Giolli schreef:
Als ze op rotsen stuiten stond er... Dus het zou wel sneller kunnen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:10 meter maar. Het klinkt zo weinig maar door de dingen die ze nog tegen kunnen komen kan het nog oneindig lang duren.
Kwanyin schreef:Het was zoveel fijner geweest als het omgekeerd was geweest hé. Als ze tegen de ouders hadden gezegd "goh, zo'n moeilijk terrein, daar zijn we minstens 2 weken mee bezig", en dat ze dan iedere keer zeiden "dit ging sneller dan verwacht". In plaats van nu iedere keer te moeten horen "uitstel" "complicaties" "onverwachte".
xJennifx schreef:Kwanyin schreef:Het was zoveel fijner geweest als het omgekeerd was geweest hé. Als ze tegen de ouders hadden gezegd "goh, zo'n moeilijk terrein, daar zijn we minstens 2 weken mee bezig", en dat ze dan iedere keer zeiden "dit ging sneller dan verwacht". In plaats van nu iedere keer te moeten horen "uitstel" "complicaties" "onverwachte".
Precies mijn gedachte, twee keer per dag zit er wel iets tegen en wordt het wéér uitgesteld. Arme mensen. Natuurlijk ook niet leuk voor de reddingswerkers.
Shaggy09 schreef:Niemand hier heeft disrespectful gespeculeerd hoor killyen.. Iedereen blijft juist heel erg netjes en respectvol en er word juist nadruk gelegd bij veel posts dat ze niet het gevoel van speculatie willen opwekken.
Dus wat je nu zegt vind ik erg onterecht.
Coloured schreef:Cayenne schreef:Nog zo'n 7 meter en dan is het nog een uur of 6 werk om de tunnel sterk genoeg te maken.
En dan nog het horizontale deel van verticale put naar verticale put toch?
Rivendell schreef:Her duurt zo lang. Ik las dat een mens 100 uur zonder water kan. Zo'n kleintje redt dat toch nooit?
Ik denk dat hij halverwege vorige week al overleden is.
Ik hoop nu alleen nog dat ze hem kunnen vinden, zodat de ouders afscheid kunnen nemen.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat hij dit overleefd