Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Vind het wel typerend dat er opeens óveral deze clowns worden gesignaleerd,wat ik op FB lees.
Opeens ziet zowat iedereen ze lopen,hahahaha. En de media doet er nog een schepje bovenop.
Danielleeee_ schreef:Maar je kan dit toch ook niet meer serieus nemen? Je zet een clownmasker op en hoppa, je bent in het nieuws als 'horrorclown'. Er zijn nu zoveel mensen die denken leuk te zijn en met een clownsmasker naar buiten gaan, hoe kan het dan nog eng zijn?
gohya schreef:Vind het wel typerend dat er opeens óveral deze clowns worden gesignaleerd,wat ik op FB lees.
Opeens ziet zowat iedereen ze lopen,hahahaha. En de media doet er nog een schepje bovenop.
sureido schreef:Hoezo zou een privé account veel kijkers willen hebben?
Lau schreef:[ [url=m/9m23H6.jpg]Afbeelding[/url] ]
gohya schreef:Nee,ze zien er 1 lopen en plots ziet heel Nederland een clown lopen of achter zich aan rennen met jawel een mes!
Ik denk dat veel mensen niet zo vaak in de Efteling moeten komen,daar geloven ze nog echt in sprookjes.
Cer schreef:gohya schreef:Nee,ze zien er 1 lopen en plots ziet heel Nederland een clown lopen of achter zich aan rennen met jawel een mes!
Ik denk dat veel mensen niet zo vaak in de Efteling moeten komen,daar geloven ze nog echt in sprookjes.
Eens
Maar dat doet media regelmatig.. ze lichten iets uit en maken dat megagroot en vervolgens zijn er legio makkelijk beinvloedbare mensen (dat aantal is echt beangstigend) zonder gezond verstand die daar dan VOL in meegaan ...![]()
Wat dat betreft is het sociaal wel een heel fascinerend ding, hoe dat kuddegedrag werkt en hoe mensen zich laten bespelen en manipuleren ..
gohya schreef:Quote:Ik kies er niet voor en wens al helemaal niet dat ik er noodgedwongen mee krijg te maken als iemand het leuk lijkt om zo grappig te zijn.
Er zijn zóveel dingen waar ik of anderen niet voor kiezen en toch noodgedwongen er aan mee moeten doen.