MCE schreef:Cowboy,
dan heb ik de reactie van verootjo verkeert gelezen en fout geïnterpreteerd, want ik ben zeker niet tegen verandering/aanpassingen wel over het feit dat mijn identiteit als eerste aan ZP gelinkt werd
en ja zeker ik heb er moeite mee om monddood gemaakt te worden als mijn mening, reactie de ander niet aanstaat/past valt het makkelijk onder het kopje racisme en discriminatie, vrijheid van meningsuiting moet gewikt en gewogen worden dat is onnederlands, terwijl drilrappers hun gang mogen
hoe eenzijdig kan het zijn
"De Kwestie", gaat weer veel stof tot praten geven denk ik
Er wordt wat afgeboycot de laatste tijd. Maurice de Hond moest van LinkedIn, Zwarte Piet van Facebook en bol.com, Johan Derksen ging in de ban bij Oranje, Jort Kelder moest wegblijven bij het integratiedebat en zo passeren tal van boycots de revue.
Vrijwel altijd omdat de tekst of de verschijning van de ander niet bevalt. Is het verwerpelijk dat we elkaar cancellen wanneer we niet gediend zijn van elkaars mening of opmerking, of is boycotten soms gewoon keihard nodig
https://www.telegraaf.nl/watuzegt/28469 ... ssiemiddel
Hoezo wordt je als conservatieve Nederlander monddood gemaakt? Een partij als Denk heeft drie zetels tegen PVV + FvD gezamenlijk 22. Op een aantal punten ben ik redelijk progressief, maar op een aantal andere punten juist weer conservatief en ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik één van die twee soorten meningen niet kon uiten. In allebei de gevallen krijg je weliswaar weerstand van mensen met een andere mening, maar dat wil niet zeggen dat ik me monddood gemaakt voel.