'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: 'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:36

SONY schreef:
Zijn laatste woorden toen die stierf waren dan ook Croc's rule

Nee dat zou hij tot het laatst gezegd willen hebben alsdus de producer van de docu. Hij heeft het niet gezegd.

Idd discovery of animalplanet komen idd met een soort memorial uitzending.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 05-09-06 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:36

Sammie schreef:
kom dan maar eens met een link en niet van 'heb ik horen zeggen', want het lijkt mij een flinke hoax en onlogisch dat ze het op i-net zouden zetten.

Ik zou het eerlijk gezegd behoorlijk banketstaaf vinden als ze dit nu al op internet zouden zetten...

Zo ik gelezen heb gingen de filmers het mettertijd wel aan Terry laten zien en het met haar erover hebben, wat te doen met de film...
Maar nu al op internet zetten... nee.... not done...

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:38

VonDutch schreef:
Weet iemand of er een marathon of iets word gehouden met veel afleveringen van hem ofso?

er werd gisteren nog gezegd dat er voorlopig op animal planet geen delen van de shows van hem op tv kwamen.
dus denk ook niet dat dat daarom zal veranderen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:38

Sammie schreef:
kom dan maar eens met een link en niet van 'heb ik horen zeggen', want het lijkt mij een flinke hoax en onlogisch dat ze het op i-net zouden zetten.

op de msn pagina, maar ik kreeg em niet open, mijn moeder kwam ermee.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:39

door_ schreef:
Ik zou het eerlijk gezegd behoorlijk banketstaaf vinden als ze dit nu al op internet zouden zetten...

Daarom geloof ik het ook niet. Zoiets lijkt mij geen pretje om mee te maken en na 1 dag al pontificaal op i-net zetten. Nee dat geloof ik niet.Zou diep triest zijn als het wel zo zou zijn.

elle01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:41

what goes around, comes around.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:42

Is er ook een condeolance register (of hoe je het ook schrijft), dat zeg maar offciel is, niet die van animal planet ofzo waar je eerst weer een forum lid moet worden en dergelijke.

En gisteren zeiden ze dat John Stainton (producer die bij het ongeval was) had gezegd, dat Steve's laatste woorden Croc's rule waren. Dat zal die toch niet zomaar zeggen? Als die er zelf bij was.

Het filmpje van zijn dood staat overigens niet op internet. Er is wel een ritel genaamd : how Steve died. Maar dat laat niet zien hoe hij dood is gegaan. En eerlijk gezegd vind ik het ook not done om dat filmpje er op te zetten.
Laatst bijgewerkt door SONY op 05-09-06 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:43

Ik heb dat ook gezien. Via een link, op deze pagina geloof ik nog, kan je een video openen dat Steve Irwins Death ofzo heet maar als je m opent zie je niet HOE die is doodgegaan alleen maar uitleg over de pijlstaartrog, interview van Wes, John enz. En je ziet zijn vrouw arriveren van het vliegtuig. Ze leggen uit dat ie naar het ziekenhuis is gebracht.. Dus je ziet zijn dood niet.

En ik zou het puur walgelijk vinden al zetten ze dat WEL op internet. Maar degenen die bij m waren toen hij doodging oa. John Stainton, zal het nooit in zijn hoofd halen om het op internet te zetten. Puur uit respect voor zijn vriend Steve, en zijn vrouw Terri. Misschien bewaren ze de tape wel voor Terri maar op internet zal het nooit komen.

En op dit site van het condoleance register moet je eerst lid worden van die site voor je er wat kan neerzetten, is misschien wel handig om te weten als je wat wil neerzetten..

Sammie

elle01 schreef:

wat bedoel je hiermee??

KimH

girliegirl schreef:
Weet je mensen, Ik heb niet alles gelezen.
Geen tijd voor sorry.

Ik kan me voorstellen dat mensen geen fan waren van de manier waarop hij zijn shows maakte. Veel gesjor en druk gedoe met die dieren. Oké.. kan ik inkomen.

Maar ik vind het verlies van Steve Irwin een verlies voor de wereld. Op deze wereld lopen maar weinig mensen rond die zich zo actief inzetten voor het behoudt van de natuur en de diersoorten (voornamelijk in australië).
Het WNF zegt veel te doen bla bla bla en doneer ook heus, maar heb in al die jaren WNF nog nooit zoveel resultaat gezien als Steve Irwin met een klein team heeft bereikt.
Als is het maar om de natuur naar mensen toe te brengen (australian zoo en tv-programma's) en mensen te leren hoe mooi en onmisbaar dit is.

Ik denk, dat als je een beetje van jezelf en de natuur houdt, Je zult moeten inzien dat dit een verlies is!
Ik hoop dat zijn team zijn prachtige werk voortzet!

Jij hebt het zo ongeveer precies geschreven zoals ik dat ook wou doen! Ik ga voor 100% mee in je mening

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:44

Geen idee. Misschien op hun eigen website een condoleance register maar die is een beetje erg overbelast dus die kun je denk ik vooropig niet openen.

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:44

elle01 schreef:

excuse me?

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:45

Sammie schreef:
elle01 schreef:

wat bedoel je hiermee??

ja inderdaad...?

elle01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:47

Sammie schreef:
elle01 schreef:

wat bedoel je hiermee??

Die man speelde met zijn eigen leven en met die van zijn zoon
en hij wist dondersgoed dat dit kon gebeuren.
Ik kan het niet zielig vinden.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:48

Ik begrijp best dat er mensen zullen zijn die Steve Irwin niet zullen missen op tv, maar zet dat dan niet hier neer?!! Wij houden hier met zn allen van Steve's persoonlijkheid en degenen die dat niet doen maar wel een reactie hebben neergezet hebben het tenminste niet op zo'n walgelijke en neerbuigende manier gedaan! Bah wat vind ik dit smerig.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:50

Heeft ook niks met zielig te maken. En natuurlijk had hij dat beter niet kunnen doen. Maar je kunt iemand niet afrekeken op een fout. Oké het was onverantwoordelijk gedrag. Maar ik vind eje reactie nou ook wel erg kort door de bocht. Ga dan ergens anders je beklag uiten maar niet hier a.u.b.!

elle01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:50

Ik weet niet of het woord meningsuiting je iets zegt?
en het woord forum?

deze 2 gaan vaak gepaard namelijk..

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:51

PrinCessRomy schreef:
Sammie schreef:

op de msn pagina, maar ik kreeg em niet open, mijn moeder kwam ermee.

het filmpje is nog bij de politie, en de politie zegt dat hij hetbeest alleen geopserveerd heeft.
dus niet iets ergers

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:52

elle01 schreef:
Ik weet niet of het woord meningsuiting je iets zegt?
en het woord forum?

deze 2 gaan vaak gepaard namelijk..

Wel eens van respect gehoord??

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:52

pardon.. vond die opmerking neit zo leuk om te horen...
Krijg nog steeds kippenvel als ik weer wat lees over hem...

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:53

Ja maar je kan toch zelf ook wel zien dat dit meer een soort van condeolance topic is, daar hoef je toch niet je beklag in te gaan uiten. En ik ben niet de enige die het zegt hoor..! Beetje respect mag ook wel.

elle01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:54

zeker, en deze man had geen respect voor dieren..
geen respect voor zijn vrouw, zijn kind..

En verder uit ik alleen me mening, het is niet nodig om er zo opgewonden over te raken.

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:54

elle01 schreef:

Dat stukje met zn zoon.... heb ik gezien toen het uit verschillendehoeken gefilmd werdt, op de ene film zag het eruit alsof hij t kind vlak voor de croc hield, vanaf de andere kant zat er zeker drie meter tussen...
Dit is een zeer veel besproken stukje, maar denk je nu echt dat hij het leven van zn kind in de waagschaal zou leggen?

Bovendien, heb jij nooit iets gedaan waar je je achteraf van bedacht dat het geen goede actie was?
Vast wel, iedereen maakt fouten......

Feit blijft wel dat hij alles deed voor die dieren,voor het welzijn van de beesten en om ervoor te zorgen dat mensen reptielen met respect zouden behandelen.... en daarmee heeft hij inderdaad het risico gelopen dat hij zou kunnen komen te overlijden... dat maakt mijn respect alleen maar groter....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:56

elle01 schreef:

Zielig nee. Ik vind het niet zielig. Ik vind jou wel zielig. Vanwege je domme opmerking. Dat leven spelen met z'n zoon.. Ik denk dat die man meer verstand had van reptielen dan heel bokt ooit bij elkaar zal weten. Denk je nu werkelijk dat die man ook maar 1 moment niet wist wat hij deed die dag? denk je dat als die man ook maar 1 seconde getwijfeld had over zijn eigen veiligheid en dat van z'n zoon dat hij het nog had gedaan? Werkelijk werkelijk.. Dat jij er geen verstand van hebt, oke maar maak dan niet de fout dat iemand die z'n hele leven omringt is door zulke dieren dat verstand ook niet heeft. Dat er toevallig 1 netwerk was die 'spectaculaire' beelden had heeft heel dat krokodillen voeren verschrikkelijk opgeblazen. Er waren die dag 3 verschillende tvnetwerken. 1. zond het niet eens uit, want was niet boeiend. De 2de had het als 3de of 4d item en de 3de had beelden waardoor het eng en gevaarlijk leek en kwam met de beelden als eerste item. Daarnaast zal die jongen z'n leven lang in dat park opgroeien. Moet je hem dan leren dat reptielen gevaarlijk zijn en dat je er hard van weg moet rennen of leer je hem dan hoe je er mee om moet gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:56

sorry, maar ik vind het ook niet kunnen dat het hier zo wprdt neergezet. Dit is meer een plek waar mensen waarbij hij wel geliefd was hem kunnen herdenken en er over kunnen praten. Tuurlijk kad hij een hoger risico, dat was zijn job. Maar vind jij het dan ook niet zielig als iemand wordt doodgereden in het verkeer? tja dan had hij maar niet moeten deelnemen aan het verkeer? Nee zo kan ik niet denken. Mijn medeleven gaat uit naar Teri en de kids. Voor Steve is het niet zielig, ik denk persoonlijk dat hij zo wilde sterven, natuurlijk niet zo jong, maar wel bij het uitoefenen van zijn allergrootste passie! Het gaat hier gewoon niet om zielig!