Tallie1979 schreef:Nou, iemand 10 jaar na zijn dood van iets beschuldigen waarbij hij zichzelf niet kan verdedigen, vind ik persoonlijk wel de nagedachtenis besmeuren. Vernederen, mwah, wellicht, te schande maken, ja dat vind ik wel. Mensen zullen er ook schande van spreken, dat wordt nu al gedaan.
En welkom in de USA, daar laat men alles vastleggen op voorhand om het op een later moment tegen je te gebruiken. Er is vast geen land op de wereld wat meer schadeclaims kent.
Maar het is een documentaire. HBO is niet degene die MJ beschadigd/beschuldigd/vernedert. HBO is slechts de enige die ze iets kunnen maken kennelijk.
Gezien de lange tijd dat het heeft geduurd, heeft het de advocaten van de familie Jackson ook wel even gekost om uit te zoeken waar deze clausule zat en of het überhaupt een kans maakte. Nouja, als je voldoende geld hebt dan zet je sneller de stap natuurlijk. Het gaat een duur proces worden en als ze kans van slagen maar 50/50 is, zit je zomaar met een flinke hap proceskosten.
Als het HBO zoveel geld zou kosten en die jongens daadwerkelijk er voor het geld zouden zitten... Zou HBO de boel nu wel afkappen. Kijk naar de trailer en je ziet al hoe ontzettend veel geld er in deze productie is gaan zitten. Ik ben benieuwd, maar aangezien de VPRO het uitzend, denk ik niet eens dat hij enorm duur verkocht wordt.