Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:janderegelaa schreef:Dit is misschien nog meer een eye opener.
[ [url=m/6aKzK1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een heel illustratief staatje. Alleen Londen, Noord-Ierland en Schotland hebben voor een Remain gestemd. Alle overige delen van de UK voor Leave.
Ik sluit me verder geheel aan bij janderegelaa
Emmaa_ schreef:Grappig feitje overigens, als Engeland de AAA-status voor kredietbeoordeling kwijtraakt (wat eraan zit te komen) zou een rentetoename van niet meer dan 0.001% op de nationale schuld meer zijn dan de EU-contributies. Wat betekent dat er alsnog niks naar de NHS gaat, zoals zo mooi beloofd is.
janderegelaa schreef:Emmaa_ schreef:Grappig feitje overigens, als Engeland de AAA-status voor kredietbeoordeling kwijtraakt (wat eraan zit te komen) zou een rentetoename van niet meer dan 0.001% op de nationale schuld meer zijn dan de EU-contributies. Wat betekent dat er alsnog niks naar de NHS gaat, zoals zo mooi beloofd is.
Er is allang bekend dat het meest positieve geval een economische groei is van 2% en in het meest negatieve geval een daling van de economie van 2% dus die AAA houden ze wel.
Ik ben benieuwd naar jouw bron?
janderegelaa schreef:Die rating zijn ze in 2013 ook al eens kwijtgeraakt. Toen moesten ze ook meer rente betalen + contributie. Dan zijn ze nu beter af.
Overigens is Oostenrijk de AAA ook kwijt en die zitten gewoon in de EU.
djinnie schreef:Ik zie het anders wel, Sammie en vind de link en de foto's die daarin gepost worden verschrikkelijk. What the piep... is er gebeurd? Engeland omgetoverd tot racistisch paradijs?
Shocking. Echt. *streept Engeland voorlopig van daar-wil-ik-heen-lijst*
Piekosjj schreef:djinnie schreef:Ik zie het anders wel, Sammie en vind de link en de foto's die daarin gepost worden verschrikkelijk. What the piep... is er gebeurd? Engeland omgetoverd tot racistisch paradijs?
Dit gebeurd eerlijk waar in NL ook. Dit zijn echt de extremen, de mensen die in de US voor Trump stemmen en in NL voor Wilders of wie er dan ook die richting op gaat. Tuurlijk, ik voel me nu aardig 'buitengesloten' dat de UK al hun deuren dicht wilt gooien voor de immigrants aangezien ik dat op dit moment ook ben - al is het dan nog maar voor een maandje waarna ik ergens anders voor immigrant ga spelen - maar niemand in mijn omgeving geeft mij dat gevoel, net als dat je in NL ook in veel kringen gewoon welkom bent als immigrant/gay/trans. De UK is op dit moment top racistisch, maar Nederland is écht niet minder.
Piekosjj schreef:djinnie schreef:Ik zie het anders wel, Sammie en vind de link en de foto's die daarin gepost worden verschrikkelijk. What the piep... is er gebeurd? Engeland omgetoverd tot racistisch paradijs?
Dit gebeurd eerlijk waar in NL ook. Dit zijn echt de extremen, de mensen die in de US voor Trump stemmen en in NL voor Wilders of wie er dan ook die richting op gaat. Tuurlijk, ik voel me nu aardig 'buitengesloten' dat de UK al hun deuren dicht wilt gooien voor de immigrants aangezien ik dat op dit moment ook ben - al is het dan nog maar voor een maandje waarna ik ergens anders voor immigrant ga spelen - maar niemand in mijn omgeving geeft mij dat gevoel, net als dat je in NL ook in veel kringen gewoon welkom bent als immigrant/gay/trans. De UK is op dit moment top racistisch, maar Nederland is écht niet minder.
Piekosjj schreef:Dat is het ook zeker! Ik vraag me altijd af waar die intense haat nou vandaan komt bij dat soort mensen.
LadyMadonna schreef:Alleen op internet is gewoon niet waar. Iemand die ik ken die in uk woont en werkt (maar Nederlands is) is ook al aangesproken...