Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:Ik heb het in zekere zin wel degelijk met haar te doen. Geen van ons kan zich voorstellen hoe het is om zo'n leven te leiden. Iedereen denkt maard at het een groot feest is om Paris te zijn met al dat geld waar geen eind aan komt. Het meisje heeft geen enkele privacy, iedere stap wordt gefotografeerd, komt in de krant en in het nieuws. Als ze een fout maakt (en dat doet iedereen) dan is ze wekenlang in het nieuws te zien en ga zo maar door. Het is voor iemand als Paris onmogelijk om een normaal leven te leiden.. En ja dan raak je ook wel een beetje doorgedraaid..
Mensen roepen zo makkelijk wat een verwende domme tr*t.. en misschien is ze niet de allerslimste idd, maar goed, ik zou mezelf haar leven niet toewensen. Toch bewondering dat ze zich toch staande houdt binnen het grote circus waarbij alle spotlights op haar gericht zijn..
Nogmaals wij kunnen het ons werkelijk niet voorstellen om in haar schoentjes (Prada ofzo) te staan...
Ben blij dat ze vrij is.. Kan ze even bijkomen van dit ongelofelijk media spectakel!
CtjeLief schreef:Ik heb het in zekere zin wel degelijk met haar te doen. Geen van ons kan zich voorstellen hoe het is om zo'n leven te leiden. Iedereen denkt maard at het een groot feest is om Paris te zijn met al dat geld waar geen eind aan komt.
*knip*
MariekeVol schreef:Ben het op zich wel met je eens, maar aan de andere kant hefet ze het er ook zelf naar gemaakt.
Want er zijn ook genoeg rijkeluiskindjes die nìet zo in de belangstelling staan.
Ik bedoel, als ze geen publiciteit wilde, had ze geen liedjes moeten maken/boek schrijven/dronken met Brintey spears rondwandelen enz...
russel schreef:Doet ze dat?