Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Gister waren bij Beau enkele mensen te gast die hadden gedemonstreerd. Memphis dePay was niet alleen in Amsterdam geweest maar ook in Rotterdam...
Vind het onverantwoord dat Beau deze gasten uit had genodigd. Er werd ook niet naar de middelvinger gevraagd.
Beau daalt steeds meer bij mij in waarde
_Penotti schreef:Het ergste is dat het zelf gezonde jongen mensen zijn die hoogsten wat verkouden worden.
Maar het wel over kunnen dragen naar hun grootouders of leraren of wat ook.
Daarom is het ook een egoïstische demonstratie.
Hopelijk gaat het mee vallen,maar het is op geen enkele manier goed te praten.
_Penotti schreef:Ook dan is de vraag karl of het niet op een veel ludiekere manier kan.
Gebruik creativiteit in tijden als deze.
Dan krijg je respect.
Nu het tegenovergestelde.
Niemand ontkent dat er in Nederland racisme is, ongelijkheid bestaat.
Maar er is hier geen politie geweld, het zou er verdorie afgelopen dagen wat meer mogen zijn!!
Dat dat ene politbureau in de fik is gestoken ik vind het niet oké maar ik kan dat nog wel begrijpen.
Alle andere vernielingen en plunderingen dan totaal weer niet. Dat is totaal gestoord en treft mensen die in alle waarschijnlijkheid ook niet achter de gewelddadige politie staan.
sureido schreef:Maar als objectieve talkshow zal je wel alle kanten moeten laten zien en niet alleen van tegen - of voorstanders.. Ik vind Beau heel fijn juist in deze corona tijd.
secricible schreef:Jij hebt op bokt zien staan dat volgens sommige mensen de vrijheid van meningsuiting of het recht op demonstraties voor bepaalde groepen niet geldt? Oke, dan heb ik blijkbaar niet voldoende gelezen hier op bokt...
elnienjo schreef:purny schreef:Gister waren bij Beau enkele mensen te gast die hadden gedemonstreerd. Memphis dePay was niet alleen in Amsterdam geweest maar ook in Rotterdam...
Vind het onverantwoord dat Beau deze gasten uit had genodigd. Er werd ook niet naar de middelvinger gevraagd.
Beau daalt steeds meer bij mij in waarde
Een rijke voetballer zal in elk geval met eigen vervoer zijn geweest en geen onschuldige mensen in het OV kunnen besmetten. En straks weer klagen dat er weer een voetbalcompetitie niet door kan gaan omdat er besmettingen onder de spelers zijn...