Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithGigi schreef:Ligt er ook maar aan je woont, wij zijn ook een paar keer gaan kijken omdat we zo dichtbij de Maas wonen, dan wil je toch wel even weten waar je aan toe bent qua stand..
Jinte schreef:JudithGigi schreef:Ligt er ook maar aan je woont, wij zijn ook een paar keer gaan kijken omdat we zo dichtbij de Maas wonen, dan wil je toch wel even weten waar je aan toe bent qua stand..
De drukte hier waren echt geen bewoners van de buurt. Die zijn namelijk zelf druk met voorbereidingen, evacueren of helpen bij andere buren.
Iedereen die morgen 'leuk' naar de Maas gaat kijken trek ik van de straat dat ze hier maar komen helpen zandzakken slepen. Ik woon praktisch naast de Maas maar heb de hele dag nog geen tijd gehad er ook maar een blik op te werpen.
AmyII schreef:Mijn topografie en daarbij het inzicht in hoger- of lagergelegen gebied is niet zo goed, is er hier iemand die eventuele verwachtingen voor Ospel kan delen? Mijn oom woont daar.
Cowboy55 schreef:Robijntjah schreef:Ik kan daar echt zo boos van worden. Ga dan gewoon ergens helpen ofzo.
Lief, maar nee. Laat ons gewoon onze shyte zelf opruimen. Kump good zoals we hier zeggen…...
fjordjes schreef:AmyII schreef:Mijn topografie en daarbij het inzicht in hoger- of lagergelegen gebied is niet zo goed, is er hier iemand die eventuele verwachtingen voor Ospel kan delen? Mijn oom woont daar.
Dat is noord Limburg, daar is niks aan de hand. Woon zelf ook in noord Limburg
Dioxide schreef:Ik zie net deze voorbij komen vanuit Maastricht, Maas begint daar ter hoogte van het einde van de Franciscus Romanusweg over te lopen:
https://fb.watch/6Mojw2yAy-/
ajesca123 schreef:Cowboy55 schreef:
Lief, maar nee. Laat ons gewoon onze shyte zelf opruimen. Kump good zoals we hier zeggen…...
Sorry je komt op mij erg naar over in je berichten.
Je bent niet de enige die er blijkbaar midden in zit en wil je vragen voor jezelf te praten en een beetje vriendelijker te reageren op mensen die met de beste bedoelingen hier een bericht plaatsen.
JudithGigi schreef:Ligt er ook maar aan je woont, wij zijn ook een paar keer gaan kijken omdat we zo dichtbij de Maas wonen, dan wil je toch wel even weten waar je aan toe bent qua stand..
Cowboy55 schreef:Robijntjah schreef:Ik kan daar echt zo boos van worden. Ga dan gewoon ergens helpen ofzo.
ajesca123 schreef:Sorry je komt op mij erg naar over in je berichten.
Je bent niet de enige die er blijkbaar midden in zit , wat uiteraard enorm vervelend is. Ik wil je vragen voor jezelf te praten en een beetje vriendelijker te reageren op mensen die met de beste bedoelingen hier een bericht plaatsen.
Iedereen maakt zich zorgen en probeert iets te doen of te bedenken om te kunnen helpen.
Mocht ik je berichten verkeerd interpreteren dan vast mijn excuus.
moonsparkle schreef:Er stroomt ook nog best veel tussen de zakken door, gaat inderdaad snel. Weet iemand waarom er maar een klein stuk is met zakken, daar rechts zie je er geen?
Maartje1990 schreef:Ik snap de reactie van cowboy wel een beetje, maar is wel een beetje overdreven.
Wij hebben heel veel aanbod van hulp gehad en we pakken de hulp die we nodig hebben. Teveel mensen ga je elkaar ook in de weg lopen.
Desalniettemin was de reactie van robijntjah goed bedoeld.
De ramptoeristen mogen wat mij betreft gewoon wegblijven.
Maartje1990 schreef:Ik snap de reactie van cowboy wel een beetje, maar is wel een beetje overdreven.
Wij hebben heel veel aanbod van hulp gehad en we pakken de hulp die we nodig hebben. Teveel mensen ga je elkaar ook in de weg lopen.
Cowboy55 schreef:Maartje1990 schreef:Ik snap de reactie van cowboy wel een beetje, maar is wel een beetje overdreven.
De reactie is zeker goed bedoeld. Maar hou het daarbij. Blijf waar je bent. Hier voeg je niks toe.
Jolien87 schreef:Is er nog nieuws over de dam die vanmiddag dreigde te breken?