Killerclowns: Steeds dichterbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 15:21

Vind het wel typerend dat er opeens óveral deze clowns worden gesignaleerd,wat ik op FB lees.
Opeens ziet zowat iedereen ze lopen,hahahaha. En de media doet er nog een schepje bovenop.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 15:36

gohya schreef:
Vind het wel typerend dat er opeens óveral deze clowns worden gesignaleerd,wat ik op FB lees.
Opeens ziet zowat iedereen ze lopen,hahahaha. En de media doet er nog een schepje bovenop.

Zoals Andy Warhol in 1968 al zei: "In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes".
En 48 jaar later word je beroemd als je (beweert dat je) een killerclown hebt gezien........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 16:55

Als helemaal goed wilt doen, laat je een vriend zich verkleden als clow, sla hem net als of in elkaar en je hebt een youtube hit *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:02

Doe het dan gelijk goed :D

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:11

Dat dacht ik ook al, het word nu een spelletje "wie kan het beste clownmeppen".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:26

Weer eens wat anders dan dwergwerpen

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:46

Tobbes schreef:
Als helemaal goed wilt doen, laat je een vriend zich verkleden als clow, sla hem net als of in elkaar en je hebt een youtube hit *\o/*

Zoals die gast uit Engeland vorige week bij dat winkelcentrum die zijn vriend mepte met die fles bedoel je?

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 19:54

Maar je kan dit toch ook niet meer serieus nemen? Je zet een clownmasker op en hoppa, je bent in het nieuws als 'horrorclown'. Er zijn nu zoveel mensen die denken leuk te zijn en met een clownsmasker naar buiten gaan, hoe kan het dan nog eng zijn?

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:03

Danielleeee_ schreef:
Maar je kan dit toch ook niet meer serieus nemen? Je zet een clownmasker op en hoppa, je bent in het nieuws als 'horrorclown'. Er zijn nu zoveel mensen die denken leuk te zijn en met een clownsmasker naar buiten gaan, hoe kan het dan nog eng zijn?

Nou ja, er zitten dus figuren die met messen rondrennen...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:19

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:23

Mooie manier om veel kijkers op je facebook pagina te krijgen :o
Broodje aap ;)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 20:35

Hoezo zou een privé account veel kijkers willen hebben?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:36

Paar idioten zijn in Genk bezig. Als je dood wil moet je dat daar maar doen :+

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:37

gohya schreef:

Dit dus. Zou niet minstens een kwart gewoon hysterie of 'leuk meedoen' zijn? Hoop ik? := Anders vind ik het inderdaad wel erg eng worden. Niet zozeer om de clowns maar om de idioterie. Mensen met knuppels, messen of kettingzagen bedreigen is niet grappig. Ook niet met een clownskop. En als men in het bijna algemeen begint te denken dat dat wel geinig is vrees ik het ergste voor de mensheid.
Hier nog geen clown gezien, trouwens. Niet mét en niet zonder gereedschap of koksgerei. Niet dat ik ze mis, hoor. Als ik goed wil schrikken kijk ik 's ochtends voor de koffie wel in de spiegel. Dát is pas slecht voor je hart.

sureido schreef:
Hoezo zou een privé account veel kijkers willen hebben?

Omdat het enig is om een heleboel likes en deeltjes te krijgen? Niets zo fijn als ineens heel erg populair zijn. Voor sommigen dan.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 20:51

Hm, denk dat dat wel meevalt. Stel het wel waar is, is het toch goed dat er gewaarschuwd wordt? Het nieuwtje is er ondertussen wel vanaf, want het komt niet meer dagelijks in het nieuws.

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:55

Hoe meer media, hoe meer clowns...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:57

Lau schreef:
[ [url=m/9m23H6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit geloof je toch zeker niet echt he?
De verhalen worden steeds geweldadiger.Tja je trekt zo veel Likers,lezers en je bent belangrijk opeens.

Het begon allemaal met 1 clown met een PLASTIC mesje die over straat liep vanwege aankomende Halloween.Een kind verzint er wat bij,het is n.l. niet bewezen dát dit kind überhaupt achterna gezeten was,dit was ZIJN verhaal.
En dan stookt de media het boeltje nog effe op met,ze lopen met messen,kapbijlen en zelfs met een kettingzaag! enz.Ze zeggen er niet bij dat het plastic messen zijn die je kan kopen in de carnavalswinkel.
Pffff heeft de politie niets beters te doen dan achter deze hysterica aan te gaan?
Is er überhaupt al een gewonde gevallen? of is er al iemand overvallen of berooft door een clown?
Nee,ze zien er 1 lopen en plots ziet heel Nederland een clown lopen of achter zich aan rennen met jawel een mes!
Ik denk dat veel mensen niet zo vaak in de Efteling moeten komen,daar geloven ze nog echt in sprookjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:38

Ik hou al niet van halloween, laat staan dat ik van random eng verklede mensen houd of ze nu wel of niet een wapen bij zich hebben. Grap of niet, ik kan het niet waarderen.
Ik kies er niet voor en wens al helemaal niet dat ik er noodgedwongen mee krijg te maken als iemand het leuk lijkt om zo grappig te zijn.

Kan mij niet schelen of het bijna halloween is en dat het leuk zou moeten zijn, als er mensen zijn die dit eng vinden dan hoor je dit soort grappen af te keuren.
Dan kom je op voor je mede mens die dit wel eng vind i.p.v. te zeggen dat die mensen zich niet zo moet aanstellen omdat je dat zelf niet eng vind maar zelfs de grap er van inziet.

En voor diegene die er hier wel de humor van kunnen in zien of vinden dat mensen overdrijven dat ze dit eng vinden....wat ben je meelevend zeg.
Geen greintje begrip voor je mede mens die wat gevoeliger is van aard? Wat een respect heb je dan voor de ander bah :r

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:39

Ik ook niet hier in Den Haag. En anders kon ik me mooi verdedigen met m'n rijzweep en een komkommer :+

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:44

Ik zag er van de week 2 in een auto zitten toen ik net een bocht uit reed op weg naar de paarden. Schrok me echt dood.
Hoop ze op de fiets zo niet tegen te komen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 07:26

gohya schreef:
Nee,ze zien er 1 lopen en plots ziet heel Nederland een clown lopen of achter zich aan rennen met jawel een mes!
Ik denk dat veel mensen niet zo vaak in de Efteling moeten komen,daar geloven ze nog echt in sprookjes.

Eens :j

Maar dat doet media regelmatig.. ze lichten iets uit en maken dat megagroot en vervolgens zijn er legio makkelijk beinvloedbare mensen (dat aantal is echt beangstigend) zonder gezond verstand die daar dan VOL in meegaan ... :n

Wat dat betreft is het sociaal wel een heel fascinerend ding, hoe dat kuddegedrag werkt en hoe mensen zich laten bespelen en manipuleren ..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 09:00

Quote:Ik kies er niet voor en wens al helemaal niet dat ik er noodgedwongen mee krijg te maken als iemand het leuk lijkt om zo grappig te zijn.

Er zijn zóveel dingen waar ik of anderen niet voor kiezen en toch noodgedwongen er aan mee moeten doen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 09:07

Cer schreef:
gohya schreef:

Eens :j

Maar dat doet media regelmatig.. ze lichten iets uit en maken dat megagroot en vervolgens zijn er legio makkelijk beinvloedbare mensen (dat aantal is echt beangstigend) zonder gezond verstand die daar dan VOL in meegaan ... :n

Wat dat betreft is het sociaal wel een heel fascinerend ding, hoe dat kuddegedrag werkt en hoe mensen zich laten bespelen en manipuleren ..

Het beste bewijs voor die stelling: http://nieuwspaal.nl/
Iedereen met meer dan een handvol werkende hersencellen zou in staat moeten zijn om vast te stellen dat 99% van de berichten op Nieuwspaal stierepoep zijn, toch? En dan zie je de reacties onder artikelen..... -O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 10:49

gohya schreef:
Quote:Ik kies er niet voor en wens al helemaal niet dat ik er noodgedwongen mee krijg te maken als iemand het leuk lijkt om zo grappig te zijn.

Er zijn zóveel dingen waar ik of anderen niet voor kiezen en toch noodgedwongen er aan mee moeten doen.

Zorgen die ook voor te vroeg geboren baby's en oudjes die naar het ziekenhuis moeten?
Noem eens een paar dingen waar je aan mee moet doen? :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 10:51

De Nieuwspaal vind ik een van de briljantste sites. Alleen die reacties al zijn geweldig. Of wat dacht je van de privacyverklaring die al 5 jaar rond gaat