Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Tja misschien kwam hij wel kijken hoe het nu echt irl is ipv alles te geloven wat anderen of de media roepen. Dat lijkt mij alleen maar goed..denk dat het belangrijk is om niet te snel te (ver)oordelen.
8nnemiek schreef:Complotdenkers en het WEFDe theorieën die ze verzinnen rondom het WEF zijn zo bizar dat het bijna grappig is. Maar als je iemand vraagt om het uit te leggen zijn ze stil of moet je maar ‘zelf onderzoek doen’
![]()
Super eng ook, een club die de wereld iets beter wil maken
hahahatsjoe schreef:Meneer Schwab is de zoon van een ooit belangrijke nazi... En lees maar eens op hun site wat ze willen, dat hoeft niemand je uit te leggen, kun je helemaal zelf lezen.
hahahatsjoe schreef:8nnemiek schreef:Complotdenkers en het WEFDe theorieën die ze verzinnen rondom het WEF zijn zo bizar dat het bijna grappig is. Maar als je iemand vraagt om het uit te leggen zijn ze stil of moet je maar ‘zelf onderzoek doen’
![]()
Meneer Schwab is de zoon van een ooit belangrijke nazi... En lees maar eens op hun site wat ze willen, dat hoeft niemand je uit te leggen, kun je helemaal zelf lezen.
BigOne schreef:Het achterlijke dat mensen worden beoordeeld op wat hun ouders wel/niet waren is wel heel kortzichtig. Alle nsb kinderen ook maar met pek en veren weer op het dorpsplein zetten ? Één foute voorouder en je bent dus gevaarlijk.
hahahatsjoe schreef:secricible schreef:Meneer Schwab is de zoon van een ooit belangrijke nazi... En lees maar eens op hun site wat ze willen, dat hoeft niemand je uit te leggen, kun je helemaal zelf lezen.
Waar geen enkel bewijs voor is..
Echt wel, ik heb foto's en documentatie gelezen.
Citaat:8nnemiek schreef:
Complotdenkers en het WEFDe theorieën die ze verzinnen rondom het WEF zijn zo bizar dat het bijna grappig is. Maar als je iemand vraagt om het uit te leggen zijn ze stil of moet je maar ‘zelf onderzoek doen’
Loretta schreef:Misschien geven alle problemen waar veel mensen nu mee kampen wel de voedingsbodem om in complotten te geloven.
Loretta schreef:Misschien geven alle problemen waar veel mensen nu mee kampen wel de voedingsbodem om in complotten te geloven.
Echwel schreef:Er zijn altijd problemen geweest, de.koude oorlog bv
Ik ken ook best nog de armoede waarin we zaten toen ik jong was, mijn moeder kocht kopvlees om toch wat op tafel te zetten.
Maar toen waren die theorieën er niet, had men geen tijd voor denk.ik.