Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdbijl schreef:Er wordt ook nog steeds door mensen in het bos gezocht maar deze omgeving heeft kilometers bos, het wemelt hier van de militaire, denk dat net als bij eerdere gevallen ze deze wellicht wel gaan inzetten.
Naast Anne is er ook een man vermist sinds woensdag, ook deze is nog niet terecht..
mvdbijl schreef:Er wordt ook nog steeds door mensen in het bos gezocht maar deze omgeving heeft kilometers bos, het wemelt hier van de militaire, denk dat net als bij eerdere gevallen ze deze wellicht wel gaan inzetten.
Naast Anne is er ook een man vermist sinds woensdag, ook deze is nog niet terecht..
Dreamy schreef:waxmeltsenzo schreef:
Maar wat heeft de racefiets ermee te maken?
Op een racefiets kun je ook de verkeerde treffen![]()
Ik fiets, wandel of ren ook als het donker is. Maar ik pas wel mijn ronde aan.
Maar dat wil eigenlijk niks zeggen want ook in zonnig daglicht kan er van alles gebeuren.
Er wordt gedoeld op het feit dat mensen het raar vinden dat ze zomaar rondfietste, terwijl als het op een racefiets was geweest het wel logisch was geweest want dan was het ineens een stuk fietsen als hobby.
Lumos zegt dus dat ze dat stuk fietsen ook zonder racefiets wel snapt.
anne_bento schreef:Zouden ze niet eerder denken dat hij ook een slachtoffer is?
In ieder geval hoop ik dat ze naar hem ook actief op zoek gaan, want alle aandacht is nu gericht op Anne terwijl hij niet minder belangrijk is als zij... tenzij hij onder minder verdachte omstandigheden is vermist maar daar wordt weinig over gemeld. Hoeft natuurlijk geen verband te hebben met elkaar
droversrun schreef:Ondanks dat we nog steeds niet weten wat er met haar gebeurt is denk ik bij dit soort dingen altijd wel; welke gek kijkt er ook nu elke dag het nieuws met de gedachte dat hij(of zij?) wel weet wat er gebeurt is en waar Anne is....
Is er trouwens niet meer informatie over deze vermiste man? Hebben ze enig idee waar hij naar toe gefietst is?
anne_bento schreef:Zouden ze niet eerder denken dat hij ook een slachtoffer is?
In ieder geval hoop ik dat ze naar hem ook actief op zoek gaan, want alle aandacht is nu gericht op Anne terwijl hij niet minder belangrijk is als zij... tenzij hij onder minder verdachte omstandigheden is vermist maar daar wordt weinig over gemeld. Hoeft natuurlijk geen verband te hebben met elkaar
Nachocheese schreef:anne_bento schreef:Zouden ze niet eerder denken dat hij ook een slachtoffer is?
Ik kan niets meer over hem vinden? Was een oudere meneer boven de 55 toch.
Ben het met je eens hoor, al weten wij natuurlijk de omstandigheden niet..
bridgetF schreef:Ik heb niet alle 19 pagina´s gelezen, maar ...
ben ik nu de enige die het een aparte laatste selfie vind?
Ze kijkt helemaal er niet blij op en dan dat vredes tekentje met haar vingers.
Ik heb er zo'n idee van dat ze met deze selfie misschien een teken of bericht wil geven van laatste groet of help. Wie weet onder druk van een psychopaat die er een kik in ziet.
Wat vinden jullie van die laatste selfie? Vinden jullie hem niet apart?