Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Bizar hoe mensen zich kunnen misdragen en wat moet dat eng geweest zijn zeg. De hulpdiensten hebben het erg druk gehad in die omgeving.
Ik was bij een vriend van me in die regio zoals ieder jaar eigelijk. Ik werd gebeld door de politie dat m'n auto in brand stond. Het is uiteindelijk maar materiaal, maar het maakt me zo boos en verdrietig. Ik werk er hard voor en omdat het een oudere auto was heb ik een paar jaar terug de allrisk eraf gegooid. De verzekering gaat dus niks vergoeden. Nu ben ik verplicht om dikke kosten te gaan maken omdat een paar debielen even een lolletje willen hebben. Ik ben er letterlijk ziek van. Sinds het gebeurd is heb ik een bal in m'n keel en maag en ik word steeds misselijk wakker dus slapen lukt niet.
En mijn auto was niet de enige. De fotograaf zei dat het nr 13 was die avond. En toen m'n ouders me kwamen ophalen hebben we zelf nog 112 gebeld omdat een hoek verder auto 14 in de fik stond.
Benzz schreef:Dat verhaal van Rusland ken ik dan weer niet. Ff googlen.
Benzz schreef:vuurneon schreef:Hier positief bericht, er was geen geweld tegen hulpverleners dit jaar. Dus mensen kunnen t wel!
Helaas: https://nos.nl/artikel/2550276-politie- ... qYHqSzwR_g
Sassy4barrel schreef:Benzz schreef:Dat verhaal van Rusland ken ik dan weer niet. Ff googlen.
Moeder had hem 7 of 8 jaar niet gezien
Hij was voor z’n vriendin naar Oekraïne gegaan
De oorlog brak uit en hij had geen paspoort en kwam in de ( Russische ? ) cel.
Uiteindelijk is z’n moeder hem gaan ophalen en kregen ze op de terug weg ruzie en heeft ze hem uit de auto gezet.
Loretta schreef:Wat mij opvalt aan de berichtgeving is dat het gisteravond nog over een cobra ging en dat het nu zelfs om een shell blijkt te gaan.
Dat zijn zo of zo geen dingen die je in een woning zou moeten willen hebben. Zeker niet in dat soort opeengepakte stadswoningen. Dat gezin heeft dus al die tijd ook gewoon hun buren in gevaar gebracht.
verootjoo schreef:Jeetje, hoe kan je het als moeder normaal vinden dat je 14 jarige kind al maandenlang Shells in huis heeft en afsteekt![]()
En zeggen dat hij weer wat hij doet; kinderen van 14 weten niet wat ze doen, hun hersens zijn nog niet ontwikkeld.
Mijn kinderen spelen met knalerwtjes. En als ze ouder zijn misschien rotjes. Illegaal vuurwerk komt er hier niet in.