Bloed huurauto toch van Maddie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Re: Bloed huurauto toch van Maddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 20:50

Lees de tread eens op 3A forum
Evidence: blood found was definitely Madeleines:

Ik citeer:
FSS information released on 7 September is not forgotten by Police or the public.
BBC despatched Jane Hill (BBC News 24 reporter) to Luz for live coverage of breaking news - outside the Police Station after the parents were interviewed and named 'arguidos' as follows:

"An early forensic report is alleged to have mentioned a certain blood spray .... commensurate with a certain type of broken larynx ... some DNA samples found related to cerebal fluids indicates a broken neck or fractured skull." Also "Sousa himself told of this very find emist of spray that was found in the apartment." This piece of information was released only once that night.

Since the, several articles in DE report findings of spinal fluid (aka cereba) blood on bedroom wall and curtain (reportedly scrubbed with cleaning fluid), plus syringe in bedside cabinet.
Pinpointed by cadavers following scent of death found on mother's clothing, bible, car keys and cuddle cat. Cadavers pinpointed corpse specimens in vehicle wheel well with a reported 100% DNA match to Madeleine's hairs & 88% bodily fluid match. More recently, blood found in vehicle matches Madeleine along with reports of towel fibres/blood in wheel well.

No-one has forgotten, especially the McCanns who fled Portugal when presented with the above FSS information at interview. The information broadcast on 7 September on BBC 6 o'clock new was a 'wake up' call to the public - £1.3 m had been taken under false pretences -there was no abduction - Madeleine died in her parents' apartment on or around 3 May.

The cost of the 'cover up' is being paid by Portuguese & British taxpayers. PJ's costs alone are close to £1.5 m euros and the British Government, at taxpayers expense, is delaying Police procedures, specifically with Rogatory letters.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 20:51

Dit is de reden waarom de PJ zo zeker is dat Maddie de dood in het appartement heeft gevonden.
certain blood spray .... commensurate with a certain type of broken larynx ... some DNA samples found related to cerebal fluids indicates a broken neck or fractured skull."

De gevonden bloedsporen komen overeen met verwondingen als een gebroken strottehoofden sommige gevonden DNA samples (gevonden vloeistoffen) zijn indicatie voor een gebroken nek/schedel (wellicht hersenvocht). Gepaard met de lijkgeur in het appartement en de sporen in de naderhand door de McCanns gehuurde auto. Tjonge, als dit waar is is er voor de McCanns geen ontkomen meer aan en moeten ze zich nu toch op zijn minst ongemakkelijk voelen.
Van het gevonden DNA materiaal is 7 januari gepubliceerd dat het 100% zeker van Maddie is.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 20:52

Misschien bedoelt Da Sousa dit met "There is found something in the appartment that shouldn't be there".

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 13:02

Ik heb gisteren trouwens niet gemeld dat er botten zijn gevonden, want die bleken van een dier.
Maar ik meld het toch even, mocht er via de pers en heel verhaal komen, het is dus al duidelijk dat het niet Maddie kan zijn...

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 01:05

Hihi, lusitana, volgens mij zitten wij alleen nog op dit forum. Maar vooruit. Deze wilde ik je niet onthouden.
Is uit de eerste hand. Een aantal posts van een mevrouw die in PDL op vakantie was tegelijk met de mcCanns. Zij heeft ook de interviews gevolgd op TV (net als jij) in de eerste tijd na de `(zgn) ontvoering. Het is lang, dus ik post in een paar keer.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 01:09

1e post:
"Snappen jullie het nu niet, of willen jullie het niet snappen.? Mark Warners had geen en heeft geen babyfoonservice in Portugal. Dit is alleen in een paar landen als Griekenland. De MW in Portugal is verspreid over een groot gebied en is niet ommuurd. Sommige appartementen zijn in prive bezit.
Wat zij wel aanbieden is een creche om de kinderen 'savonds te brengen, terwijl de ouders gaan eten tot 11.30 of later op afspraak. Ook is het mogelijk een babysit te huren (dat is dan iemand die overdag in de creche werkt). MW biedt deze service aan iedereen aan. Alleen voor de babysit service berekenen ze 10.00 per uur. Maar misschien vonden de McCanns hun kinderen geen %u20AC10.00 per uur waard.
De McCanns waren de avond voor 3 mei in een ander restaurant van het resort (the Chaplins) dat nog verder (zo'n 800 m) van hun appartement af ligt dan de Tapas Bar dat zo'n 200 m van hun appartement af ligt. Ook toen lieten ze hun kinderen alleen in het appartement. Personeel van MW is hen komen waarschuwen omdat 1 van de kinderen al meer dan een half uur lag te huilen. De andere dag heeft de MW staf hun gratis babysit service aangeboden. De McCanns hebben hiervan geen gebuik gemaakt en zijn gaan eten in de Tapas Bar.
Zelfs na dat debacle van de vorige avond toen 1 van de kinderen lange tijd lag te huilen, gingen ze opnieuw uit eten zonder een oppas te regelen. Dat is toch opzettelijke verwaarlozing naar mijn mening."

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 01:10

The McCann%u2019s waren in Chaplin%u2019s. Ik weet dat zeker want ik, mijn dochter en kleindochter waren daar op dat moment ook. Ik heb niet gezien dat de McCanns gevraagd zijn terug te gaan naar hun kind, omdat wij vrij vroeg vertrokken omdat mijn kleindochter moe was.
Ik heb wel een aantal gesprekken gehoord van personeel van de MW de volgende ochtend, terwijl ik in de receptie wachtte op mijn dochter en kleindochter. Dat was dezelfde dag dat Madeleine werd vermist.
Hun mening over de houding van de ouders die elke avond hun kinderen alleen lieten, was niet erg vleiend. Daarom heeft MW een gratis babysitter aangeboden op de avond van 3 mei. Ik luister niet opzettelijk gesprekken van anderen af, maar als je staat te wachten op iemand, sluit je je niet af voor wat je hoort in andermans gesprekken.
Ik hoorde ook , een van de dagen daarna, dat een vrouw de politie vertelde dat een kind een lange tijd heeft gehuild. Ik stond op dat moment vrij dichtbij, maar ik weet niet of ze het op dat moment ook over Madeleine had,
Ik heb ook Robert Murat zien helpen met de vertalingen. Ik wist op dat moment zijn naam niet en ontdekte dat pas later toen ik de krant las. Ik heb niet meer nota van hem genomen dan van ieder ander persoon die er op dat moment ind e buurt was.
Zoals ik al eerder heb gezegd, Murat en David Payne lijken verbazingwekkend op elkaar en iedereen zou zich gemakkelijk kunnen vergissen in de persoon die hij/zij op de avond van 3 mei heeft zien rondlopen. Ik zou geen van beiden hebben opgemerkt, behalve dat toen zij dicht bij elkaar stonden ik op dat moment dacht dat het broers waren of zo.
The McCanns waren degenen die de aandacht kregen, omdat hun kind werd vermist.
Ik weet niet wat met Madeleine is gebeurd, maar ik ben er zeker van dat we het uiteindelijk zullen weten als de PJ antwoord krijgt op hun vragen.
Het ontwijken van sommige vragen door de McCanns die hen in sommige interviews werd gesteld doet mij echter afvragen wat zij en hun vrienden verbergen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ik heb elke afzonderlijk live interview gezien (ik neem geen nota van wat de kranten schrijven) die zij (de McCanns) hebben gegeven, over hun versie van wat die avond gebeurde. De versie wijzigde ieder interview, met name Gerry's versie van de gebeurtenissen toen hij de kinderen checkte.
In het eerste interview zei hij dat hij Madeleine zag slapen
In het tweede interview zij hij dat ze niet in haar bed was en mogelijk in Gerry/Kates bed was gaan liggen omdat de tweeling haar had gestoord. Hij checkte dit niet. (dit is dezelfde tweeling die door alle tumult van de avond heensliepen, net zoals Madeleine - volgens Kate/Gerry - nooit snachts wakker wordt)
In het derde interview zegt Gerry dat hij Madeleine niet zag en dat zij mogelijk op was gestaan om naar het toilet gegaan. Hij checkte dit echter niet.
In het vierde interview zegt Gerry dat hij Madeleine niet zag, omdat zij mogelijk op was gestaan om wat water te dringen. Weer zei hij dat hij dit niet checkte.
In een ander interview met Vanity Fair zei hij dat hij Madeleine in bed zag slapen en dat hij daar stond en zich bedacht hoe gelukkig hij was met zo een mooie dochter.
Dit was geen live interview maar ik vond het complete transcript op de VF website en elke zucht of pauze was hierin opgeschreven.
Ik zag de McCanns voordat en nadat Madeleine verdween, net als de andere mensen die met vakantie waren. Ik nam geen nota van hun gedrag voor Madeleine verdween, zij waren gewoon mensen met vakantie. Ik hou mijn mening over hen vor mijzelf net als mijn mening over hun gedrag na Madeleine verdween.
Het enige dat ik kan zeggen is dat zij van streek waren toen zij hun eerste interview (dat ik op het nieuws zag) gaven. Maar over hoe zij zich daarna gedroegen, mag ieder zijn eigen conclusies trekken. Als je de alle interviews op TV hebt gevolgd kun je wel raden hoe ik erover denk.
Iedereen die op dat moment op vakantie was in MW hebben verklaringen aan de politie afgelegd en wat zij hebben verklaard aan de PJ blijft bij hen en alleen bij hen totdat zij het wel of niet in de openbaarheid brengen."

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 01:14

nteressante post op 3A van een mevrouw (Vera uit Essex) die tijdens de verdwijning van Maddie in PDL met vakantie was (originele post op Sky News op 13 mei)
Ik heb ze voor jullie vertaald,
op deze post kreeg ze veel kritiek waarop ze antwoordde met de een volgende (vrij lange post) Ik vind ze interessant omdat deze mevrouw op 3 mei in hetzelfde resort op vakantie was. Een verslag uit de eerste hand dus (ik post hem maar in 2x).

"Er is geen babyfoon service in Mark Warners in Portugal en ook nooit geweest.
Ik kan het weten want ik was er op hetzelfde moment als de McCanns
Ik was daar met mijn dochter en kleindochter in de periode dat Madeleine werd vermist.
Ik heb veel dingen gezien gedurende die tijd, maar ik er weinig over vertellen gezien de verklaringen die we hebben moeten afleggen aan de politie.
We hebben meegeholpen met zoeken naar Madeleine, terwijl haar ouders in het appartement bleven. Vakantiegangers en inwoners van PDL zochten en sommigen bleven zoeken voor meer dan een week naar haar. De ouders echter, waren teveel bezig met joggen en tennissen, om zulk een nederig werk te doen als zoeken naar je eigen dochter.
Als je zou weten wat daar gebeurde en wat ik heb gezien, valt je mond open tot de grond in complete shock.
V.w.b. of Murat de McCanns of iemand de Tapas 9 kende: wat te denken van het interview met Gerry toen hij daarnaar werd gevraagd. Zijn antwoord was "geen commentaar". Ik vond dat een erg vreemd iets om te zeggen. Waarom niet gewoon "ja" of "nee"?
De enigen die verklaarden dat ze Murat die avond hebben gezien, zijn vrienden van de McCanns. De andere getuigen zeiden dat daar een man was die op hem leek. Kijk naar de foto van David Payne en je zult zien dat ze erg op elkaar lijken en je kunt je voorstellen dat je je in het donker gemakkelijk kunt vergissen. Ik heb beide gezien en de gelijkenis is verbazingwekkend. Ik dacht ook dat ze dezelfde persoon waren, totdat ik ze een keer naast elkaar zag.
Op dat moment heeft niet 1 van de McCann vrienden verklaard dat zij Murat die avond hebben gezien, Dat kwam pas later in de week toen een vrouwelijke reporter zei dat hij (Murat) wel erg behulpzaam was, net als Ian Huntley in de periode dat de twee meisjes werden vermist. Zij wees op de overeenkomst met die zaak en zo werden de McCanns vrienden erop gewezen. Pas daarna begonnen zij Murat aan te wijzen als zouden zij hem op 3 mei savonds hebben gezien.
Zij (de vrouwelijke) reporter was een van de reporters aanwezig toen het onderzoek liep naar de moord op de twee meisjes en dat is de enige reden dat ze dit noemde.
Ik zeg hiermee niet dat Murat wel of niet te maken heeft met Madeleines verdwijning, ik weet werkelijk niet of dat zo is. Ook weet ik niet of Madeleine is ontvoerd of dat er een ongeluk gebeurd is of dat haar ouders het hebben gedaan.
Ik kan je alleen vertellen - hetgeen al publiekelijk bekend is - dat de ouders hun drie weerloze kinderen alle avonden alleen lieten. Op een ramp kun je wachten.
Ik vraag me af: zouden mensen net zo supportive zijn t.o.v. de McCanns als de kinderen waren overleden door een lekke gas boiler of of door een brand. Of misschien verdronken in het zwembad of een ander ongeluk als gevolg van het feit dat ze alleen gelaten werden. Zouden ze naar hen wijzen als schuldig aan opzettelijke verwaarlozing. Zouden mensen net zo supportive zijn als hun hetzelfde in Engeland was overkomen? Uiteraard mag ieder zijn eigen mening hebben.
Wat mij altijd afvraag is waarom de McCanns zeggen dat de arguido status hen heeft gestopt verder te zoeken naar hun dochter. Niemand is ooit gestopt of deed een poging te stoppen met het zoeken naar haar. Zij (de McCanns) zijn nog nergens voor aangeklaagd en zijn vrij om te gaan en staan waar ze willen zolang zij niet langer weg zijn dan vijf dagen en alles wat ze hoeven te doen is de politie informeren waar ze zijn.
Dat ze het zoeken overlaten aan Metodo 3, een bureau met onduidelijke referenties en geen ervaring in het opsporen van vermiste kinderen/mensen. Hun enige ervaring als private detectives is het opsporen van fraude gaat mijn begrip te boven."

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 12:19

Interressant.

Oh, helemaal vergeten, er is hier uitgelegd hoe het komt dat ze zo vaak gespot wordt/werd (en bijna uitsluitend door vrouwen die in het buitenland op vakantie zijn). Maar helaas kon ik het niet goed horen, zat niet thuis. Jammer, maar in elk geval waren er verklaringen voor die niets te maken hadden met dat ze het echt zou zijn.

Ik denk dat er hier nog wel gelezen wordt, maar men heeft niet zoveel toe te voegen.
De McCanns zijn niet meer te verdedigen of schoon te praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:14

Het is zo lusitana,veel valt er niet toe te voegen.
Ik vind ze ook als maar verdachter worden er spreekt meer tegen ze als dat ze onschuldig doet lijken.Blijft wel een trieste zaak,vooral voor het meisje.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:20

Ik lees nog best veel mee in dit topic. ik heb van het begin af aan al de ouders als verdacht gezien. En nu met die bewijzen die ze vinden, is het eingelijk wel zeker.

Ik Hoop nu echt dat er werk van gemaakt wordt, en zeker omdat ze nog een kind hebben. Voor hetzelfde geld gebeurt er dadelijk ook iets ergs met haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:28

Welke bewijzen? Het zijn allemaal nog steeds speculaties.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:30

Babootje schreef:
Dit is de reden waarom de PJ zo zeker is dat Maddie de dood in het appartement heeft gevonden.
certain blood spray .... commensurate with a certain type of broken larynx ... some DNA samples found related to cerebal fluids indicates a broken neck or fractured skull."

De gevonden bloedsporen komen overeen met verwondingen als een gebroken strottehoofden sommige gevonden DNA samples (gevonden vloeistoffen) zijn indicatie voor een gebroken nek/schedel (wellicht hersenvocht). Gepaard met de lijkgeur in het appartement en de sporen in de naderhand door de McCanns gehuurde auto. Tjonge, als dit waar is is er voor de McCanns geen ontkomen meer aan en moeten ze zich nu toch op zijn minst ongemakkelijk voelen.
Van het gevonden DNA materiaal is 7 januari gepubliceerd dat het 100% zeker van Maddie is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:30

Dat is al oud nieuws dus.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:37

idd, maar ze vinden nu best veel. Ik had iets gelezen over vocht ofzoiets? "De gevonden bloedsporen komen overeen met verwondingen als een gebroken strottehoofden sommige gevonden DNA samples (gevonden vloeistoffen) zijn indicatie voor een gebroken nek/schedel (wellicht hersenvocht). Gepaard met de lijkgeur in het appartement en de sporen in de naderhand door de McCanns gehuurde auto. "

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:41

Dat zegt nog niets over schuld van de ouders. Als dat zo was waren ze wel opgepakt Knipoog

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:44

idd, ik hoop wel dat ze nu snel de daders oppakken. Ik vind het afschuwelijk dat er iemand rondloopt die dit op zijn geweten heeft.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:45

faye schreef:
Dat zegt nog niets over schuld van de ouders. Als dat zo was waren ze wel opgepakt Knipoog

Denk het niet, zaak stink van alle kanten waarheid zal nooit naar boven komen Lachen

En schuld zegt niks over al of niet opgepakt worden

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 16:11

Er staat nu een stuk in de krant dat de media campagne waarschijnlijk de oorzaak is waarom de ontvoerdig zich snel heeft verlost van Mariluz, het spaanse ontvoerde meisje van 5.
En dat de media campagne van de McCanns ook nooit geholpen heeft, integendeel, dat, mocht het werkelijk om een ontvoering gaan, de ontvoerder zich dan ook snel wil verlossen van ene kind dat over de hele wereld makkelijk herkend kan worden en dat de ouders in zekere zin dan ook schuldig daar aan zijn.
Ze zeggen dat men geowoon de politie een dergelijke zaak moet laten behandelen en dat die wel los laat aan de pers wat nodig is.

De McCans waren uiteraard zogenaamd geschokt dat de gevonden botten niet van Maddie blijken te zijn. Onzin, er is meteen bijgezet dat ze niet van een mens waren. Het gaat om een verdronken nest katten of hondjes.
Ik heb het dus even gemeld in dit topic omdat ik wel kon raden dat er wat over gezegd zou worden, en ik had gelijk.
Ondertussen willen ze zo'n beetje alle kranten aanklagen die niet schrijven wat ze willen. Maar officieel is er niks in die richting binnegekomen bij kranten.

Murat heeft rond de kerst een GPS gadget onder zijn busje gevonden en er bleek zo'n zelfde in de auto van Michaela te zitten. Zo kan degene die ze later eraf haalt en aan een computer verbindt, zien waar de auto geweest is. Ze zijn via internet te koop. PJ zegt van niks te weten.
Metode 3 wordt verdacht. Er zijn ook nog e-mails onderschept en gemanipuleerd.
Het is in elk geval een inbreuk op zijn privacy. Hij beklaagt zich ook omdat hij zijn lap-tops nog niet terug heeft gekregen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:54

faye schreef:

Ik denk dat het nu wel duidelijke is Faye, dat met de diplomatieke hulp die ze hebben gehad, als je de discussie een beetje hebt gevolgd, het nog maar de vraag is of het
ooit tot een veroordeling zal leiden, ook al zijn ze schuldig. Let wel, er is van hogerhand bevolen (via de ambassade) dat de McCanns een vrije aftocht niet in de weg mocht worden gestaan. De betrokkenheid van Clarence Mitchell hoofd persdienst in overheidsdienst (wiens baantje nog steeds voor hem wordt vrijgehouden). Daarna is alle mogelijke moeite gedaan om de uitvoering van de ondervragingen te bemoeilijken/vertragen.

En zouden ze niet schuldig zijn aan het doden van hun dochter, dan zijn ze zeker wel schuldig aan opzettelijke verwaarlozing van hun dochter. Ik vond het schokkend om uit dit verslag van de ooggetuige te moeten lezen dat ze de avond ervoor aten in een restaurant op 800m!!! van hun appartement ook de kinderen alleen latend. Het personeel van het resort is hen komen halen omdat een van de kinderen al meer dan een half uur lag te huilen. En Gerry maar zeggen, dat het was alsof ze in hun eigen achtertuin zaten. Nou die achtertuin wordt wel steeds groter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:49

Er zijn ook veel ouders die de hond uitlaten of naar de supermarkt gaan als de kids liggen te slapen, allemaal aanklagen wegens verwaarlozing maar? Ik zou het zelf ook nooit zo doen, maar dat zegt nog niets over of ze hun kind hebben omgebracht, dat is wel een daad van heel andere orde.

Diplomatie of niet, als er echt onomstotelijk bewijs is dan worden ze opgepakt. Zo niet, dan is er niet voldoende bewijs en kan men niets, logisch, zo werkt het rechtssysteem, er zouden anders heel wat mensen vast zitten die onschuldig zijn.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 22:53

Het verschil met andere moeders die hun kinderen alleen laten, is dat deze ouders gesnapt zijn en dus ja, veroordeeld kunnen (en gaan) worden. Ik denk dat daarom ook het verbergen van het lijk zo belangrijk was voor ze! Metzoveel adviseurs om hen heen, kunnen ze nog zo dronken zijn, leek dat wellicht de oplossing om aan straf te ontkomen. Tevens hangen er nog wat eisen boven het hoofd als misleiding van de media, misleiden van de politie etc. als blijkt dat ze zelf betrokken zijn. En ik denk dat de politie heel wat meer heeft dan naar buiten komt, om dat wel aannemelijk te maken. Dat zij haar persee gedood en vervoerd hebben kunnen ze niet zo makkelijk bewijzen, maar als iemand haar gedood heeft en vervoerd, kan dat haast niet zonder hun medeweten in hun "eigen" appartement en auto en hoe verklaar je de lijklucht aan Kates' kleding?
Verklaringen over cuddlecat die dan hier dan daar gelegen zou hebben? Al naar gelang wat ze het beste leek om een ontvoering te ondersteunen?

Ze kunnen nog steeds opgepakt. Ze wachten tot de zaak sluitend is.
Ze gaan geconfronteerd worden met de dingen die niet kloppen in de getuigenissen. Hier zijn ze ook duidelijk bang voor, anders werden de ondervragingen niet zo tegen gehouden. (En hadden ze dara ook geen bijeenkomsten over. Als je onschuldig bent, hoef je niet te dicteren wat een ander moet zeggen)

Ze hebben de politie sowieso misleid, want ze hebben tot de vooravond van vertrek volgehouden dat ze in Portugal zouden blijven, terwijl ze de tickets al in huis hadden.
Ze doen hier geen voorarrest als er geen vluchtgevaar is en door vol te houden dat ze hier zouden blijven hebben ze dat dus voorkomen. Ik denk dat ze dat heel goed wisten. Ze hebben immers een hele kring adviseurs om hen heen die niks anders doen dan proberen mazen in het net te vinden. Los van of ze wel of niet iest gedaan hebben:Door het gedrag wat ze vertonen (kijk eens wat voor een advokaten ze inhuren) lijkt het er meer op dat ze een stelletje criminelen zijn, dan zomaar een ouderpaar.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 23:37

Ze hebben gewoon een vrijgeleide gehad uit Portugal. Een diplomaat op de ambassade in Portugal is uit de school geklapt en deze klokkenluider werkt er dus niet meer...
Op hoog niveau is er dus politieke bemoeienis geweest en nu nog.

En over het alleen laten: ze hebben (bewezen) alle avonden op rij van hun verblijf de kinderen s avonds alleen gelaten, terwijl ze gingen eten. De avond voor 3 mei zijn ze dus in de Chaplins gaan eten een restaurant op 800 m van hun appartement (schijnt in de buurt van de kerk in PDL te zijn). Daar zijn ze gezien, zonder kinderen en het personeel van the Ocean Club is ze komen halen omdat 1 van de kinderen zo huilde. Terwijl ze wisten dat de kinderen dus wakker konden worden, zijn ze de avond daarna rustig weer gaan eten zonder de kinderen en zonder een baby sit te regelen. Dat is wel iets anders dan even een boodschap doen.
Overigens heeft het hoofd van de oppascentrale verklaard dat baby sit is geadviseerd, omdat er in de voorafgaande periode veel inbraken zijn geweest. Na het debacle in Chaplins is hen zelfs gratis baby sit aangeboden maar dat hebben ze afgeslagen. Waarom? Misschien omdat Maddie toen al dood was?

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 00:08

vind het wel even wat anders eigelijk, kind alleen als je de hond moet uitlaten, ik doe het ook s'avonds als mijn partner er niet is. ben hooguit 15 min weg, maar doe de deur op slot zodat er niemand in of uit kan.
Verder zet ik het niet op een zuipen zoals hun wel gedaan hebben, en gewoon een aantal uren elke avond weg blijven, vind ik toch heel wat anders.

Reageer verder niet zoveel maar lees wel elke update, super dat jullie elke keer weer een berichtje plaatsen Haha!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 00:28

Bovendien lagen de kinderen natuulijk niet in hun eigen vertrouwde bedjes.