maar ik maak het veel mee, ook bijvoorbeeld onder collega's, mensen uit de straat, mensen die ik ken uit andere steden, oude klasgenoten...tja zo kan ik nog wel even doorgaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
klomp schreef:als je alleen al dat stukje leest, is mijn toevoeging overbodig
maar ik maak het veel mee, ook bijvoorbeeld onder collega's, mensen uit de straat, mensen die ik ken uit andere steden, oude klasgenoten...tja zo kan ik nog wel even doorgaan.
Whiz schreef:klomp schreef:als je alleen al dat stukje leest, is mijn toevoeging overbodig
Nou en ik maak ook veel mee, Familie, vrienden, collega en mensen uit de straat en andere steden... En ik heb het in mijn omgeving nog niet gehoord.
Heb jij dan meer gelijk dan ik?
Whiz schreef:Idd het feit dat het gebeurd is al erg zat.. maar het komt werkelijk waar in ontzettend veel culturen voor.. echt niet alleen maar in de moslim cultuur.
Whiz schreef:klomp schreef:als je alleen al dat stukje leest, is mijn toevoeging overbodig
Nou en ik maak ook veel mee, Familie, vrienden, collega en mensen uit de straat en andere steden... En ik heb het in mijn omgeving nog niet gehoord.
Heb jij dan meer gelijk dan ik?
Moniek schreef:Whiz schreef:Idd het feit dat het gebeurd is al erg zat.. maar het komt werkelijk waar in ontzettend veel culturen voor.. echt niet alleen maar in de moslim cultuur.
nee dat klopt maar de moslim cultuur is wel een van de grootste.
En al het ergs wat er gebeurt teroristen enzo zijn wel allemaal moslim.
Shadow0 schreef:Nee, bij terreur is het doel om angst te zaaien en aandacht te krijgen. En dat is bij Bush niet zo. (Hoe kwalijk zijn motieven verder waarschijnlijk ook zijn)
Shadow0 schreef:Maar zo wordt de definitie van terrorisme opgerekt tot niemand meer weet wat je er precies mee bedoelt.
lies schreef:Shadow0 schreef:Nee, bij terreur is het doel om angst te zaaien en aandacht te krijgen. En dat is bij Bush niet zo. (Hoe kwalijk zijn motieven verder waarschijnlijk ook zijn)
Dat bedoel ik ook en ik zie idd Bush toch echt als een terrorist.
De oorlogen in Irak en Afghanistan heeft hij er doorgedrukt, door middel van angst te zaaien.
Shadow0 schreef:Belangrijk verschil: een terrorist gebruikt geweld om angst te zaaien.
Bush gebruikt angst om het geweld aannemelijk te maken.
Dat is wel iets anders.