Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:bijk de cv van geert maar even op z'n site,het is geen domme jongen hoor....
geerke schreef:@blue-eyes sorry,ben zwakbegaafd,kan ik ook niets aan doen....
Blue_Eyes schreef:Ik vind het persoonlijk jammer dat ze denken dat ze het niet kunnen verbieden.... want als het aan mij lag werd die hele film verboden.
SecretLIN schreef:ik wil het eerst weleens zien of de film er daadwerkelijk is !
En ik snap niet waarom sommige mensen zich zo druk maken het zou toch een goede docu worden
sarabande schreef:Blue_Eyes schreef:Ik vind het persoonlijk jammer dat ze denken dat ze het niet kunnen verbieden.... want als het aan mij lag werd die hele film verboden.
Ja en het grote probleem is dat dat in landen waar de democratie anders in elkaar zit niet valt uit te leggen, dus wordt dat ook weer als een fout aangerekent.
Kom maar eens met een oplossing???
Ik zou het ook niet weten, buiten het opheffen van de door de regering betaalde beveiliging.
Blue_Eyes schreef:Dat is misschien nog wel de enige oplossing ook - als jij met je leven wilt spelen, hoeven wij dat niet te betalen, op zo'n manier.
Blue_Eyes schreef:SecretLIN schreef:ik wil het eerst weleens zien of de film er daadwerkelijk is !
En ik snap niet waarom sommige mensen zich zo druk maken het zou toch een goede docu worden
In verschillende media is al gezegd dat de film er is - verschillende regeringsleden hebben heb zelfs al gezien. Kwestie van tijd tot hij online verschijnt.
Een goede docu? Een film met als doel om mensen te kwetsen... leuke docu.
ceasario schreef:joostvangestel schreef:
Ik heb ook nergens gezegd dat die vent dood moet. Als hij zelf graag dood wil, dan is dat zijn probleem. Hij impliceert willens en wetens dat hij de koran wil aanvallen, een boek dat voor velen gelijk staat aan hun geloof en waarop in vele landen de doodstraf staat. .
Het andere verhaal.!![]()
http://www.depers.nl/binnenland/178021/ ... -gate.html
geerke schreef:weet je wel hoeveel aanhang Bin Laden heeft???
Wake-Up!!!
Blue_Eyes schreef:Jaantsje, een donker sujet met een Lonsdale trui aan? Das knap, een zwarte extreem-rechtseling (tenminste, uit jouw omschrijving begrijp ik dat je de 'gevaarlijke' kant van Lonsdale te pakken probeert te krijgen).
Lonsdale heeft een naam, maar feitelijk is het gewoon een kledingmerk dat iedereen kan kopen.
Vind uberhaupt van jou dat jij wel heel erg de goeie met de kwaaie laat bekopen. Jouw zoon heeft ene keer iets meegemaakt met donkere jongens en nu zijn ze allemaal slecht. Ik ben een keer in elkaar geslagen door een Nederlander, zijn die nu ook allemaal slecht?
jaantsje schreef:Ik zat niet zo lang geleden in de trein, en een donker sujet zat gewapend en al in die trein, met een lonsdale hemd aan en al.
jaantsje schreef:Blue_Eyes schreef:Jaantsje, een donker sujet met een Lonsdale trui aan? Das knap, een zwarte extreem-rechtseling (tenminste, uit jouw omschrijving begrijp ik dat je de 'gevaarlijke' kant van Lonsdale te pakken probeert te krijgen).
Lonsdale heeft een naam, maar feitelijk is het gewoon een kledingmerk dat iedereen kan kopen.
Vind uberhaupt van jou dat jij wel heel erg de goeie met de kwaaie laat bekopen. Jouw zoon heeft ene keer iets meegemaakt met donkere jongens en nu zijn ze allemaal slecht. Ik ben een keer in elkaar geslagen door een Nederlander, zijn die nu ook allemaal slecht?
Voordat je reageert kun je beter mijn stukje even overlezen.
Ik spreek niet over donkere jongens.
Citaat:Dat zij mijn zoon en het meisje met de dood hadden bedreigd kwam doordat ze uit een andere cultuur kwamen dus daar moesten wij ons niet te druk over maken.
Citaat:Iedereen weet namelijk dat dat gebeurd. Of mensen willen dat iedereen weet dat dat gebeurd is een 2e. Dat maakt het nog geen belediging of kwetsend. IMO is dat schaamte