Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:27

Die man die vermist is?
Is dat in dezelfde omgeving?

En denken ze dan dat hij de dader is?

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:30

mvdbijl schreef:
Er wordt ook nog steeds door mensen in het bos gezocht maar deze omgeving heeft kilometers bos, het wemelt hier van de militaire, denk dat net als bij eerdere gevallen ze deze wellicht wel gaan inzetten.

Naast Anne is er ook een man vermist sinds woensdag, ook deze is nog niet terecht..

Bedoel je deze?
http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... d-gevonden

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:31

mvdbijl schreef:
Er wordt ook nog steeds door mensen in het bos gezocht maar deze omgeving heeft kilometers bos, het wemelt hier van de militaire, denk dat net als bij eerdere gevallen ze deze wellicht wel gaan inzetten.

Naast Anne is er ook een man vermist sinds woensdag, ook deze is nog niet terecht..

Als het om de 49 jarige man gaat, die is terecht.

anne_bento

Zouden ze niet eerder denken dat hij ook een slachtoffer is?

In ieder geval hoop ik dat ze naar hem ook actief op zoek gaan, want alle aandacht is nu gericht op Anne terwijl hij niet minder belangrijk is als zij... tenzij hij onder minder verdachte omstandigheden is vermist maar daar wordt weinig over gemeld. Hoeft natuurlijk geen verband te hebben met elkaar

xxxJulia

Alja schreef:
Die man die vermist is?
Is dat in dezelfde omgeving?

En denken ze dan dat hij de dader is?

Vooral twitter en facebook denkem dat. Is verder vrij weinig over bekend nog

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:32

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:37

wat naar dat mensen daar ook weer over losgaan om te zeggen dat hij de dader kan zijn. Eerst de vriend, nu deze man... Kijk als iemand zegt dat er een gestoord figuur daar losloopt, oké daar kan ik me in vinden, maar om echt specifiek personen aan te wijzen? Doe normaal...

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:40

er zijn altijd speculaties ze kan ook zelfmoord gepleegd hebben niemand die dat nog kan uitsluiten toch.... laten we maar afwachten wat de politie enzo vinden

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:41

Dreamy schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Maar wat heeft de racefiets ermee te maken?
Op een racefiets kun je ook de verkeerde treffen ;)

Ik fiets, wandel of ren ook als het donker is. Maar ik pas wel mijn ronde aan.

Maar dat wil eigenlijk niks zeggen want ook in zonnig daglicht kan er van alles gebeuren.

Er wordt gedoeld op het feit dat mensen het raar vinden dat ze zomaar rondfietste, terwijl als het op een racefiets was geweest het wel logisch was geweest want dan was het ineens een stuk fietsen als hobby.
Lumos zegt dus dat ze dat stuk fietsen ook zonder racefiets wel snapt.

Mensen die denken dat je met een racefiets voor de fun wel even door het bos fiets, zou ik sowieso niet serieus nemen ;)

Het fietsen voor de hobby op wat voor fiets dan ook is niet gek. Ook niet als een meisje of vrouw het doet. Ik fiets vaak door de bossen van Poppel, Lommel, Rovert etc. Maaar niet in het donker door dat gebied.
Thuis vermijd ik de polder maar fiets en wandel ik wel gewoon door de bewoonde wereld ;)

Ik vind het dus niet gek dat er vraagtekens ontstaan bij deze tocht van Anne icm het weer en tijdstip ;)

Maar ik ben ook wel eens de tijd vergeten en dan schemerde het ineens en dat was toch ook in de Antwerpse Kempen. Dus ik snap beide kanten.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:45

anne_bento schreef:

In ieder geval hoop ik dat ze naar hem ook actief op zoek gaan, want alle aandacht is nu gericht op Anne terwijl hij niet minder belangrijk is als zij... tenzij hij onder minder verdachte omstandigheden is vermist maar daar wordt weinig over gemeld. Hoeft natuurlijk geen verband te hebben met elkaar

Och wat sneu ja. Ook voor de familie van deze man moet het moeilijk zijn om te zitten dat alle aandacht in de media naar een andere vermissing gaat. Het is een vriendelijk gezicht op de foto. Hopelijk ook voor deze man meer aandacht..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:46

Ik maak regelmatig alleen wandelingen door duin en bosgebied, afgelegen gebieden, heb daar ook wel eens gelopen en dat het ineens sneller donker werd dan verwacht. Stel ik zou vermist raken op zo'n moment zouden mensen ook kunnen denken, wat deed ze daar zo alleen zo laat? Dus ik vind dat stukje nog niet zo verdacht eerlijk gezegd... net als die foto, ik zie op social media zoveel mensen reageren dat ze de angst uit haar ogen kunnen lezen, tja dat zie ik ook niet, ik geloof dat ik wel eens beroerder op de foto heb gestaan in de stromende regen.

NatasjavE

Nou dat gebied is een zeer drukke fietsroute. Het is daar zelfs nog in de vroege avond druk.

Met het naderende onweer wellicht niet slim. Maar ik denk dat wij paardenmensen meer met het weer bezig zijn dan de gemiddelde Nederlander.

droversrun

Ondanks dat we nog steeds niet weten wat er met haar gebeurt is denk ik bij dit soort dingen altijd wel; welke gek kijkt er ook nu elke dag het nieuws met de gedachte dat hij(of zij?) wel weet wat er gebeurt is en waar Anne is....

Is er trouwens niet meer informatie over deze vermiste man? Hebben ze enig idee waar hij naar toe gefietst is?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:48

droversrun schreef:
Ondanks dat we nog steeds niet weten wat er met haar gebeurt is denk ik bij dit soort dingen altijd wel; welke gek kijkt er ook nu elke dag het nieuws met de gedachte dat hij(of zij?) wel weet wat er gebeurt is en waar Anne is....

Is er trouwens niet meer informatie over deze vermiste man? Hebben ze enig idee waar hij naar toe gefietst is?

Nou he... dat er nu misschien iemand denkt, jullie komen in de buurt, of lacht omdat ze volledige in de verkeerde richting denken.

Ik kan weinig info vinden over die man verder... nu worden er natuurlijk dagelijks mensen vermist waar amper aandacht aan geschonken wordt, omdat het geen heel verdachte omstandigheden zijn. Misschien is dat bij deze man ook zo... ik hoop het echt, en niet dat er weinig informatie komt omdat alles naar Anne toe gaat.. -O-
Laatst bijgewerkt door anne_bento op 06-10-17 08:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:48

tuurlijk zijn er altijd speculaties, maar het openbaar beschuldigen van mensen met naam en al is echt not done...
1 ding is meedenken en dat is prima, maar een ander ding is iemand totaal zwart maken.
Zeer triest :(

edit; zelfmoord geloof ik dan weer niet. dan zouden de vermoedelijke spullen niet zo ver uit elkaar liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:03

Ik vind dat meedenken al vrij zinloos. Kan het gros van de suggesties en vergezochte scenario's die ik zie op social media nou niet bepaald briljant noemen.... 8)7

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:12

anne_bento schreef:

Ik kan niets meer over hem vinden? Was een oudere meneer boven de 55 toch.

Ben het met je eens hoor, al weten wij natuurlijk de omstandigheden niet..

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:13

Ja klopt, er komt veel onzin voorbij en keur het meeste ook zeker niet goed :n maar ik geloof wel dat het ergens een normaal proces is van de mens. Men probeert een steentje bij te dragen, gaat toch nadenken etc.
Ik hoop dat er nu écht duidelijkheid gaat komen. Heb ook nog eens gemeenschappelijke vrienden en dan komt het allemaal erg dichtbij zo en helemaal als je hun posts voorbij ziet komen met de oproepen. Arme mensen... :(

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:14

Nachocheese schreef:
anne_bento schreef:

Ik kan niets meer over hem vinden? Was een oudere meneer boven de 55 toch.

Ben het met je eens hoor, al weten wij natuurlijk de omstandigheden niet..

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670798 ... ergen.html

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:16

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:22

Ik heb niet alle 19 pagina´s gelezen, maar ...

ben ik nu de enige die het een aparte laatste selfie vind?
Ze kijkt helemaal er niet blij op en dan dat vredes tekentje met haar vingers.
Ik heb er zo'n idee van dat ze met deze selfie misschien een teken of bericht wil geven van laatste groet of help. Wie weet onder druk van een psychopaat die er een kik in ziet.

Wat vinden jullie van die laatste selfie? Vinden jullie hem niet apart?

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:22

Zucht. Nee.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:24

Nee, vind het geen rare selfie. Precies zo'n soort selfie zou ik ook sturen, en heb ik dan ook wel meerdere malen gestuurd naar mensen als ik natgeregend was van top tot teen..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:24

Nee, had het al eerder gezegd maar nee ik vind die foto niet apart eerlijk gezegd.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:25

bridgetF schreef:
Ik heb niet alle 19 pagina´s gelezen, maar ...

ben ik nu de enige die het een aparte laatste selfie vind?
Ze kijkt helemaal er niet blij op en dan dat vredes tekentje met haar vingers.
Ik heb er zo'n idee van dat ze met deze selfie misschien een teken of bericht wil geven van laatste groet of help. Wie weet onder druk van een psychopaat die er een kik in ziet.

Wat vinden jullie van die laatste selfie? Vinden jullie hem niet apart?

Toch maar even de 19 pagina's lezen.