Paris

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: Paris Hilton eet niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:53

Paris wil wet niet meer overtreden
Uitgegeven: 28 juni 2007 05:54
Laatst gewijzigd: 28 juni 2007 09:07

LOS ANGELES - Vanaf nu wil Paris Hilton de wet navolgen. Dat zei ze tijdens haar eerste televisie-interview na haar vrijlating uit de gevangenis. De hotelerfgename liet weten nooit te hebben verwacht dat rijden zonder geldig rijbewijs zulke heftige gevolgen kon hebben.

Aan talkshowhost Larry King van CNN vertelde de blondine donderdagochtend (Nederlandse tijd) dat ze alle slechte invloeden en vrienden uit haar leven wil elimineren en dat haar gevangenisstraf een "traumatische ervaring" was.

De Hilton-telg noemde onder andere het voedsel in de gevangenis "niet zo lekker" en vond de bezoekjes van haar ouders emotioneel zwaar. "Op vaderdag kon ik voor het eerst mijn vader niet knuffelen, dat was erg moeilijk voor me."

Fouilleren

Een van de ergste dingen uit haar tijd in de gevangenis noemde Paris het fouilleren. "Dat was de meest vernederende ervaring uit mijn leven." Ook vertelde ze nachtmerries te hebben gehad over iemand die haar cel binnenkwam om haar pijn te doen.

Paniekaanvallen

Ook had het 26-jarige feestbeest last van claustrofobie, slapeloosheid en paniekaanvallen tijdens haar 23 dagen als bajesklant.

Mediteren

De mooie kanten van haar verblijf in de gevangenis werden ook belicht. Hilton had alle tijd om te mediteren en "vond God" door het lezen in de bijbel. Toen Larry King naar haar favoriete bijbelpassage vroeg, moest de blondine het antwoord evenwel schuldig blijven.

Ook brieven van fans van over de hele wereld, onder wie Amerikaanse soldaten in Irak en mensen uit India, hielpen haar door de 23 dagen cel heen, zei Hilton. Stuk voor stuk waren de brieven positief en ontroerden ze haar soms tot tranen toe.

Publiciteit

Op de vraag van King waarom ze een dag na haar vrijlating al de publiciteit zoekt, antwoordde Paris dat ze mensen wil laten weten waar ze doorheen is gegaan. Een celstraf was namelijk het laatste wat ze verwachtte toen ze in mei voor de rechter moest verschijnen. "Ik dacht dat ik hooguit een taakstraf zou krijgen."

Zakenvrouw

King sprak Paris ook nog aan op haar reputatie van feestbeest. "Ik ben een sociaal mens", zei Paris daarover. "Ik hou van dansen, van uitgaan, van muziek. Maar veel mensen weten niet dat ik ook een zakenvrouw ben. Ik heb een aantal bedrijven."

Hilton benadrukte tevens dat ze een succesvol realityprogramma heeft, in films heeft gespeeld, een album heeft opgenomen en een bestseller heeft uitgebracht. Ze liet weten niet te leven van het geld van haar ouders, maar zelf een goed inkomen te hebben opgebouwd.

Kinderen

Over de toekomst sprak Paris de wens uit ooit te trouwen en kinderen te krijgen. "Als ik ooit een dochtertje krijg, dan heb ik heel veel goed advies voor haar."

bron: www.nu.nl

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 10:22

Heb het interview gezien, die bijbelpassage vond ik wel grappig, moet dan altijd denken aan dit emoticon Blond

Verder hadden ze nog een paar sterren geinterviewd met de vraag wat vind je ervan dat paris al vrij is, antwoorden waren allemaal niet echt lief. Volgens mij is der populariteit wel heel opervlakkig in dat wereldje. Maar goed heel dat wereldje is opervlakkig.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 11:04

Ik heb het in zekere zin wel degelijk met haar te doen. Geen van ons kan zich voorstellen hoe het is om zo'n leven te leiden. Iedereen denkt maard at het een groot feest is om Paris te zijn met al dat geld waar geen eind aan komt. Het meisje heeft geen enkele privacy, iedere stap wordt gefotografeerd, komt in de krant en in het nieuws. Als ze een fout maakt (en dat doet iedereen) dan is ze wekenlang in het nieuws te zien en ga zo maar door. Het is voor iemand als Paris onmogelijk om een normaal leven te leiden.. En ja dan raak je ook wel een beetje doorgedraaid..
Mensen roepen zo makkelijk wat een verwende domme tr*t.. en misschien is ze niet de allerslimste idd, maar goed, ik zou mezelf haar leven niet toewensen. Toch bewondering dat ze zich toch staande houdt binnen het grote circus waarbij alle spotlights op haar gericht zijn..
Nogmaals wij kunnen het ons werkelijk niet voorstellen om in haar schoentjes (Prada ofzo Knipoog) te staan...

Ben blij dat ze vrij is.. Kan ze even bijkomen van dit ongelofelijk media spectakel!

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 11:57

CtjeLief schreef:
Ik heb het in zekere zin wel degelijk met haar te doen. Geen van ons kan zich voorstellen hoe het is om zo'n leven te leiden. Iedereen denkt maard at het een groot feest is om Paris te zijn met al dat geld waar geen eind aan komt. Het meisje heeft geen enkele privacy, iedere stap wordt gefotografeerd, komt in de krant en in het nieuws. Als ze een fout maakt (en dat doet iedereen) dan is ze wekenlang in het nieuws te zien en ga zo maar door. Het is voor iemand als Paris onmogelijk om een normaal leven te leiden.. En ja dan raak je ook wel een beetje doorgedraaid..
Mensen roepen zo makkelijk wat een verwende domme tr*t.. en misschien is ze niet de allerslimste idd, maar goed, ik zou mezelf haar leven niet toewensen. Toch bewondering dat ze zich toch staande houdt binnen het grote circus waarbij alle spotlights op haar gericht zijn..
Nogmaals wij kunnen het ons werkelijk niet voorstellen om in haar schoentjes (Prada ofzo Knipoog) te staan...

Ben blij dat ze vrij is.. Kan ze even bijkomen van dit ongelofelijk media spectakel!

Ben het op zich wel met je eens, maar aan de andere kant hefet ze het er ook zelf naar gemaakt.
Want er zijn ook genoeg rijkeluiskindjes die nìet zo in de belangstelling staan.
Ik bedoel, als ze geen publiciteit wilde, had ze geen liedjes moeten maken/boek schrijven/dronken met Brintey spears rondwandelen enz...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:09

Media aandacht heeft ze zelf gezocht, zoals de zenders laten strijden om een interview. Als je plast in het midden van een nachtclub weet je doorgaans dat je daar weer raar maar waar aandacht van krijgt. Ze zegt het zelf ze is een bedrijf, en die laat ze draaien door de media. Daar verdienen de meeste sterren hun geld mee door op die plaats te verschijnen enzo omdat je weet dat daar de paparazzi goede fotos kunnen nemen.

Verder heeft ze een aanbod van de playboy gekregen, en ze is erover aan het denken, daar gaat der bijbelwaarden Tong uitsteken die ze zoveel heeft gelezen maar geen stukje uit kent Tong uitsteken

Ik moet echt stoppen met naar E tv te kijken ROFL

Mieky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:21

CtjeLief schreef:
Ik heb het in zekere zin wel degelijk met haar te doen. Geen van ons kan zich voorstellen hoe het is om zo'n leven te leiden. Iedereen denkt maard at het een groot feest is om Paris te zijn met al dat geld waar geen eind aan komt.

*knip*

Ik zou voor geen goud met haar willen ruilen!
(Maar ach, uiteindelijk is ze bekend geworden door niks kunnen, veel drinken en bijbehorend ongepast gedrag, wat meer van je lichaam laten zien dan de meesten doen en geboren worden in een rijke familie. Niet bepaald een roemenswaardige carriere! Clown )

MariekeVol schreef:
Ben het op zich wel met je eens, maar aan de andere kant hefet ze het er ook zelf naar gemaakt.
Want er zijn ook genoeg rijkeluiskindjes die nìet zo in de belangstelling staan.
Ik bedoel, als ze geen publiciteit wilde, had ze geen liedjes moeten maken/boek schrijven/dronken met Brintey spears rondwandelen enz...

Ben het helemaal met je eens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:28

Tja ach, mama wacht je dan op bij de ingang van de gevangenis in haar chique auto met chauffeur, wie kan het je kwalijk nemen als je geboren wordt in zo een familie? Het is toch wel mammie die haar dochter heeft gemaakt tot wat ze nu is. Toen ze nog 2 kleine meisjes waren werd er al zo met ze gekokketeerd.

En ik vind Paris helemaal geen nare meid, ik vind helemaal niet dat ze een bitchy uiterlijk of manier van reageren heeft. Het zijn juist de mannen die steeds hun lippen aflikken als ze haar ergens zien, op tv, bladen, in het echt. Dát heeft haar bekend en beroemd gemaakt. Ze is kennelijk populairder dan die Nicole Ritchy en dat komt ook door het mannenvolk dat het predikaat op haar plakt. Leuk om te lezen hoe alle meiden een hekel hebben aan iemand die ze niet kennen, voor mij wel het idee wat vrouwenkift nu eigenlijk is Knipoog .

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:31

Tuurlijk zijn het de ouders, er worden genoeg kinderen in rijke families opgevoed die over normen en waarden beschikken. Maar wat wil je sinds kleins af aan princess genoemd worden en er zo naar behandeld worden, dus leren dat butlers enzo minder zijn en dat mensen onder je staan, en dat geld alles koopt.

Maar toch zelfs met die opvoeding weet je dat plassen in het midden van de discotheek niet echt normaal is, omdat je geen zin hebt om naar de wc te gaan.
Of mensen uitlachen wegens hun uiterlijk dat zijn gewoon dingen die iedereen kan weten vind ik

Maar het is zoals een kindje, waarom zou je het gedrag stoppen als sommige mensen het geweldig vinden Lachen
Laatst bijgewerkt door lesilla op 28-06-07 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:33

Doet ze dat? Gestoord

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:38

russel schreef:
Doet ze dat? Gestoord

Ja En dan word het tussen de reclame uitgezonden, paris plast in het midden van de club, met de opnames van de club, grote ambiance. Dan denk ik, zou er iemand nu echt geintresseert zijn in het weten van dit. No Cheer

Maar goed soms vind ik het wel erg, noem vijf beroemde vrouwen in de wetenschap, dat weet niemand en die verdienen wel belangstelling, maar dat nicolle richie zwanger is dat is dan weer wereldnieuws Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:39

Dat zegt wel wat over het volk dat geinteresseerd is, kennelijk de meerderheid van de bevolking heeft maar 1 hersencel.