En als er iets is waar we NIET op zitten te wachten, is het natuurlijk de "verchristelijkisering" van Nederland!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ronja schreef:CDA met SP en CU zie ik eigenlijk nog wel zitten. Dan wel met GroenLinks erbij als kleintje, anders wordt het naar mijn smaak een tikkie te christelijk.
En als er iets is waar we NIET op zitten te wachten, is het natuurlijk de "verchristelijkisering" van Nederland!muahahaha
Daphnezz schreef:meer centraal rechts lijkt mij hoor!
Ronja schreef:CDA met SP en CU zie ik eigenlijk nog wel zitten. Dan wel met GroenLinks erbij als kleintje, anders wordt het naar mijn smaak een tikkie te christelijk.
En als er iets is waar we NIET op zitten te wachten, is het natuurlijk de "verchristelijkisering" van Nederland!muahahaha
tita schreef:Ronja schreef:CDA met SP en CU zie ik eigenlijk nog wel zitten. Dan wel met GroenLinks erbij als kleintje, anders wordt het naar mijn smaak een tikkie te christelijk.
nee dat lijkt me ook niks........alles dicht op zondag das zonde van je "vrije" dag
tita schreef:nee dat lijkt me ook niks........alles dicht op zondag das zonde van je "vrije" dag
Echwel schreef:Wat zou daar mis mee zijn???
Hier in de burt is alles op zwaar christelijke leest geschoeid, en idd op zondag alles gesloten..
Nou niemand houd je tegen een rit met je paard oid te maken hoor, je kunt alleen niet winkelen op zondag nou en???
Dus op zondag minder winkeldiefstallen, en andere kleine vergrijpen, lan het blauw zich weer op andere dingen richten deze dagen.
Ronja schreef:Lees het sarcasme even... ik gebruik het christelijke geloof hetzelfde als Wilders de Islam.
Hij heeft het over "Islamisering" ik over "Verchristelijkisering".
Om maar even aan te geven hoe stom en onzinnig zo'n term is. Ik denk dat de reacties van mensen hier al genoeg zegt, jammer dat we zo niet op Wilders' Islamisering lijken te reageren
tita schreef:ach ik zou pvda schijnheilig vinden als ze ineens gaan samenwerken met cda.
Maar partijen kunnen wel bepaalde punten hebben waar ze het over eens zijn....toch.....
Anders zullen we lvolgend jaar wel weer naar de stembus mogen lopen
sarabande schreef:Wouter blijft gewoon fractievoorzitter en misschien vinden zon goede overtuigende pvda minister dat ze de volgende keer een echte leider kunnen presenteren.
Vue schreef:Ronja schreef:Lees het sarcasme even... ik gebruik het christelijke geloof hetzelfde als Wilders de Islam.
Hij heeft het over "Islamisering" ik over "Verchristelijkisering".
Om maar even aan te geven hoe stom en onzinnig zo'n term is. Ik denk dat de reacties van mensen hier al genoeg zegt, jammer dat we zo niet op Wilders' Islamisering lijken te reageren
Omdat CDA en CU niet extreem gaan doen, en de christelijke onder ons niet voor problemen zorgen.
Omdat deze partijen vooral voor de belangen van nederland bezig zijn, en niet met hun religie ?
Echwel schreef:Vond het wel heel opvallend dat heel veel jongeren SP gestemd hebben.
Die kennen het communisme waarschijnlijk alleen uit de geschiedenisboekjes.
Citaat:Mensen verschillen echt niet zo veel van elkaar.
Chubby schreef:Dat weet jij, dat weet ik.. Maar lang niet elke 'moslim' weet dat! En laat dat nou net het grote 'gevaar' zijn, m.i.
Chubby schreef:Citaat:Mensen verschillen echt niet zo veel van elkaar.
Dat weet jij, dat weet ik.. Maar lang niet elke 'moslim' weet dat! En laat dat nou net het grote 'gevaar' zijn, m.i.
Nouks schreef:Ronja schreef:CDA met SP en CU zie ik eigenlijk nog wel zitten. Dan wel met GroenLinks erbij als kleintje, anders wordt het naar mijn smaak een tikkie te christelijk.
CU valt heel erg mee qua christelijkheid. Tuurlijk, veel standpunten zijn gebasseerd op de normen en waarden uit de Bijbel, maar verder...
CDA met SP en CU zie ik niet gebeuren. Marijnissen is een man van principes, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Bos, die ik ondanks zijn woorden, wel met CDA in een coalitie zie. Een grote coalitie van CDA, PvdA en SP zie ik wel gebeuren, maar grotere kans vind ik CDA met PvdA en CU hebben.
GroenLinks zal nooit met CDA in één coalitie plaatsnemen. GroenLinks in de coalitie is mijns inziens alleen mogelijk geweest wanneer Bos of Marijnissen de meeste zetels had gehad, en wanneer dan was gekozen voor PvdA, SP en GroenLinks, eventueel als CU ook nog mee wil doen met CU.