Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stalmiracle schreef:yesss we leven nogsteeds!
ik vind wel dat heel veel mensen een beetje niet zo snugger reageren hoor :S
zolang die machine draaid is het serieus mogelijk dat er zwarte gaatjes ontstaan.
als ze het fout hebben dat die dingen niet weggaan door een bepaalde straling in dat apparaat, dan slokken ze serieus de wereld op binnen 15 seconden.
tis raar maar waar.
ik vind dat ze met levens spelen.
je gaat toch geen machine maken die mogenlijk zwarte gaten kan creeëren :S
en die allemaal rare onbekende deeltjes creeëerd terwijl die lui zelf niet eens weten wat ermee gebeuren kan.
stel dat die machine ontploft op de 1 of andere manier, dan hebben we wel een heel groot probleem
Paulusjuh schreef:Ik merk nog niets van het vergaan...alhoewel er wel rare dingen gebeuren. Ik ben een cake aan het bakken en die is 3 keer zo groot de bakvorm uit gerezen als gewoonlijk!
CandyQueen schreef:maar er zijn serieus mensen die doomsday niet hebben overleefd
CandyQueen schreef:maar er zijn serieus mensen die doomsday niet hebben overleefd
Goof schreef:Ik sta voor de klas en werkelijk mijn hele klas was compleet over de zeik omdat we zouden vergaan vandaag, kon er helemaal niets meer mee....
Fijn al die onzin via de media.....
bizzybijtje schreef:CandyQueen schreef:maar er zijn serieus mensen die doomsday niet hebben overleefd
Nou niet echt iets om mee te lachen vind ik eerlijk gezegd...
CandyQueen schreef:jah nu je het zegt, ik begin me ook een beetje vreemd te voelenohnee ik word groen
xKatleentjex schreef:Goof schreef:Ik sta voor de klas en werkelijk mijn hele klas was compleet over de zeik omdat we zouden vergaan vandaag, kon er helemaal niets meer mee....
Fijn al die onzin via de media.....
Ik weet niet welk jaar, maar wij hebben vroeger ook wel vreselijk komedie gespeeld om eens onder een les uit te komen. Maar ze zouden de experimenten met de (mogelijke) zwarte gaten toch pas eind dit jaar uitvoeren? Wat zit iedereen zich dan druk te maken over vandaag?
.
bizzybijtje schreef:Paulusjuh schreef:Ik merk nog niets van het vergaan...alhoewel er wel rare dingen gebeuren. Ik ben een cake aan het bakken en die is 3 keer zo groot de bakvorm uit gerezen als gewoonlijk!
Mooi toch, heb je veel meer
love_bichke schreef:omdat die protonen eerst de lichtsnelheid moeten behalen en dan pas in botsing worden gebracht
Relien schreef:Hahaha ik zat net op google. moet je het logo van google is zien ;P
bizzybijtje schreef:love_bichke schreef:omdat die protonen eerst de lichtsnelheid moeten behalen en dan pas in botsing worden gebracht
Aaah oke........
Dat is toch pas 21 september![]()
Maar hoe kan het nou dat ze niet met mekaar in botsing komen totdat ze snel genoeg gaan?
Worden ze dan pas bij mekaar gepropt of wat
CandyQueen schreef:nou mensen ik zie serieus groen
x_Rebecca schreef:CandyQueen schreef:nou mensen ik zie serieus groen
Iets verkeerds gegeten?