en wat door de opwarming nu weer bovenkomt.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 13:48

Ik vraag me af of de groenlanders dan net zulke rekeningen zullen krijgen als Amerikanen :+
Daarbij is er al echt een prima ziekenhuis in Nuuk, dit is echt puur een propaganda actie

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 16:41

Een comedian heeft een fake ICE kliklijn opgezet om te kijken wie er bellen.

Een kleuterjuf belt om haar 6 jarige leerling te verraden.

https://www.youtube.com/watch?v=zJnkikcrHA0

Nou haar stem staat mooi online. En ze staat mooi voor schut.
Hier ook het origineel

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 16:48

Hoe ziek ben je dan om mensen te verklikken, of is deze juf onderdeel van het nepding om mensen te motiveren te bellen? Althans dat mag ik hopen -O-

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 17:01

karuna schreef:
Hoe ziek ben je dan om mensen te verklikken, of is deze juf onderdeel van het nepding om mensen te motiveren te bellen? Althans dat mag ik hopen -O-

Moeilijk te zeggen of het een sketch is of dat er echte snitches naar de honeypot gebeld hebben.

Maar deze is ook hilarisch. Vrouw probeert haar buurman er bij te lappen, maar wordt zelf voor het lapje genomen.

https://www.youtube.com/watch?v=aJtZXfZZva8

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 17:06

Loretta schreef:
Moeilijk te zeggen of het een sketch is of dat er echte snitches naar de honeypot gebeld hebben.

Maar deze is ook hilarisch. Vrouw probeert haar buurman er bij te lappen, maar wordt zelf voor het lapje genomen.

https://www.youtube.com/watch?v=aJtZXfZZva8

Het is in en in triest, maar ook wel heel erg grappig.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 17:17

Deze beller is wel heel racistisch. Ze is doodsbang dat ze iets te kort komt omdat hardwerkende en uitgebuite arbeidsmigranten zich na een lange dag werken douchen en niet voor het water betalen. Ook mogen de mensen niet eten als het aan haar ligt. Waar ze dan voor werken is mij een raadsel. Maar dit is wel een echte racist.

https://www.youtube.com/watch?v=uuXNipVrxvM

Zo racistisch en dom dat het gewoon hilarisch is.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-26 13:04

mysa schreef:

Laten we maar hopen dat ze daar geen dekens uit gaan delen ofzo....

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-26 13:17

De 2 ziekenhuisschepen die de VS heeft liggen momenteel beide in een scheepswerf in Alabama voor reparatie/onderhoud.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-26 13:34

Het zou nog wel eens flink kunnen botsen. En dan heb je mot tussen twee groepen mensen die tot de tandjes bewapend rondlopen :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 17:02

Heeft iemand enig idee hoe vaak Trump NIET gelogen heeft tijdens de SOTU speech?

Ik dacht laten we het tellen simpel houden