Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Het verbáást me serieus dat sommige mensen die hond zo verdedigen
Sommige mensen hier doen net alsof die ouders hun baby in de voerbak hebben gelegd ofzo. DIE HOND HEEFT HET KIND UIT BED GEPAKT!
missnynke schreef:ik hoorde op mn werk dat de ouders een film hadden gekeken en daarbij in slaap waren gevallen....
de hond schijnt te hebben overgegeven waarbij restjes van het armpje naar buiten kwamen...
missnynke schreef:ik hoorde op mn werk dat de ouders een film hadden gekeken en daarbij in slaap waren gevallen....
de hond schijnt te hebben overgegeven waarbij restjes van het armpje naar buiten kwamen...
hns schreef:missnynke schreef:ik hoorde op mn werk dat de ouders een film hadden gekeken en daarbij in slaap waren gevallen....
roddels![]()
Gaan mensen toch steeds weer van een mug een olifant maken is normáál
Quellian schreef:Ik hoorde net anders dat de bewuste hond al een aantal katten heeft doodgebeten.
hns schreef:Quellian schreef:Hns, het gaat hier niet om andere dierenmishandelaars ofzo. Het gaat hier uberhaupt niet om dierenbeulen, het gaat hier om een doodgebeten kind!
Slimmerik: kan het zijn dat we familie zijn?
Er werd hier iemand als hondenhater uitgescholden.
Dit is toch niet terecht?
Dus effe laten zien wie nou een echte hondenhater is....
hns schreef:missnynke schreef:ik hoorde op mn werk dat de ouders een film hadden gekeken en daarbij in slaap waren gevallen....
roddels![]()
Gaan mensen toch steeds weer van een mug een olifant maken is normáál
Charos schreef:Al zou een kind in de voerbak liggen dan mogen mijn honden dat nog niet direct pakken, maar een husky is zoals schimmelig al zegt niet een huis tuin en keuken keffertje.
Welshcobfan schreef:terorita schreef:
wat ik me eigenlijk afvraag in dit verhaal.
hebben de ouders niets gehoord.
babyfoon staat toch altijd op een baby kamer.
dat is volgens mij zker bij pasgeboren baby's het geval.
1 snelle hap, 1 klein huiltje en daarna stilte... om 4 uur 's nachts al jezelf slaapt, hoor je niet alles... als het kind een paar tellen huilt en daarna stil is, denk je dat het rustig weer slaapt...
Schimmelig schreef:Nu zie ik op SBS dat er daar nog 7 andere Husky's in de tuin zitten
Ehm, je mag er dan toch vanuit gaan dat die ouders kennis van zaken hebben
Blijkbaar niet dus
Ouders ook een spuitje! O:)
Charos schreef:Mensen met 7 husky's in een achtertuintje kan ik niet bepaald verantwoord met honden noemen.
Tuurlijk mag een hond geen baby dood buiten, maar die mensen zijn ook niet onschuldig hieraan.
imaudy schreef:
Is dat die Jack uit je profiel??