Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quintusgl schreef:Ik wordt steeds meer geïrriteerd merk ik (op z'n zachts gezegd)..
Dat nieuwe plan... het gaat alleen maar over de wolf. Dat alle andere dieren vast mogen komen te zitten en geelectrocuteerd worden, opgehokt moeten worden, verscheurd worden en er mensen niet meer durven wandelen etc., dat maakt allemaal niet uit.
Ik snap er werkelijk helemaal niks meer van!
Wintu schreef:Ik heb het nieuwe plan gelezen, zakt je de broek van af, enkel pro wolf. Wolf mag best meerdere honden in de tuin doden, dat is geen reden tot afschot als je niet al het andere hebt geprobeerd. Vee in begrazingsgebieden is vogelvrij (behalve schapen), schaapherders moeten het maar uitzoeken, weten immers dat er een wolf loopt, het riedeltje beschermingsmaatregelen wordt weer eens opgedreund alsof iedereen een geldboom in de tuin heeft staan, gebieden mogen worden afgesloten. Paarden achter meer dan 7 draden en het kan wel oplopen tot 104 roedels, we moeten er gewoon even aan wennen en ja, dat gaat even een paar jaar gepaard met veel leed.... welke stadse wolvenlovers, met nul verstand van vee hebben dit in vredesnaam opgesteld, het stoom komt me uit de oren
Captain schreef:104 roedels.. paasei.
Is het niet eens tijd dat we op gaan staan? Misschien als de anti-wolven net zo hard gaan schreeuwen als de pro-wolven dat er dan wel naar ons geluisterd gaat worden?
Er worden leuk FB groepen georganiseerd en wandelingen, maar wanneer gaan we echt onze krachten bundelen en iets DOEN? Wij hebben als burgers recht op een veilig leven, en dat is het zo niet meer.
Citaat:Elspeet Gelderland
Stakenbergweg.
30-11-2024
05.09 uur
Een van de vaste wandelaars.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Captain schreef:Ja Annemieke haalt een hoop troep naar boven, maar ze wil geen hulp zag ik pas. Ik heb haar wel financieel al een paar keer ondersteund maar ik weet verder ook niet zo goed wat ik zelf nog zou kunnen doen.
SusanH schreef:Maar daar gaat het imo mis. Het is dus wel natuurlijk gedrag. Maar onze experts zien dat nog steeds niet in.
Wintu schreef:Ik vind het stom dat ze geen hulp wil, afzonderlijke eilandjes heeft niemand wat aan.