Algemeen politiek discussie topic nummer 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:44

ja ik verwijs dan even naar het bericht van Roodvos :j
Citaat:
De conclusie van de AI modus van je eigen zoektermen

Ik vond het 10steden plan wel een interessant ding, bouwen in bestaande gedeelten (industrie geloof ik) en een beetje aan steden vastplakken

prompter

Re: Algemeen politiek discussie topic nummer 4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:48

Ik vond/vind 10 nieuwe steden geloofwaardiger dan de grenzen helemaal dicht :D. En dat het metaforisch was lijkt me evident.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:03

Hier in de buurt, aangewezen groeikern, gaan ze ook industrieterreinen veranderen in woonwijken met hoogbouw.

Dat is natuurlijk een prima plan.
Van loodsen naar woonwijken.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:06

In Den Haag wordt industrie terrein de Binckhorst momenteel omgeturnd in een woonwijk, en ook in Rijswijk zijn dergelijke grootschalige projecten aan de gang.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:14

prompter schreef:
In Den Haag wordt industrie terrein de Binckhorst momenteel omgeturnd in een woonwijk, en ook in Rijswijk zijn dergelijke grootschalige projecten aan de gang.

Moeten ze ook even bedenken dat er geparkeerd kan worden.. of is dit de opzet voor autoloze steden :D
(filmpje: er zijn geen openbare parkeerplekken, parkeergarage kost 280 per maand, en OV is er niet)
https://www.youtube.com/watch?v=IS2wxzEORXs

en het ziet er niet naar uit dat het beter wordt..
https://www.omroepwest.nl/verkeer/50580 ... e-probleem

Is dit dan een half doordacht plan? Of hadden de huizenkopers nog beter moeten onderzoeken hoe het met parkeren zou gaan, voordat ze een huis kochten? (vaak nieuwbouw trouwens, dus of dan alles van tevoren bekend is?)

Bewoners van Voorburg klagen nu al over de parkeerdruk vanuit de Binckhorst. Het is ook niet zo handig om nieuwbouwwijken parkeer arm te maken, zodat mensen in oudere, smallere bestaande wijkjes gaan parkeren, maar goed, daar zijn mensen op afgestudeerd

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:33

Benzz schreef:
Ik moest gisteren eigenlijk wel lachen dat er werd gezegd dat ze Ministers zonder een groot ego zochten en dat Yesilguz dan zelf op Defensie gaat zitten.

Jij ook al, eerlijk gezegd had ik precies dezelfde reactie .Zo klaar met deze dame, ook de reden dat ik overgestapt ben naar D66 met stemmen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:36

CharleyT schreef:
Benzz schreef:
Ik moest gisteren eigenlijk wel lachen dat er werd gezegd dat ze Ministers zonder een groot ego zochten en dat Yesilguz dan zelf op Defensie gaat zitten.

Jij ook al, eerlijk gezegd had ik precies dezelfde reactie .Zo klaar met deze dame, ook de reden dat ik overgestapt ben naar D66 met stemmen.

Ik ook, precies hetzelfde, het is zó niet mijn type :n

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 59 min geleden

Ik ben heel erg fan van slimme vrouwen in de politiek. Maar daarmee bedoel ik niet Faber, Keijzer, vd Plas en Yesilguz.

Meer Kaag, Mevr. Els Borst, Gerdi Verbeek enz enz.