Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:
Dus het maakt niet uit hoe betrouwbaar iets daadwerkelijk is, iedereen moet het maar lekker voor zichzelf bepalen?
Ik moet even gaan liggen denk ik, dit gaat mijn petje te boven.
Karl66 schreef:De wetenschap heeft feilbaarheid in haar systeem ingebakken. Een wetenschappelijk onderzoek moet verifieerbaar en falsificeerbaar zijn. Daarom is het peerreview ook zo belangrijk.
Wetenschap is dan ook de kennis van de wereld, die we op dit moment hebben. Die kennis evolueert en verandert continue.
Om even het instralen van water als voorbeeld te nemen. De wetenschap zegt op dit moment dat we op basis van onze kennis weten dat je door instralen van water er geen geneesmiddel tegen kanker van kan maken. Als jij vindt dat dat wel kan, dan beschrijf je hoe je het instraalt en hoe je de geneeskundige effecten gemeten heb. Als ik dat onderzoek reproduceer, dan moet ik dezelfde resultaten behalen. En op die manier wordt het instralen van water dan deel van de wetenschap en deel van onze kennis van de wereld.
Dinopino schreef:Magrathea schreef:
Dus het maakt niet uit hoe betrouwbaar iets daadwerkelijk is, iedereen moet het maar lekker voor zichzelf bepalen?
Ik moet even gaan liggen denk ik, dit gaat mijn petje te boven.
Ik zou hier aan willen toevoegen iedereen MAG gelukkig voor zichzelf bepalen wat ie wel of niet geloofd.
Dinopino schreef:Bigone wanneer Gates zo een hoax zou zijn, waarom demonstreren er overal ter wereld mensen tegen. Hij geeft het zelfs toe dat hij dat van plan is. Waarom wordt hij uit de Afrikaanse landen net als de WHO geweerd. Hij geeft het allemaal toe. En kijk dan eens wie hij allemaal financieert.
Dinopino schreef:Imandra wat zeg je dan over de corona testen die worden uitgevoerd. Die voldoen totaal niet aan die stelling en toch word daar volledig actie op ondernomen.
Dinopino schreef:Bigone wanneer Gates zo een hoax zou zijn, waarom demonstreren er overal ter wereld mensen tegen. Hij geeft het zelfs toe dat hij dat van plan is. Waarom wordt hij uit de Afrikaanse landen net als de WHO geweerd. Hij geeft het allemaal toe. En kijk dan eens wie hij allemaal financieert.
Dinopino schreef:Oh eerste concludering dat al die mensen dom zijn vind ik wel interessant.
Nu moet ik weer met linkjes komen en jullie gaan weer zeggen, ook al spreekt ie zelf dat het niet betrouwbaar is. Jullie weten zeker ook niet wat agenda2021 is. Nou ik denk in google invullen en haal er uit wat je betrouwbaar vind.
Die testen die de WHO in het begin heeft rondgestuurd zijn op verzoek van China in Berlijn gemaakt. Maar omdat alles snel moest is daar nooit een peer review onderzoek op gebeurd. Zo komt het dat volledige Bayrische voetbalmanschaft is getest. Een persoon had corona. Ze hebben de test over gedaan niemand had corona.
Dinopino schreef:Oh eerste concludering dat al die mensen dom zijn vind ik wel interessant.
Nu moet ik weer met linkjes komen en jullie gaan weer zeggen, ook al spreekt ie zelf dat het niet betrouwbaar is. Jullie weten zeker ook niet wat agenda2021 is. Nou ik denk in google invullen en haal er uit wat je betrouwbaar vind.
Die testen die de WHO in het begin heeft rondgestuurd zijn op verzoek van China in Berlijn gemaakt. Maar omdat alles snel moest is daar nooit een peer review onderzoek op gebeurd. Zo komt het dat volledige Bayrische voetbalmanschaft is getest. Een persoon had corona. Ze hebben de test over gedaan niemand had corona.
bigone schreef:Mijn opa zaliger zei altijd bij mensen die iets vertelden of deden wat hij niet begreep: Ons lieve heer heeft rare kostgangers .
Was een lieve man, liet mensen in hun waarde maar volgde zijn eigen weg op basis van zaken die hij meemaakte, die hij hoorde van diverse personen. Geboren in 1898, niet gestudeerd maar verstandiger dan veel mensen die dat wel hadden. Down to earth , geen poespas en geen gelul in de ruimte zoals hij het wel eens noemde.
pmarena schreef:Klinkt als een prima man die opa
Dat is hier ook wel een favoriete uitspraak. Spreekt lekker uit bij het je schouders ophalen als iemand iets bijzonders doet....waar je niet per-sé iets meer van hoeft te vinden dan "onze lieve heer heeft rare kostgangers"
Zouden mensen best wat vaker mogen doen, gewoon respecteren dat niet iedereen het leven hetzelfde bekijkt als jijzelf![]()
Je vindt het bijzonder, benoemt dat op een niet al te nare manier...beseft dat je zelf ook weer door een ander als "rare kostganger" gezien kan worden....en dóór