Een vriend van my kwam der net mee aanzetten

Ik vond em wel grappig haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suus_ schreef:Je ziet hem er echt zo kijken: "k*t nu is het zo ver"
Tja hij ken maar beter dood zijn ... en hier moesten we het mee doenToch een paar pijnlijke laatste seconden van je leven
.
russel schreef:Ik denk dat hij met allah praatte, heb het niet gezien.
Cinnepin schreef:ja maar dat kan natuurlijk ook omdat je weet wat er gaat gebeuren dat het van de stale zenuwen was ofzo?ik denk echt niet dat hij dacht * yeah ik ga eindelijk hangen *
Rissjuh17 schreef:Oke, sommige landen hebben echt rare gewoontes. Niet om het feit dat ze hem opgehangen hebben. Maar omdat ze dat ook bij homo's doen. Dát vind ik minderwaardig. Maar het is best onterend daar. Dus dan is dat in zijn geval wel beter geweest. Steneging vind ik ook weer zoiets. Zelfde als dat ze vroeger 2 paarden hadden en iemand ertussen hingen. En elk paard een andere kant opjoegen. Dat vind ik nog 10x zo erg als ophanging. Het moet wel een beetje normaal blijven
Cinnepin schreef:ohja das ook weer waar ja wat jij zegt russelhahaha ff niet aan gedacht
maarja volgens mij zat er wel degelijk spanning in zijn lijf hoor
Maarja wat ik dan niet snap he? als ze echt zo denken dat het een geweldig paradijs is enzo waarom maken ze dan niet gelijk een einde aan hun leven zodra ze dat geloven?
russel schreef:Och hemel, misschien wel 70, nou dan is hij wel even bezig lijkt mij, vervelen zal hij zich niet doen, dus die levenslange cel was dus toch beter.....
russel schreef:Anoniem schreef:ohja das ook weer waar ja wat jij zegt russelhahaha ff niet aan gedacht
maarja volgens mij zat er wel degelijk spanning in zijn lijf hoor
Maarja wat ik dan niet snap he? als ze echt zo denken dat het een geweldig paradijs is enzo waarom maken ze dan niet gelijk een einde aan hun leven zodra ze dat geloven?
Je moet voor allah sterven, de heilige oorlog jihad, dan sterf je voor allah tijdens je strijd en dan kom je als martelaar in het paradijs, iets wat wij gelukkig niet snappen.
russel schreef:Cinnepin schreef:ja maar dat kan natuurlijk ook omdat je weet wat er gaat gebeuren dat het van de stale zenuwen was ofzo?ik denk echt niet dat hij dacht * yeah ik ga eindelijk hangen *
Waarom niet? Hij sterft toch als martelaar, hij komt in het paradijs, krijgt (dacht) 9 maagden en weet ik nog meer niet allemaal..
Hermesdeux schreef:Waarom denk je dat hij maagden krijgt... omdat er niemand meer in staat is in "het paradijs" om ze daadwerkelijk te ontmaagden