Percy schreef:Zou het echt satire zijn? Zou kunnen maar de gezondheid vind ik niet iets om zo grappen over te maken.
Het is geen satire. Het is bedoeld om vertrouwen in instituties en overheden te ondermijnen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Percy schreef:Ben toch heel benieuwd naar de antwoorden op de vragen van tmr001.
quera schreef:Vaccinatieschade uit zich vaak in astma, exzeem, overprikkeling, ontwikkeling stagneerde of ging achteruit.
mysa schreef:In de VS worden ze ook wel wakker: https://www.wired.com/story/facebook-an ... e=facebook
Avalanche81 schreef:Overigens komt Henny's artikel van de site: "Vaccin vrij". Een zeeeer neutrale bron, die nooit de uitspraken van iemand totaal uit zijn verband trekt
henny_w schreef:Avalanche81 schreef:Overigens komt Henny's artikel van de site: "Vaccin vrij". Een zeeeer neutrale bron, die nooit de uitspraken van iemand totaal uit zijn verband trekt
Avalanche, helaas moeten we het doen met klokkenluiders zoals Wanttoknow en Vaccinvrij want de rest van de media laat de oren hangen na wat de overheid klakkeloos overneemt van de vaccin industrie.
Maarre als jij daar liever op vertrouwd doe je dat toch lekker. No hard feelings hoor
verootjoo schreef:Wat heeft het RIVM eigenlijk voor belang bij ons allemaal verkeerd voorlichten, foute info aanbieden zodat iedereen gaat vaccineren?
Een zieke bevolking heeft de overheid toch niks aan? En RIVM is een rijksinstituut.
verootjoo schreef:Klokkenluiders.... laat me niet lachen.
Geloof je echt alles wat op wanttoknow staat?? Het is eerder vermakelijke lectuur voor mensen die van complottheorieën houden.
En nogmaals; wat heeft de overheid voor baat bij een bevolking blijkbaar expres ziek maken? Dat kost toch veel meer aan ziektekosten, uitkeringen etc?
De overheid heeft juist baat bij een goede volksgezondheid
Ierpier schreef:Jij moet leren je bronnen evalueren en je feiten checken. Ik heb even gezocht en ik kan nergens vinden dat de AAPS did daadwerkelijk gezegd heeft. Niet alles klakkeloos geloven wat online staat, en dan zeggen ze dat mensen die vaccineren alles geloven. En omdat je zoveel waarde hecht aan de mening van experts:
https://www.washingtonpost.com/news/to- ... d09b8efea3
350 organisaties die zeggen dat vaccinaties veilig zijn en werken.
Shadow0 schreef:Henny-w, maar als je niet alles op Wanttoknow gelooft, wat maakt dan dat je het toch als belangrijke bron aanhaalt? En wat zoek je op, waar let je op als je de betrouwbaarheid van een artikel probeert te checken?
bigone schreef:Henny, hier word niet tegen Mexicaanse griep geent, nooit gebeurt ook, dan kun je alle medicatie van de afgelopen decennia er wel bij gaan halen Des hormoon enzo. Dan vind je altijd wel iets.
Karl66 schreef:Door niet vaccineren te promoten ben je mede verantwoordelijk voor het verlagen van de vaccinatiegraad. Een te lage vaccinatiegraad veroorzaakt doden. Dus door niet vaccineren te promoten maakt je jezelf daar mede verantwoordelijk voor. Als je actief gaat promoten dat alcoholgebruik geen invloed op je gedrag heeft en dat je dus rustig kan gaan autorijden met drank op, dan ben je ook medeschuldig aan de alcoholdoden die in het verkeer vallen. In allebei de gevallen gaat het om het actief promoten van gedrag dat de kans op doden vergroot.
henny_w schreef:Kan ik jou ook vragen ?
Citaat:Het is zelfs zo dat ik her en der wel 's wat lees op buitenlandse sites (engels of duitstalig) over het vaccingebeuren en dan kijk of er over datzelfde onderwerp ook op Wanttoknow is geschreven. Is dat zo dan gebruik ik die link om die meestal Nederlands talig is.
Dus ... lees ik vaak Wanttoknow als 2e optie over hetzelfde item.
Citaat:Wat maakt het voor jou belangrijk om te zoeken op sites waar vaccins gepromoot worden.
Citaat:Wat Wanttoknow betreft deze algemene site gaat op vele gebieden/onderwerpen in die me totaal niet interesseren. Maakt niet uit of ik het geloof of niet. De meeste artikelen lees ik niet. Het onderwerp vaccinaties interesseert me en die lees ik.
henny_w schreef:Karl66 schreef:Door niet vaccineren te promoten ben je mede verantwoordelijk voor het verlagen van de vaccinatiegraad. Een te lage vaccinatiegraad veroorzaakt doden. Dus door niet vaccineren te promoten maakt je jezelf daar mede verantwoordelijk voor. Als je actief gaat promoten dat alcoholgebruik geen invloed op je gedrag heeft en dat je dus rustig kan gaan autorijden met drank op, dan ben je ook medeschuldig aan de alcoholdoden die in het verkeer vallen. In allebei de gevallen gaat het om het actief promoten van gedrag dat de kans op doden vergroot.
Jij bent werkelijk appels met peren aan het vergelijken.
Er zijn al genoeg onderzoeken gedaan dat een lage vaccinatiegraad geen doden veroorzaakt. Maar jij wauwelt Big Farma na.
Vele doden door ziektes zijn een gevolg van ondervoeding, vies drinkwater en slechte sanitaire hygiene.
Daar is ook al lang bewijs van. Een bevolking die door bovenstaande niet gezond is is ook bevattelijker voor ziektes.
Jij probeert me nu een schuldgevoel aan te praten dat ik verantwoordelijk ben voor doden door niet te vaccineren. Ga je lekker?
Enne .... ik moet de 1e nog tegenkomen die actief promoot dat alcoholgebruik geen invloed heeft op je gedrag. Zelfs de overheid weet het en heeft allerlei regels ingesteld dat jongeren geen alcohol meer mogen drinken. Sterker nog zelfs de multinationals die hun drank fabriceren en dat promoten waarschuwen wel in reclames met een " maar drink met mate"
Dus ik snap werkelijk niet waarom je me nu probeert te koppelen aan alcoholdoden door aan te geven dat door actief alcohol te promoten ook doden vallen. Dat laatste gegeven is toch helemaal niet aan de orde.
Of heb ik ergens over alcohol promoten geschreven zonder dat ik het niet meer weet ?
Door dit soort onzin teksten en vooral stompzinnige beschuldigen heb ik besloten me terug te trekken uit dit topic.
Het kost me veel te veel tijd om inhoudelijk in te gaan op alle berichten aan mij gericht.
Ik heb 4 paarden bij de deur staan waar ik vele malen liever mijn tijd en energie in steek.
henny_w schreef:verootjoo schreef:Klokkenluiders.... laat me niet lachen.
Geloof je echt alles wat op wanttoknow staat?? Het is eerder vermakelijke lectuur voor mensen die van complottheorieën houden.
En nogmaals; wat heeft de overheid voor baat bij een bevolking blijkbaar expres ziek maken? Dat kost toch veel meer aan ziektekosten, uitkeringen etc?
De overheid heeft juist baat bij een goede volksgezondheid
Ik zeg helemaal niet dat ik alles wat op Wanttoknow staat geloof. Ik bekijk bij een artikel wat me interesseert en dat is niet alles, wel eerst naar de bron en zoek die vervolgens op.
En een zieke bevolking is toch koren op de molen van Big Farma. Snap je dat nog niet eens ?
Hoe meer ziektes in een bevolking, hoe meer inkomsten voor medicaties die van Big Farma afgenomen moeten worden.
bigone schreef:Henny, hier word niet tegen Mexicaanse griep geent, nooit gebeurt ook, dan kun je alle medicatie van de afgelopen decennia er wel bij gaan halen Des hormoon enzo. Dan vind je altijd wel iets. En in het algemeen, het lijkt me verschrikkelijk om zo argwanend in het leven te staan dat mensen er van alles bij gaan halen om maar te onderschrijven waarom ze zo argwanend zijn, heb je toch geen leven meer. Dan kun je als persoon met je gezin beter met een tas vol biologische zaadjes en een hok vol kippen en een koe op een ongerept en onbewoond eiland gaan zitten waar de wereld en milieu geen invloed op je hebben. Geen indoctrinatie van de overheid, geen gemene gezondheidszorg, geen school die je kinderen met allerlei onwaarheden vergiftigd, in hemelsnaam, waar stopt dit.
verootjoo schreef:En artsen die overlijdens vlak na een vaccinatie niet melden, lopen echt een groot risico. Tuurlijk melden ze elk niet-natuurlijk overlijden welWeet je hoe een groot probleem je hebt als je dat niet doet en het komt uit
secricible schreef:ik denk dat verootjoo vooral doelt op artsen die bewust een niet-natuurlijk overlijden niet melden en dus de boel flessen.
Maar idd, ook daar is weer een grijs gebied.
Shadow0 schreef:verootjoo schreef:En artsen die overlijdens vlak na een vaccinatie niet melden, lopen echt een groot risico. Tuurlijk melden ze elk niet-natuurlijk overlijden welWeet je hoe een groot probleem je hebt als je dat niet doet en het komt uit
Dat is over het algemeen geen kwade opzet, wel iets dat makkelijk kan gebeuren waardoor informatie soms langer dan nodig onbekend blijft. (En dat los je trouwens niet op met 'artsen hebben een groot probleem als het uitkomt' - wat in Nederland ook helemaal niet zo is, gelukkig - maar door een open houding te bevorderen waarin niet alles gebeurt vanuit angst, maar juist vanuit openheid en betrokkenheid.)
henny_w schreef:En een zieke bevolking is toch koren op de molen van Big Farma. Snap je dat nog niet eens ?
Hoe meer ziektes in een bevolking, hoe meer inkomsten voor medicaties die van Big Farma afgenomen moeten worden.
Mizora schreef:Ik kwam deze tegen, en vond het wel (hoe naar ook) passend in deze discussie.
https://www.mamaplaats.nl/blog/kinkhoes ... moordenaar