Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Douce schreef:Is het stom dat ik er wel iets van vindt dat ze hem aanhouden op zijn verjaardag? Had ook eerder gekund of desnoods een dag later.
Verder weinig medeleven hoor.
Nado schreef:Bron Kirsten Verdel:
– Door Kennedy benoemde adviseurs lieten een subsidie van 1,6 miljoen dollar versneld en zonder gebruikelijke checks goedkeuren bij de CDC voor een project in Guinee-Bissau waarin bij een deel van de pasgeborenen de hepatitis B-prik na geboorte pas later kreeg. De studie onderzoekt de effecten van dit uitstel op de baby’s.
Ik moest dit echt twee keer lezen. De regering van de VS voert experimenten uit met het niet tijdig geven van vaccins op baby’s in een Afrikaans land![]()
mysa schreef:Nou, inderdaad zeg! En dat dan expres in een land waar hepatitis B waarschijnlijk vaak voor komt. En niemand die er een stokje voor kan of wil steken...
Hij zegt ook een ziekenhuisschip naar Groenland te sturen om die arme zieken daar te helpen. Groenland heeft gewoon een ziekenhuis en wat ze daar niet kunnen behandelen, wordt naar Denemarken gevlogen. (allemaal op kosten van de staat).
karuna schreef:Hoe ziek ben je dan om mensen te verklikken, of is deze juf onderdeel van het nepding om mensen te motiveren te bellen? Althans dat mag ik hopen
Loretta schreef:Moeilijk te zeggen of het een sketch is of dat er echte snitches naar de honeypot gebeld hebben.
Maar deze is ook hilarisch. Vrouw probeert haar buurman er bij te lappen, maar wordt zelf voor het lapje genomen.
https://www.youtube.com/watch?v=aJtZXfZZva8
mysa schreef:Hij zegt ook een ziekenhuisschip naar Groenland te sturen om die arme zieken daar te helpen. Groenland heeft gewoon een ziekenhuis en wat ze daar niet kunnen behandelen, wordt naar Denemarken gevlogen. (allemaal op kosten van de staat).