Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nikkel schreef:Dit vind ik persoonlijk wel interessant, stel dat de Russen havenfaciliteiten bombarderen waar de mais voor China ligt opgeslagen. Of dat de overslag terminals plat worden gegooid. Ben benieuwd wat China dan gaat doen.
Citaat:Dat Armenië zich nu tegen Poetin keert is vanuit het oogpunt dat het zich door deze in de steek gelaten voelt wel te begrijpen, maar is het land niet heel erg afhankelijk van juist zijn steun om zich staande te kunnen houden tegen Azerbeidjan dat misschien ook op Armenië zelf zit te azen na het inlijven van de Armeense enclave...?
pien_2010 schreef:Misschien weten jullie iets meer over dit gebied want ik kreeg deze vragen en ik weet er gewoon te weinig van. Wellicht dat Armenië denkt veel slechter kan het iets worden en Rusland kan niet op nog meer fronten vechten?
De vragen die gesteld werden zijn:Citaat:Dat Armenië zich nu tegen Poetin keert is vanuit het oogpunt dat het zich door deze in de steek gelaten voelt wel te begrijpen, maar is het land niet heel erg afhankelijk van juist zijn steun om zich staande te kunnen houden tegen Azerbeidjan dat misschien ook op Armenië zelf zit te azen na het inlijven van de Armeense enclave...?
pien_2010 schreef:Misschien weten jullie iets meer over dit gebied want ik kreeg deze vragen en ik weet er gewoon te weinig van. Wellicht dat Armenië denkt veel slechter kan het iets worden en Rusland kan niet op nog meer fronten vechten?
De vragen die gesteld werden zijn:Citaat:Dat Armenië zich nu tegen Poetin keert is vanuit het oogpunt dat het zich door deze in de steek gelaten voelt wel te begrijpen, maar is het land niet heel erg afhankelijk van juist zijn steun om zich staande te kunnen houden tegen Azerbeidjan dat misschien ook op Armenië zelf zit te azen na het inlijven van de Armeense enclave...?
Citaat:'Ik vond het erg leuk dat ze aan de vooravond van de Oekraïense vlagdag een hoogbouw in Moskou opnieuw in onze kleuren hebben geschilderd', zei Porosjenko. 'Ik feliciteer deze Oekraïners.'
https://www.theguardian.com/world/2014/ ... -face-jailCitaat:Hoewel er in Moskou kleine pro-Oekraïense bijeenkomsten zijn gehouden, blijkt uit peilingen dat de meerderheid van de Russen de nieuwe regering in Kiev afkeurt en hun regering zou steunen als er een openlijke oorlog tussen de landen zou uitbreken. Het Westen heeft Rusland ervan beschuldigd mannen en wapens te sturen om de rebellen in Oost-Oekraïne te steunen.
BigOne schreef:Nou, ze proberen nu natuurlijk de energievoorziening weer te saboteren met het oog op de winter. Eerste aanvallen zijn al geweest .
https://twitter.com/ian_matveev/status/ ... 6211785193Citaat:Een drone van de Oekraïense strijdkrachten heeft een onderstation in de Koersk-regio opgeblazen. Oekraïense bronnen beweren dat belangrijke militaire faciliteiten zijn afgesneden, zonder bevestiging.