Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diesel54 schreef:Er zitten een aantal domme fouten in de film, zoals een foto van een rapper ipv Mohammed B... de cartoon die hij van de deense cartooninst heeft gebruikt, daar heeft hij geen toestemmnig voor gevraagd om te gebruiken!
smokey17 schreef:Diesel54 schreef:Er zitten een aantal domme fouten in de film, zoals een foto van een rapper ipv Mohammed B... de cartoon die hij van de deense cartooninst heeft gebruikt, daar heeft hij geen toestemmnig voor gevraagd om te gebruiken!
En jij denkt dat al die islamleiders(kan even niet op de naam komen) ook toestemming hebben gegeven voor het uitzenden van hun preken......... denk het niet...
Mystica schreef:Diesel54 schreef:Er zitten een aantal domme fouten in de film, zoals een foto van een rapper ipv Mohammed B... de cartoon die hij van de deense cartooninst heeft gebruikt, daar heeft hij geen toestemmnig voor gevraagd om te gebruiken!
Is dat zo? Ik dacht alleen de "echte" gezien te hebben.Maar ik kan er ook overheen gekeken hebben
Udella schreef:Vooral de extreme moslims zie je in het filmpje, in nederland zijn er niet zoveel van volgens mij.
Waar ik me wel aan stoor, dat veel moslims (absoluut niet allemaal) zich zoveel hoger voelen dan een vrouw, en het ook een normale zaak vinden om ze te verkrachten etc. Hier in Nederland zie je dat ook heel vaak.
http://www.dumpert.nl/mediabase/34443/5 ... ouwen.html
Hier zie je er een uitgebreid filmpje over, zeker aan te raden om even te kijken..
Met sommige punten van Wilders ben ik het absoluut mee eens, maar dat was al voordat deze film uitkwam.
sarabande schreef:MISTRAL94 schreef:Je kunt natuurlijk je kop in het zand blijven steken Sarabande niet lopen janken als ze de wereld overnemen en je gesluierd door het leven moet
Je draait het om jij steekt je kop in het zand en loopt te janken van angst, en dat is precies wat Wilders beoogd.
Mystica schreef:Is dat even een lekker staaltje positieve publiciteit
Tomaatje schreef:Wat ik trouwens wel echt heel vreemd vond om in de krant te lezen (het Parool): Een paar dagen geleden werd in een Islamitisch land een toespraak gehouden. Eerst was de Nederlandse vlag verbrand. Toen werd geroepen: "Dood aan Denemarken. Dood aan Nederland. Dood aan de Joden. Dood aan Wilders." En werd een pop verbrand.
MISTRAL94 schreef:Tomaatje schreef:Wat ik trouwens wel echt heel vreemd vond om in de krant te lezen (het Parool): Een paar dagen geleden werd in een Islamitisch land een toespraak gehouden. Eerst was de Nederlandse vlag verbrand. Toen werd geroepen: "Dood aan Denemarken. Dood aan Nederland. Dood aan de Joden. Dood aan Wilders." En werd een pop verbrand.
Volgens sommige mensen normaal gedrag hoor dit
Citaat:do 27 mrt 2008, 23:00
CDA: Fitna onnodig kwetsend
DEN HAAG - Na het zien van Fitna blijft CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel erbij dat Geert Wilders de film beter niet had kunnen maken. „De film is vilein en onnodig kwetsend.” De partij had Wilders al opgeroepen van de film af te zien.
Met vilein bedoelt Van Geel dat Fitna extremistische aanslagen in verband brengt met de moslims in Nederland. De film levert in zijn ogen bovendien geen enkele bijdrage aan vraagstukken als integratie en de multiculturele samenleving.
Mystica schreef:Is dat even een lekker staaltje positieve publiciteit
Diesel54 schreef:Diesel54 schreef:Er zitten een aantal domme fouten in de film, zoals een foto van een rapper ipv Mohammed B... de cartoon die hij van de deense cartooninst heeft gebruikt, daar heeft hij geen toestemmnig voor gevraagd om te gebruiken!
En jij denkt dat al die islamleiders(kan even niet op de naam komen) ook toestemming hebben gegeven voor het uitzenden van hun preken......... denk het niet...
Diesel54 schreef:Er zitten een aantal domme fouten in de film, zoals een foto van een rapper ipv Mohammed B... de cartoon die hij van de deense cartooninst heeft gebruikt, daar heeft hij geen toestemmnig voor gevraagd om te gebruiken!
MissBenthe85 schreef:uuhm sorry dat ik dit weer aanhaal, heb de film even op pauze gezet maar kan iemand mij uitleggen waarom deze moslims de joden haten en hitler eren??
katiavl schreef:Mystica schreef:Is dat even een lekker staaltje positieve publiciteit
Nou voor sommige wel hoor, die groep mensen jaagt op de minder bedeelde en degene die vinden dat ze achtergesteld zijn.
Vaak zien ze dan agressiviteit als een groep om ergens bij te horen en te geraken. Zeker als die groep steeds groter word.
En vaak zijn ze ook niet erg geschoold wat ze dus weinig scheelt welke vlag of wie ze doden. Zolang er vrees is kunnen ze weer voort
Mystica schreef:( en blauw/wit/rood was dacht ik de vlag van luxemburg) Laat wel zien hoeveel ze er daadwerkelijk over weten.
Tomaatje schreef:MissBenthe85 schreef:uuhm sorry dat ik dit weer aanhaal, heb de film even op pauze gezet maar kan iemand mij uitleggen waarom deze moslims de joden haten en hitler eren??
Heeft waarschijnlijk met Israel te maken.