nikita_love schreef:hehe ik heb vanochtend de kranten gedaan..maar toen viel het qua wind wel mee alleen keiharde regen :S
Moet er niet aan denken in dit weer kranten te lopen zeg!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikita_love schreef:hehe ik heb vanochtend de kranten gedaan..maar toen viel het qua wind wel mee alleen keiharde regen :S
sweetrebecca schreef:mijj ma moet zo ook kranten doen
Tiffany schreef:
Hmmzz ja dan ben je er binnen no time![]()
Maar als je wint tegen hebt heb je toch een probleem denk ik..
Tiffany schreef:Harlekijn is nog redelijk dichtbijHoe hard waait het bij jou?
Djaleesa schreef:nikita_love schreef:hehe ik heb vanochtend de kranten gedaan..maar toen viel het qua wind wel mee alleen keiharde regen :S
Moet er niet aan denken in dit weer kranten te lopen zeg!
zwarteroosje schreef:Tiffany schreef:
Hmmzz ja dan ben je er binnen no time![]()
Maar als je wint tegen hebt heb je toch een probleem denk ik..
Da's jammer ja even flink doortrappen en 70 energie drink blikjes mee moet het wle lukken. Regenpakkie aan muziekje erbij
Jen_2oo6 schreef:wij waren door het weer 2 uur eerder uit
scheldemonde schreef:niemand iets gehoord over de zeelandbrug die gesloten wordt?
Citaat:Rijkswaterstaat geeft verkeersalarm
Rijkswaterstaat adviseert mensen om niet de weg op te gaan. Het is voor het eerst dat het zogenoemde verkeersalarm van kracht is. Het weer kan leiden tot grote problemen op de weg.
Tiffany schreef:
Dan ben je over 2 dagen wel gearriveerd![]()
![]()
*Gaat koffie inslaan*
Alane schreef:voor de krantenbezorgers:Citaat:Rijkswaterstaat geeft verkeersalarm
Rijkswaterstaat adviseert mensen om niet de weg op te gaan. Het is voor het eerst dat het zogenoemde verkeersalarm van kracht is. Het weer kan leiden tot grote problemen op de weg.
harlekijn schreef:Tiffany schreef:Harlekijn is nog redelijk dichtbijHoe hard waait het bij jou?
Nou het waait hier behoorlijk hard,heb net de hond uitgelaten,en zit het zand nog uit mijn oren te peuteren,zee staat erg hoor,nog 1kilometer en hij staat tegen de duinen aan.
Javelin schreef:Hier gelukkig geen regen. Er komt zelfs een blauwe lucht aan
Alane schreef:voor de krantenbezorgers:Citaat:Rijkswaterstaat geeft verkeersalarm
nikita_love schreef:
Als dit morgen ook zo is dan loop ik ze nie eens
nikita_love schreef:ja, maar morgen zla ik ze wel MOETEN doen...heb de ochtendkrant, telegraaf, kan niet zeggen dat ik niet kom