Chasingmood schreef:Nee nee het is niet omdat ik tegengas krijg of een andere mening zie, maar omdat je weigert te luisteren of begrijpen.
Maar heb je nou niet door dat dit andersom precies hetzelfde is?
En dat je door dat niet te vinden nu juist precies doet waar je bruintje van beschuldigd?
Jullie nemen beide elkaars mening niet aan. Maar omdat jij vindt dat die van jou de juiste is, vind je dat bruintje niet luistert etc. Jij doet het dus nog erger. En dit is niet jij overigens, maar dit zie ik altijd bij de mensen met de politiek correcte meningen.
En dat is altijd een beetje jammer.
Wat mijzelf betreft. Beste mensen ipv dames en heren, prima. Maar bijvoorbeeld de gemengde toiletten...

een derde gender erbij, helemaal goed! Maar de bestaande genders neutraler maken door bijvoorbeeld gemengde toiletten te maken ipv een derde optie erbij, NEE!
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat er echt genderneutrale mensen zijn die zoiets zouden willen. Genderneutrale mensen willen juist geaccepteerd worden, en zouden daarom juist ook moeten accepteren dat anderen zich wél naar een gender voelen. En dus niet willen dat het genderneutraal wordt. Anders is het zeer hypocriet.