Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
osfrie schreef:He maar volgens mij bloeit het hier een beetje dood.. gaat steeds maar over geloof en acepteren van homo 's enzo. Weet iemand niet even iets anders om over te praten. Denk dat er ook kei veel andere dingen zijn om over te kletsen en toch binnen deze topic.![]()
Bijvoorbeeld waar kan je leuk stappen als ho/le bent. Kom maar op met je ervaringen.
esther_sonja schreef:ik heb er ook geen problemen mee.. ik vind het wel een beetje raar als ze zo "vrouwlijk" maja kunnen zij ook niets aan doen.. ik respecteer ze wel..
stefoo schreef:Sja sommige jongens zijn vrouwlijker maar dat is nou eenmaal zo, Ik denk ook dat mensen denken dat ze dat 'spelen'.. Maar als je die persoon meer kent weet je wel dat het gewoon vanzelf gaat dat 'vrouwlijk zijn'
snowdon schreef:stefoo schreef:Sja sommige jongens zijn vrouwlijker maar dat is nou eenmaal zo, Ik denk ook dat mensen denken dat ze dat 'spelen'.. Maar als je die persoon meer kent weet je wel dat het gewoon vanzelf gaat dat 'vrouwlijk zijn'
Idd
Maar ook niet altijd
Bas232 schreef:Ik vind anders die potten die zeer mannelijk zijn wel iets hebben
Lusitana schreef:Het enige wat echt vrouwelijk is, is het vermogen om kinderen te baren. Manieren zijn niet óf vrouwelijk óf mannelijk. Dat is wat de maatschapij je opdringt, maar als je naar een ander volk kijkt, ligt het weer heel anders...
Persoonlijk vind ik mensen die niet bang zijn voor wat een ander van zijn/haar maniertjes denkt, veel prettger om mee om te gaan dan mensen die vinden dat ze toneel moeten spelen om "correct" over te komen.
Ik werd vroeger voor jongen aangezien. Maar ik ben niet automatisch lesbisch. Verder kan mij het niets schelen met wie iemand naar bed wil. Ik heb niets met iemands intieme leven te maken, en ik zal iemand er zeker niet op beoordelen/veroordelen. Nou ja, behalve als de andere partij er ongelukkig bij is, als in misbruik, maar dat is niet gebonden aan geaardheid.
En als ik vandaag of morgen eens lekker wil tongen met een grietje die dat ook wil, moet ik dat helemaal zelf weten. Tot nu toe heb ik er geen behoefte aan gehad, maar als ik dat wel heb, ga ik echt niet stilstaan bij wat anderen er van kunnen denken.