Doodvonnis tegen Saddam Hussein voltrokken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gurly

Re: Doodvonnis tegen Saddam Hussein voltrokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:31

Hahah nee niet zelf bedacht,
Een vriend van my kwam der net mee aanzetten Tong uitsteken
Ik vond em wel grappig haha Tong uitsteken

Gurly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:31

suus_ schreef:
Je ziet hem er echt zo kijken: "k*t nu is het zo ver"
Tja hij ken maar beter dood zijn ... en hier moesten we het mee doen Ja Toch een paar pijnlijke laatste seconden van je leven Nagelbijten / Gniffelen.

Nou volgens mij was die ook nog aan het lachen...!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:32

ja idd, ineens krak je nek gebroken, maar levenslang in een cel wegrotten is misschien ook wel leuk maar wat denk je wat er door hem heen ging toen ie daar stond en die mensen met die bivak mutsies een touw om zijn nek heen deden enzo, volgens mij ben je dan ook niet blij, je weet dat je vermoord gaat worden...Haha!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:33

Ik denk eigenlijk, dat het hem vrij weinig deed. Dat moeilijk kijken van hem is mijn niet opgevallen, hij was gewoon aan het praten voordat het luik openging.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:35

Nou volgens mij was die ook nog aan het lachen...![/quote]
Het enige wat ik zie is wat Cinnepin zei zegmaar. Hij lacht niet hoor. Hij staat er, slikt een paar keer en als hij begint te praten wordt die vloer onder hem weg getrokken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:37

Ik denk dat hij met allah praatte, heb het niet gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:37

ja idd, ik vind hem ook niet vrolijk kijken

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:39

russel schreef:
Ik denk dat hij met allah praatte, heb het niet gezien.

Dan kan die lang praten, allah antwoord toch niet Clown

ik vond zelf dat hij er nogal nuchter onder keek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:42

ja maar dat kan natuurlijk ook omdat je weet wat er gaat gebeuren dat het van de stale zenuwen was ofzo? Haha! ik denk echt niet dat hij dacht * yeah ik ga eindelijk hangen *

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:44

Ligt ti er dalijk helemaal in een deuk Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:44

Cinnepin schreef:
ja maar dat kan natuurlijk ook omdat je weet wat er gaat gebeuren dat het van de stale zenuwen was ofzo? Haha! ik denk echt niet dat hij dacht * yeah ik ga eindelijk hangen *

Waarom niet? Hij sterft toch als martelaar, hij komt in het paradijs, krijgt (dacht) 9 maagden en weet ik nog meer niet allemaal..

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:45

ik dacht 70?
Maar heb kan idd ook van de spanning zijn dat hoofd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:46

Och hemel, misschien wel 70, nou dan is hij wel even bezig lijkt mij, vervelen zal hij zich niet doen, dus die levenslange cel was dus toch beter..... Clown

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:47

Rissjuh17 schreef:
Oke, sommige landen hebben echt rare gewoontes. Niet om het feit dat ze hem opgehangen hebben. Maar omdat ze dat ook bij homo's doen. Dát vind ik minderwaardig. Maar het is best onterend daar. Dus dan is dat in zijn geval wel beter geweest. Steneging vind ik ook weer zoiets. Zelfde als dat ze vroeger 2 paarden hadden en iemand ertussen hingen. En elk paard een andere kant opjoegen. Dat vind ik nog 10x zo erg als ophanging. Het moet wel een beetje normaal blijven Knipoog

Vroeger werd er ook gedaan dat ze vast lagen ofzo, en dan botje voor botje gingen breken, (bijna) elk bot in het lichaam. Volgens mij word dit niet meer gedaan.
Klinkt nogal pijnlijk ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:48

ohja das ook weer waar ja wat jij zegt russel Haha! hahaha ff niet aan gedacht Haha! maarja volgens mij zat er wel degelijk spanning in zijn lijf hoor Haha!

Maarja wat ik dan niet snap he? als ze echt zo denken dat het een geweldig paradijs is enzo waarom maken ze dan niet gelijk een einde aan hun leven zodra ze dat geloven?

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:48

had het op stal gehoord.. van de ene kant wel goed omdat hij echt hele fout dingen had gedaan..

maar nu lijd hij er niks onder..

van mij hadden ze hem best ergens vast mogen binden en wachten tot hij stierf van de honger en dorst..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:50

ja maar wat ik net las, elk botje 1 voor 1 breken in het lichaam klinkt ook wel aangenaam voor mensen zoals hij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:51

Cinnepin schreef:
ohja das ook weer waar ja wat jij zegt russel Haha! hahaha ff niet aan gedacht Haha! maarja volgens mij zat er wel degelijk spanning in zijn lijf hoor Haha!

Maarja wat ik dan niet snap he? als ze echt zo denken dat het een geweldig paradijs is enzo waarom maken ze dan niet gelijk een einde aan hun leven zodra ze dat geloven?

Je moet voor allah sterven, de heilige oorlog jihad, dan sterf je voor allah tijdens je strijd en dan kom je als martelaar in het paradijs Verward , iets wat wij gelukkig niet snappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:51

Aan de honden voeren, doen ze ook in dat soort landen..... Dan wordt je dus als vuilnis weggegooid, nog een grote belediging.....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:52

russel schreef:
Och hemel, misschien wel 70, nou dan is hij wel even bezig lijkt mij, vervelen zal hij zich niet doen, dus die levenslange cel was dus toch beter..... Clown

Maar dat overleeft hij nooit 70 maagden dus voordat we het goed beseffen is ie weer onder zijn volgend leven onder ons Haha! Knipoog Haha! Knipoog

_Nicky

Ik heb hier een artikel uit de Triv' waar de doodstraf allemaal nog aan de orde is en welke doodstraffen mensen krijgen en waarom. Je staat er nog van te kijken hoeveel landen in de hele wereld de doodstraf hebben. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

russel schreef:
Anoniem schreef:

Je moet voor allah sterven, de heilige oorlog jihad, dan sterf je voor allah tijdens je strijd en dan kom je als martelaar in het paradijs Verward , iets wat wij gelukkig niet snappen.

hmm idd, we kunnen het idd maar beter niet snappen, zo worden we allemaal nog martelaars Knipoog

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:53

russel schreef:
Cinnepin schreef:

Waarom niet? Hij sterft toch als martelaar, hij komt in het paradijs, krijgt (dacht) 9 maagden en weet ik nog meer niet allemaal..

Waarom denk je dat hij maagden krijgt... omdat er niemand meer in staat is in "het paradijs" om ze daadwerkelijk te ontmaagden Clown

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:56

Hermesdeux schreef:
Waarom denk je dat hij maagden krijgt... omdat er niemand meer in staat is in "het paradijs" om ze daadwerkelijk te ontmaagden Clown

Die snap ik even niet

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:58

Ikke wel maar ja wat wil je hè Haha!