Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Laat ik daar nu net geen zin in hebben Jan.![]()
Ik wacht nl. ook nog steeds op mijn postcode, die jij zelf gevraagd hebt aan mij.
sarabande schreef:Als dat niet zo zou zijn zouden alle andere partijen van links tot rechts allang geprotesteerd hebben.
Citaat:Het ligt voor de hand om lacherig te doen over de rechtse kritiek op ’s lands rekenmeesters. Het is natuurlijk aan een kant goed dat er een instelling is die de plannen van politieke partijen doorrekent en test op houdbaarheid. Dat voorkomt dat de kiezer wordt bedrogen met goed klinkende, maar in feite bizarre voorstellen die toch niet zijn uit te voeren. Aan de andere kant zit er iets in het gemor van de partijen. Het is toch uiterst merkwaardig dat een ambtelijke adviesclub via het goed- of afkeuren van verkiezingsprogramma’s zo’n enorme invloed heeft op het toekomstige overheidsbeleid. Nog daargelaten dat het planbureau in zijn handelen kennelijk de verdenking op zich laadt dat het zich laat leiden door politieke motieven.
Electra63 schreef:Nee Janderegelaar,
Wij hebben al vaak een discussie gehad over hoe gevaarlijk het is in mijn wijk.
Nu heb je mijn postcode gevraagd en gekregen, maar nu wacht ik nog steeds op al die moord- en doodslagcijfers.
Maar misschien heb ik jouw antwoord niet begrepen, dus wil je het dan nog even herhalen?
janderegelaa schreef:Electra63 schreef:Nee Janderegelaar,
Wij hebben al vaak een discussie gehad over hoe gevaarlijk het is in mijn wijk.
Nu heb je mijn postcode gevraagd en gekregen, maar nu wacht ik nog steeds op al die moord- en doodslagcijfers.
Maar misschien heb ik jouw antwoord niet begrepen, dus wil je het dan nog even herhalen?
Nee, want daar heb ík nu geen zin in
Michel123 schreef:Electra63 schreef:Nicolletje,
Bij de PVDA mogen prominenten het met elkaar oneens zijn.
Bij de PVV is het een dictatuur. Alleen Geert heeft het daar voor het zeggen.
En bij de CDA worden ze gedwongen om op te stappen.
Dan lijkt het er toch op dat het bij Geert het best geregeld is.
joostvangestel schreef:So, what is de baas van het CPB een PvdA-er. Al was ie PVV-er of SP-er of zelfs anarchist, dan heeft hij de redenen wel degelijk goed onderbouwd. Ik zou ook geen belastinggeld opmaken aan varianten die gewoon niet mogelijk zijn. Dan kan je net zo goed gaan uitrekenen hoeveel het zou opleveren/kosten als we Schiphol gaan opheffen en tol gingen heffen aan de grens van Nederland. Want die immigranten komen toch meestal via Schiphol binnen, dus kunnen we Schiphol dus maar beter opheffen
Electra63 schreef:Michel123 schreef:Dat heel uitrekenen is een boel koffiedik kijken.
Dan kan je het wel opdoeken.
Electra63 schreef:Niet iedere linkse stemmer loopt op geitenharen-sokken en fietst naar zijn/haar werk.