Homoseksualiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lidewijke

Re: Homoseksualiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 18:14

ehh.. op net dezelfde plaatsen als de anderen Knipoog

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:01

Het topic is inderdaad wel een beetje afgedwaald. Net zo als in de meeste topics wordt er veelal geplaatst door dezelfde personen.

Waarom trouwens info op bokt over de leukste homo-uitga-gelegenheden? Dan krijg je straks weer een hele lading berichtjes waarom homo's nu weer een "eigen" plek moeten hebben....

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:03

osfrie schreef:
He maar volgens mij bloeit het hier een beetje dood.. gaat steeds maar over geloof en acepteren van homo 's enzo. Weet iemand niet even iets anders om over te praten. Denk dat er ook kei veel andere dingen zijn om over te kletsen en toch binnen deze topic. Tong uitsteken
Bijvoorbeeld waar kan je leuk stappen als ho/le bent. Kom maar op met je ervaringen. Clown

Ik denk dat dat meer iets is voor het topic in de Huiskamer!

osfrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:12

Knipoog hey ja was ook maar een idee.. effe iets anders dan over het geloof.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:34

Waar ik mij een beetje over verbaas, in positieve zin, is het feit dat er na al die pagina's (19, als ik het goed heb en als Bokt meewerkt) er nog geen Boktrel is uitgebroken Haha!

Conclusie (te simpel voor woorden!): homo's zijn vriendelijker dan hetero's Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:35

We kunnen natuurlijk, als echte relnichten, wel een rel los laten barsten als men daar op wacht hoor....?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:43

Ja, ja, rel!!! Go jij! Go jij!
Nee joh, het viel mij gewoon op dat er in dit topic wèl geluisterd wordt naar andere meningen. Dat mensen open staan voor een andere mening en dat er ook argumenten komen op andermans mening.
Bokt op zijn kop, zeg maar Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:44

Ahja, wij rellen waarschijnlijk in real life wat meer af? Haha! Hebben we er hier geen behoefte aan? Tong uitsteken

Hetero's zijn zo braaf IRL

*uchuch*

Mij nu even niet al te serieus nemen vanavond aub Knipoog

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:47

ik heb er ook geen problemen mee.. ik vind het wel een beetje raar als ze zo "vrouwlijk" maja kunnen zij ook niets aan doen.. ik respecteer ze wel.. Haha!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:50

esther_sonja schreef:
ik heb er ook geen problemen mee.. ik vind het wel een beetje raar als ze zo "vrouwlijk" maja kunnen zij ook niets aan doen.. ik respecteer ze wel.. Haha!

Waarom zeg je dat dan, dat dat zo raar is? Er zijn toch ook meiden die veel jongensachtige dingen hebben?

Niet aanvallend bedoeld hoor, maar in dit soort situaties wordt er alleen gekeken naar het feit "jongens en homo's", en er wordt niet gekeken of hetero's dat ook doen enzo Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:51

Ik vind het ook wel raar/apart/anders dan normaal/gek/lachwekkend als iemand (onbewust) zo 'vrouwelijk' is of doet hoor.....

stefoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:59

Sja sommige jongens zijn vrouwlijker maar dat is nou eenmaal zo, Ik denk ook dat mensen denken dat ze dat 'spelen'.. Maar als je die persoon meer kent weet je wel dat het gewoon vanzelf gaat dat 'vrouwlijk zijn'

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 23:02

stefoo schreef:
Sja sommige jongens zijn vrouwlijker maar dat is nou eenmaal zo, Ik denk ook dat mensen denken dat ze dat 'spelen'.. Maar als je die persoon meer kent weet je wel dat het gewoon vanzelf gaat dat 'vrouwlijk zijn'

Idd Ja

Maar ook niet altijd Knipoog

stefoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 23:04

snowdon schreef:
stefoo schreef:

Idd Ja

Maar ook niet altijd Knipoog

Nee maar 100% zekerheid heb je haast nooit.. Maar meestal merk je het wel als ze nep doen..

osfrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 16:03

Pling ik heb een vriend/ kennis die is echt super vrouwelijk en ook homo. als we uit gingen en hij zag dan ergens een jongen die heel erg vrouwelijk was, dan zei hij altijd menn ben zo blij dat ik niet zo ben. Moest ik altijd lachen samen met andere vriende ,hij snapte niet waarom,, dit bewijst maar weer eens dat als ze vrouwelijk zijn ze het zelf vaak niet door hebben. Maakt mij niet uit of iemand nu wel of niet vrouwelijk is, laast zag ik op tv een programma en daar waren mannen 100 % hetro maar zo vrouwelijk waren dat heel de omgeving dacht dat ze homo waren,. Trouwens we leven in 2006, wat is vrouwelijk. de mannen in 2006 zijn veel ijdeler dan vroeger.

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 16:14

Ik vind anders die potten die zeer mannelijk zijn wel iets hebben Haha!

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 16:28

Bas232 schreef:
Ik vind anders die potten die zeer mannelijk zijn wel iets hebben Haha!

Val je dan toch stiekem een beetje voor mannen Bas?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 16:29

Het enige wat echt vrouwelijk is, is het vermogen om kinderen te baren. Manieren zijn niet óf vrouwelijk óf mannelijk. Dat is wat de maatschapij je opdringt, maar als je naar een ander volk kijkt, ligt het weer heel anders...
Persoonlijk vind ik mensen die niet bang zijn voor wat een ander van zijn/haar maniertjes denkt, veel prettger om mee om te gaan dan mensen die vinden dat ze toneel moeten spelen om "correct" over te komen.
Ik werd vroeger voor jongen aangezien. Maar ik ben niet automatisch lesbisch. Verder kan mij het niets schelen met wie iemand naar bed wil. Ik heb niets met iemands intieme leven te maken, en ik zal iemand er zeker niet op beoordelen/veroordelen. Nou ja, behalve als de andere partij er ongelukkig bij is, als in misbruik, maar dat is niet gebonden aan geaardheid.
En als ik vandaag of morgen eens lekker wil tongen met een grietje die dat ook wil, moet ik dat helemaal zelf weten. Tot nu toe heb ik er geen behoefte aan gehad, maar als ik dat wel heb, ga ik echt niet stilstaan bij wat anderen er van kunnen denken.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 16:43

Lusitana schreef:
Het enige wat echt vrouwelijk is, is het vermogen om kinderen te baren. Manieren zijn niet óf vrouwelijk óf mannelijk. Dat is wat de maatschapij je opdringt, maar als je naar een ander volk kijkt, ligt het weer heel anders...
Persoonlijk vind ik mensen die niet bang zijn voor wat een ander van zijn/haar maniertjes denkt, veel prettger om mee om te gaan dan mensen die vinden dat ze toneel moeten spelen om "correct" over te komen.
Ik werd vroeger voor jongen aangezien. Maar ik ben niet automatisch lesbisch. Verder kan mij het niets schelen met wie iemand naar bed wil. Ik heb niets met iemands intieme leven te maken, en ik zal iemand er zeker niet op beoordelen/veroordelen. Nou ja, behalve als de andere partij er ongelukkig bij is, als in misbruik, maar dat is niet gebonden aan geaardheid.
En als ik vandaag of morgen eens lekker wil tongen met een grietje die dat ook wil, moet ik dat helemaal zelf weten. Tot nu toe heb ik er geen behoefte aan gehad, maar als ik dat wel heb, ga ik echt niet stilstaan bij wat anderen er van kunnen denken.

Mooi gesproken OK dan! (nouja getypt dan)

osfrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 17:24

idd super sterk getypt,je moet je gedragen zoals je bent en niet anders, ander moeten je acepteren zoals je bent en zo niet heb je ze niet nodig, TOCH !

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 19:52

@GeJe,

Ik heb het wel over vrouwen Já.....geen venten.......
Ik weet het, lezen is soms erg moeilijk Haha!

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 19:55

Ach is maar net wat voor soort beeld het woord "pot" oproept zullen we maar zeggen...

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 20:05

Bloempot?

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 10:35

Koffiepot? hihi
Jampot?

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 10:38