Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Voor zo'n stoet ga ik aan de kant en toon mijn medeleven. Dat maakt echt niet uit. En als ik ergens te laat kom en ze doen er moeilijk over dan vind ik ze zielig... zoveel mensen overleden en dan gaan miepen over iets kleins, een aantal minuten..
Maar toch vind ik het raar en niet normaal dat ik Wilders niet zag. Ik zag alleen Fleur Agema in mijn ooghoek. Van de PVV heb ik zoiezo weinig gezien de afgelopen week...
geerke schreef:een week geleden had het hele land nog commentaar...(ik ook...en ik heb het nog)Nu zijn Rutte en Timmermans bijna rijp voor een lintje.Wat laat een land zich toch meeslepen in een soort van gecreerde hype.
geerke schreef:Tallie1979 schreef:Rutte kan het geloof ik nooit goed doen! Typisch Nederlands, altijd wat te zeiken!
Hij is in onderhandeling gegaan, half Nederland liep te blèren dat hij aan het verzaken was en er waren zat mensen die bloed wilden zien ( in de vorm van oorlog )
Rutte is diplomatiek, de eerste overledenen zijn in Nederland, hij vertrekt "te snel" en ook dat is niet goed.
Hij doet zijn werk! Ipv er over vallen, zou je er ook gewoon achter kunnen staan!
een week geleden had het hele land nog commentaar...(ik ook...en ik heb het nog)Nu zijn Rutte en Timmermans bijna rijp voor een lintje.Wat laat een land zich toch meeslepen in een soort van gecreerde hype.