Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Nog 1 keer dit voorbeeld:
In een studentenhuis wonen meedere studenten, zij krijgen allen SF. Mijn vriend studeert, dus waarom heb ik geen recht op stufi? Omdat ik hier niet ingeschreven zou staan... O please zeg. Ik zou mijn woning in Amsterdam moeten opgeven omdat ik 3 maanden samen woon
Jullie zitten vreeeeeemd in elkaar
Quellian schreef:Schimmelig schreef:Nog 1 keer dit voorbeeld:
In een studentenhuis wonen meedere studenten, zij krijgen allen SF. Mijn vriend studeert, dus waarom heb ik geen recht op stufi? Omdat ik hier niet ingeschreven zou staan... O please zeg. Ik zou mijn woning in Amsterdam moeten opgeven omdat ik 3 maanden samen woon
Jullie zitten vreeeeeemd in elkaar
Mede omdat je huursubsidie ontvangt.
Het is niet dat wij raar in elkaar steken of de context niet snappen, je weet (en zegt) zelf ook dat het fraude is. Je kan happen, deert me niets. Nogmaals: leven en laten leven.
Maar ik ben gewoon erg verbaasd, mag toch?
peetie72 schreef:Dus waarom zeg je dan eerst dat je je niet bij je vriend inschrijft omdat je anders je sf kwijtraakt??
Volgens mij snap ik het wel hoor... En onder discussieren valt niet mensen beledigen...
Citaat:Nog een keer! Ik ontvang geen uitkering! Enkel een studie tegemoetkoming!
Ik heb een eigen app. in Amsterdam, als ik mij daar uitschrijf raak ik dat kwijt! Zo simpel is het.
Schimmelig schreef:Dan komt dat hele 'ik ben jong en wees' verhaal naar boven. Ik heb recht op extra voorzieningen. Logisch toch? Leven en laten leven... Hier ga je zo toch weer fijn tegen in
Quellian schreef:Schimmelig schreef:Dan komt dat hele 'ik ben jong en wees' verhaal naar boven. Ik heb recht op extra voorzieningen. Logisch toch? Leven en laten leven... Hier ga je zo toch weer fijn tegen in
Ga ik hier tegenin?Nee hoor. Je hoeft helemaal niets met mijn advies/kritiek/opmerkingen, hetzelfde geldt voor mij
Ik sluit dalijk bokt af, stap in de auto en ben dit vergeten. Je kunt je zo druk maken als je wilt. Dát bedoelde ik te zeggen
Schimmelig schreef:Jouw éérste post waar ik het mee eens ben
Ty Quellian.
Veel plezier met wat je ook gaat doen
peetie72 schreef:jaja, nou sorry, en waarom heb je het dan de hele tijd gehad over de boel in de maling nemen. Zoals je het nu stelt hou je je keurig aan alle regeltjes...
Quellian schreef:Schimmelig schreef:Jouw éérste post waar ik het mee eens ben
Ty Quellian.
Veel plezier met wat je ook gaat doen
Eerste pas?
Dank je wel, jij ookMaar ik ben nog niet weg hoor
Citaat:Ik ben het niet zo snel met iemand eens
Dat was je vast al eerder opgevallen
peetie72 schreef:Je hebt het zelf toegegeven dat je de boel in de maling neemt....
Je probeert je je naar mijn inzicht alleen maar onderuit te banketstaaf omdat je vast zit...
Nutteloze discussie dus...
Dus ik ga nu echt de was opvouwenCitaat:Ik ben het niet zo snel met iemand eens
Dat was je vast al eerder opgevallen
Amsterdammer toch??
Schimmelig schreef:
Maar het hoeft niet op die manier
Ik houd mij altijd netjes aan de regels, kost de maatschappij geen geld verder (drink geen alcohol, gebruik geen drugs, ga niet naar de voedselbank), dus waarom zou ik mijzelf het geld ontzeggen, waar ik recht op heb. Geen geld = geen studie, geen studie = geen goede baan, geen goede baan = voor mij een ongelukkig leven.
Citaat:Inderdaad. En als je je enigzins aan de regels zou houden dan weet je dat er in het wetboek staat dat Amsterdammers altijd gelijk hebben
essie79 schreef:Schimmelig schreef:
Maar het hoeft niet op die manier
Ik houd mij altijd netjes aan de regels, kost de maatschappij geen geld verder (drink geen alcohol, gebruik geen drugs, ga niet naar de voedselbank), dus waarom zou ik mijzelf het geld ontzeggen, waar ik recht op heb. Geen geld = geen studie, geen studie = geen goede baan, geen goede baan = voor mij een ongelukkig leven.
Alcohol drinken en roken levert de maatschappij/ overheid alleen maar geld op
peetie72 schreef:Citaat:Inderdaad. En als je je enigzins aan de regels zou houden dan weet je dat er in het wetboek staat dat Amsterdammers altijd gelijk hebben
Hmm, ik ben half amsterdams.... dus heb ik voor de helft gelijk!! haha, kunnen we toch nog lachen.... ookal zijn we het niet met elkaar eens...
Citaat:Weet je wat zo grappig is... Ik heet ook Petra en ben dus 21