Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mysa schreef:Moet dat joods er nou per se weer bij? Er zijn genoeg erg invloedrijke en stinkend rijke lieden in de republikeinse gelederen die Trump steunen en die niet joods zijn.
DubbelFun schreef:Het is bekend dat Ivana Trump, de eerste vrouw van Donald Trump, in 2022 begraven is op zijn golfbaan (Trump National Golf Club) in Bedminster, New Jersey.
Saga schreef:Ik ben het vaak met Mysa eens, maar ik heb ook het idee dat er bewust heel weinig wordt uitgezonden.
Er worden wel dingen uitgezonden, maar voornamelijk wat al bekend was.
En ik heb het idee dat een deel van jullie niet op de hoogte is wat er écht in die bestanden staat.
Er niet echt in hebben gelezen. Niet zien hoeveel overlap er is tussen alle honderden aangiftes.
En vast en zeker zal er ook wel genoeg in staan wat niet klopt of niet helemaal klopt, maar er staat genoeg in om onderzoek te gaan doen op bepaalde plekken.
Besef je goed dat in ieder geval in de jaren 90 al duidelijk was wat deze gasten deden, dat er in de jaren 90 al slachtoffers aangifte hebben gedaan en dat er in de decennia die volgden er nog véle aangiftes volgden.
En dat er zo goed als niks is gedaan in al die tijd.
Alleen dát zou al mensen met brandende fakkels de straat op moeten doen gaan.
IMANDRA schreef:Als meerdere slachtoffers onafhankelijk van elkaar zeggen dat ze hebben gezien hoe meisjes doodgeschoten werden.Saga schreef:Ik ben het vaak met Mysa eens, maar ik heb ook het idee dat er bewust heel weinig wordt uitgezonden.
Er worden wel dingen uitgezonden, maar voornamelijk wat al bekend was.
En ik heb het idee dat een deel van jullie niet op de hoogte is wat er écht in die bestanden staat.
Er niet echt in hebben gelezen. Niet zien hoeveel overlap er is tussen alle honderden aangiftes.
En vast en zeker zal er ook wel genoeg in staan wat niet klopt of niet helemaal klopt, maar er staat genoeg in om onderzoek te gaan doen op bepaalde plekken.
Besef je goed dat in ieder geval in de jaren 90 al duidelijk was wat deze gasten deden, dat er in de jaren 90 al slachtoffers aangifte hebben gedaan en dat er in de decennia die volgden er nog véle aangiftes volgden.
En dat er zo goed als niks is gedaan in al die tijd.
Alleen dát zou al mensen met brandende fakkels de straat op moeten doen gaan.
Maar even, dingen als organen van babies eten, het vermoorden van babies etc. zijn echt reusachtige aantijgingen dus ik mag hopen dat die geverifieerd worden voordat de serieuze media ermee aan de slag gaan. En het verhaal wat de ronde gaat over Trump (de tentstok in z’n kont waardoor hij nu incontinent is) is ook behoorlijk.. extreem. Dus als er slechts een getuigenis is en geen ondersteunend direct of indirect bewijs?
Laten we alsjeblieft niet vallen in de val van sensationele misinformatie verspreiden. Als het daadwerkelijk is gebeurd en er is bewijs voor, dan komt het echt wel in de media uiteindelijk. En voor het gerecht, hopelijk… we geloven toch ook niet massaal dat de regering in de VS een stel lizards zijn omdat een paar mensen daar zo overtuigd van zijn dat ze dat wel willen getuigen?
Hevonen schreef:Het probleem is dat alles tegenwoordig zo moeilijk te verifiëren is. Heel vaak lees ik dat Trump weer iets gezegd of gedaan heeft wat me onwaarschijnlijk lijkt... ik check het altijd en ontdek heel vaak tot mijn verbazing dat het nog waar is ook.
De man is compleet gestoord, en helaas heeft hij idioot veel macht, en dat maakt hem ook zo gevaarlijk. Als hij geen president was en niet zo rijk, zou hij al lang in een of andere inrichting zitten...
nee niet echt. Waarom zou je in de huidige situatie ervoor kiezen om dingen te gaan uitbesteden aan een amerikaans bedrijf? Lijkt me niet echt verstandig
mysa schreef:Het gaat m.i. niet alleen om persoonsgegevens. We zijn compleet afhankelijk van Amerikaanse bedrijven. Dat maakt ons chantabel.