Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Christen unie en het CDA hebben hun menselijk gezicht verkwanselt voor een plekje op het pluche. Ik hoop dat ze nu de poot stijf houden. Laat het kabinet maar vallen wanneer er niets verandert. Ik heb me doodgeërgerd aan onze teflon premier rutte , vrolijke plaatjes de wereld inschieten terwijl Lily en howick vermist werden .
gohya schreef:.
én de Farma industrie die kunnen vragen wat ze willen voor medicijnen.Dát is de reden waarom de Zorg zo duur is geworden.Vooral de Fraude en de Farma staat nr. 1.
gohya schreef:Maar dit gedoe met die kinderen heeft niks met de Zorgkosten te maken toch.Het gaat erom dat men denkt dat asielzoekers de schuld zijn van de dure Zorgpremie en dát is niet waar.
Babootje schreef:Met andere woorden. Is dit beleid naar de toekomst toe houdbaar?
Het is natuurlijk voor Howick en Lily fijn dat ze kunnen blijven nu, maar besluiten als deze hollen het systeem verder uit
purny schreef:De advocaat wil moeders naar Nederland halen. Zijn ze nou echt zo slap in dit land dat men dit toelaat? Slecht gedrag gaat idd beloond worden nu.
Eigenlijk vind ik dat moeders helmaal niet meer voor deze kinderen kan en mag zorgen. Ze heeft ze zo misbruikt en gemanipuleerd met haar dreiging tot zelfmoord
Askja schreef:Iderdaad Bigone. Mensen verharden, velen lijken in dit soort discussies vooral geleid te worden door angst en woede. Maar de boosheid is selectief, en altijd gericht op dezelfde groep mensen. Ik vind het een verontrustende ontwikkeling.
Askja schreef:Ach ja als iemand met wie je het niet eens bent, 'moet opflikkeren met dat nobele geleuter', dan houdt het wel een beetje op. En steeds maar erop hameren dat 'de andere kant van het verhaal niet verteld mag worden'. Wie zegt dat? En waar blijkt dat uit? Die andere kant wordt hier voortdurend belicht. Niemand die je de mond snoert.
Bigone, ik kan me opnieuw helemaal vinden in je laatste post.
Askja schreef:Ach ja als iemand met wie je het niet eens bent, 'moet opflikkeren met dat nobele geleuter', dan houdt het wel een beetje op. En steeds maar erop hameren dat 'de andere kant van het verhaal niet verteld mag worden'. Wie zegt dat? En waar blijkt dat uit? Die andere kant wordt hier voortdurend belicht. Niemand die je de mond snoert.
Bigone, ik kan me opnieuw helemaal vinden in je laatste post.