Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:quera schreef:Mijn collega zei:
Het lijken wel 2 jongetjes die hun piemels aan het vergelijken waren...
wie is het grootst, wie komt het verst.
[ [url=m/MhMM44.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kinke schreef:Bijzondere keuze Anjali? Ik las recent dat jij niet liegt omdat dit niet mag van jouw geloof?
Mogen mensen wel inbreken volgens jouw geloof? Ben wel benieuwd wat je van bepaalde opvattingen van PvdD vindt.
oomens schreef:Kinke schreef:Bijzondere keuze Anjali? Ik las recent dat jij niet liegt omdat dit niet mag van jouw geloof?
Mogen mensen wel inbreken volgens jouw geloof? Ben wel benieuwd wat je van bepaalde opvattingen van PvdD vindt.
Ben ik nu zo dom of snap ik echt niet waar de Europese fractie van de Partij voor de Dieren inbraak zou goedkeuren?
bigone schreef:Kinke schreef:nee, gaat me niet om de stemmers, maar om bijvoorbeeld Esther Ouwehand die juist dweept met deze inbrekers.
Inderdaad, PvdD is mij veel te extreem, ook GL met betrekking tot het milieu , ze willen heel veel maar het gaat over de ruggen van de gewone mens.
anjali schreef:de PvdD heeft niet ingebroken in varkensstallen.Wij voeren geen actie op die manier.
quera schreef:anjali schreef:de PvdD heeft niet ingebroken in varkensstallen.Wij voeren geen actie op die manier.
Wij?