geerke schreef:Is Baudet extreem rechts?
Absoluut!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:Goh...wat vreselijk.En Wilders is zeker ook extreem rechts?...echt levensgevaarlijk dus.Wat erg dat er zoveel mensen op stemmen dan!
mysa schreef:Pien ook hoor, niet alle emigranten houden van Baudet.
pien_2010 schreef:mysa schreef:Pien ook hoor, niet alle emigranten houden van Baudet.
Klopt. Ik hou van Nederland maar ik hou nog meer van mijn paarden aan huis, wonen in de natuur en dat is de reden dat ik hier nu woon.
Ik hou niet van Baudet en Wilders hun ideeen.
Wilders vind ik wel vaak heel erg grappig uit de hoek komen en wij liggen hier vaak in een deuk om hem, ook al zijn wij het totaal maar dan ook totaal niet met hem eens.
Bij Baudet heb ik dat totaal niet. Ik krijg letterlijk de kriebels van die man als hij het woord neemt. Hij is voor mij totaal niet grappig, gevat of leuk . Integendeel!
Ik vind het leuk van Wilders, die ook als het om opvattingen gaat lijnrecht tegen over mij staat en waarmee ik niets heb, dat hij me wel kan laten lachen. Dat zal Baudet niet lukken.
Geerke ik heb dyslexie dus ik lees zo min mogelijk frans en alleen als het echt moet. Ik ga zeker geen politieke verhalen lezen in het Frans.
Ik mag hier toch niet stemmen. Ik volg het op een afstand maar niet zoals in Nl, waar ik mag stemmen.
Asciugamano schreef:geerke schreef:Goh...wat vreselijk.En Wilders is zeker ook extreem rechts?...echt levensgevaarlijk dus.Wat erg dat er zoveel mensen op stemmen dan!
Toen Hitler zachtjes aan de deur van de politiek klopte, vonden de mensen die op hem stemden het ook allemaal heel redelijk klinken. (Dat ie er een totalitaire staat van zou maken waar men elkaars buren en zelfs familie nog verried en miljoenen mensen zou laten ombrengen, heeft ie eerst nog maar niet verteld hè...)
bigone schreef:Het enigste dat ik grappig of beter gezegd krampachtig aan Wilders vind is zijn geblondeerde haar . Met zijn originele kleur heeft hij zwart haar dus lijkt hij helemaal niet zo wit. Ik vind het wel knap dat iemand zolang zijn leven leid met al die beveiliging om hem en zijn vrouw heen.
geerke schreef:bigone schreef:Het enigste dat ik grappig of beter gezegd krampachtig aan Wilders vind is zijn geblondeerde haar . Met zijn originele kleur heeft hij zwart haar dus lijkt hij helemaal niet zo wit. Ik vind het wel knap dat iemand zolang zijn leven leid met al die beveiliging om hem en zijn vrouw heen.
Ik vind het schandalig dat hij zo moet leven...in een land zoals nederland
geerke schreef:Dat vond ik alltijd zo mooi van nederland,iedereen kon zijn wie hij wilde,en zeggen wat hij wilde....dat is helemaal weg.Ik vind het trouwens niet nodig om mensen te kwetsen.Maar mensen voelen zich tegenwoordig wel heel snel gekwetst en gediscrimineerd.
mysa schreef:Zeker schandalig. En sneu ook.
Maar hij doet aan de andere kant ook niets om het risico te verminderen. In tegendeel, hij zoekt met de ene na de andere provocatie de publiciteit.
geerke schreef:mysa schreef:Zeker schandalig. En sneu ook.
Maar hij doet aan de andere kant ook niets om het risico te verminderen. In tegendeel, hij zoekt met de ene na de andere provocatie de publiciteit.
Hij is zeker zeer uitgesproken over de islam...maar is dat een reden om iemand met de dood te bedreigen.Even niet vergeten ...de cartoonist uit denemarken,het tijdschrift charlie hebdo...allen waren kritisch of humoristisch over de islam.Ik zie dat niet als kwetsend,maar moslims zijn daar veel gevoeliger voor.
Andere cultuur.
geerke schreef:Asciugamano schreef:
Toen Hitler zachtjes aan de deur van de politiek klopte, vonden de mensen die op hem stemden het ook allemaal heel redelijk klinken. (Dat ie er een totalitaire staat van zou maken waar men elkaars buren en zelfs familie nog verried en miljoenen mensen zou laten ombrengen, heeft ie eerst nog maar niet verteld hè...)
Dat was alleen hitler? En alle gemeentes in nederland die doorgaven waar joden woonden? De kampen en de spoorrailsen die naar de kampen leidde die niet gebombardeerd werden?Ik heb een heel angstig vermoeden dat het velen maar wat goed uitkwam die enge ideeen van Hitler
geerke schreef:Asciugamano schreef:Grappig dat juist Geerke en Enzino in het buitenland zitten...
Ik hou van Baudet?dan weet je meer dan ik.
geerke schreef:mysa schreef:Zeker schandalig. En sneu ook.
Hij is zeker zeer uitgesproken over de islam...maar is dat een reden om iemand met de dood te bedreigen.Even niet vergeten ...de cartoonist uit denemarken,het tijdschrift charlie hebdo...allen waren kritisch of humoristisch over de islam.Ik zie dat niet als kwetsend,maar moslims zijn daar veel gevoeliger voor.
Andere cultuur.