Electra63 schreef:Niet iedere linkse stemmer loopt op geitenharen-sokken en fietst naar zijn/haar werk.
Ik dacht van wel !

En ze rijden in een bestel-Eend met van die zeurderige gordijntjes.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Sara,
Ik denk dat PVV-stemmers het helemaal niet erg vinden om in de maling genomen te worden. Neem alleen maar het AOW-standpunt.
Electra63 schreef:Nicolletje,
Bij de PVV is het een dictatuur. Alleen Geert heeft het daar voor het zeggen.
En bij de CDA worden ze gedwongen om op te stappen.
Michel123 schreef:Electra63 schreef:En ook als Fortuin er nog was geweest, is het maar de vraag of het goed was blijven gaan.
Er was toch een aantal leden met weinig politieke ervaring.
Ik had toch heel graag willen meemaken wat Pim Fortuyn er van gebakken had.
Electra63 schreef:Ik ga voor het eerst naar Turkije, dus misschien kom ik wel met een hoofddoek terug.
janderegelaa schreef:Teddy321 schreef:Die moeite had ik ook genomen, dit was een reactie op Michel die het allemaal nog al nutteloos vond. Wie leest er hier nu niet?
Ik vind het bijzonder dat jullie iedere keer om een onderbouwing vragen ( terwijl jullie die zelf ook regelmatig niet geven ) en op het moment dat je die dan krijgt reageer je er niet op. Dus...feit is dat de directeur van het CPB een PvDA-er is. En niet één die enkel op de PvDA stemt maar één die actief is binnen de PvDA en gezien de baantjes politiek in Nederland denk ik dat die opmerking van Wilders niet zo loos was als verondersteld wordt.
Citaat:Kijk Jan, als je dit nou gelijk erbij had gezegd in plaats van alleen maar te roepen dat het CPB een links bolwerk is dan had iedereen zich de hele discussie kunnen besparen. Maar jij komt pas met je onderbouwing 2 pagina's later. Inmiddels is er dan al een hele discussie gaande over het CPB. Als gevolg van een ongenuanceerde en niet onderbouwde uitroep van jou.
Misschien een tip om mee te nemen en de discussie meer on topic te laten verlopen: onderbouw een beetje in de eerste post die er over gaat, niet pagina's later.
kanniet schreef:Wat mij opvalt is dat veel mensen die tegen de PVV zijn blijven roepen dat W. alle msolims het land uit wil hebben. Niets is minder waar. Hij wil graag dat moslim mensen een goede kans krijgen.
kanniet schreef:Wat mij opvalt is dat veel mensen die tegen de PVV zijn blijven roepen dat W. alle msolims het land uit wil hebben. Niets is minder waar. Hij wil graag dat moslim mensen een goede kans krijgen, jawel, ook hier in nederland. Verbrui je je kansen door crimineel gedrag, dán pas wordt het verhaal anders. Zowel voor allochtonen als voor autochtonen worden wat hem betreft de straffen strenger. Heb je een dubbele nationaliteit dan heb je ook kans dat die van het land waar je je misdraagt (in dit geval de nederlandse) wordt afgenomen.
Iedereen die zich gedraagt en met deze maatschappij meeleeft (niet tegenleeft) is van harte welkom om te blijven en mee te doen.
De immigratie moet verder aan banden gelegd worden, wat mij betreft minstens totdat we binnen nederland duidelijkheid hebben. Islamisering is niet gewenst, en als ik zie hoe islamisering werkt (zie islamitische landen) is het voor mij een duidelijke zaak: geweld en onderdrukking tegen vrouwen, homo's, joden en andersdenkenden mag in nederland geen optie zijn, zelfs niet als dat gebeurd in naam van een geloof. Hoe iemand die voor de rechten van deze mensen opkomt tot racist bestempeld kan worden is mij een raadsel.
Wat ik wel weer erg vreemd vind is dat sommige mensen onder het mom van tolerantie deze zaken toe willen staan, stimuleren en zelfs financieren.
Laatst was ik bij iemand en kwam politiek toevallig ter sprake. Toen ik mijn PVV-stem vermeldde werd quasi voor de grap gezegd: "PVV? Nou, dáár is de deur." Dat werd gezegd door iemand die zich niét verdiept in de politiek. Mede om zoiets voel ik me als PVV stemmer aangevallen.
sarabande schreef:Ja daarom generaliseert hij ze als groep, zegt dat hun heilig boek en geloof verboden moeten worden. Dat niet alleen de gene die een overtreding maakt, maar zijn/haar hele familie uitgezet moet worden.
Dat klinkt echt als iemand die onderscheidt maakt
Overigens liet hij gisteren voor de camera's weten dat als zijn eisen op gebied van immigratie en integratie niet worden ingewilligd hij alsnog niet mee doet, en dat is iets dat hier al heel lang betoogd wordt.
Gezien het feit dat Nederland op gebied van immigratie beleid zon beetje het strengste in Europa is, en op onderdelen al op de vingers getikt is, zal dat nog moeilijk onderhandelen worden en zonde van de tijd, ze hadden er mee moeten beginnen.
Europa uitgaan zoals Wilders wil is geen optie, daar is geen meerderheid voor te vinden.
jantergouw schreef:Helemaal waar! Dat Wilders niet alle moslims het land uit wil hebben wordt steevast tegengesproken omdat het dan weliswaar niet in zijn programma staat, maar hij heeft een geheime agenda waarin staat dat hij dat wel wil, wordt gezegd.